Gewoon in stadsparkjes hangen tot middernacht jatoch?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
tja... normale kindertjes gaan in deze cultuur om 19:00 uur naar bed, in zijn cultuur verrijken ze de streetz
bietje dealenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in stadsparkjes hangen tot middernacht jatoch?
Awh, hij deed toch pijn dusquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mooi ook hè, hoe je "ik snap niet hoezo bij 2 opdrachten die echt bijna op elkaar lijken je de ene ineens moet boeken onder credit en de ander debet" vertaald wordt naar "ik snap niet het verschil tussen debet en credit".
mooi petje opquote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geld nodig voor een gucci mannenhandtasje he.
Nee, ik snap het oprecht niet. De kracht van een grap is toch dat er een kern van waarheid in zit?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Awh, hij deed toch pijn dus
ja, en waar werk je nu? ik bedoel maarquote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik snap het oprecht niet. De kracht van een grap is toch dat er een kern van waarheid in zit?
Haha sukkelquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik snap niet het verschil tussen debet en credit
Meer van de mannelijke sterretjes?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar echt man. Vind het niet zo chill als mensen vrouwelijke sterren zo ophemelen.
Het is gewoon een reeks in een reeks, zie het als een signatuur van mij. Een blijvende herinnering, want het blijkt dat het nogal wat losmaaktquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar echt man. Vind het niet zo chill als mensen vrouwelijke sterren zo ophemelen.
Waarschijnlijk meer spaargeld dan jouw hele huishouden.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en waar werk je nu? ik bedoel maar
en broek laagquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar dan wel echt veel te hoog op het hoofd natuurlijk
kan, maar dan moet je het verdeeld hebben over meerdere rekeningen, anders loop je risicoquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer spaargeld dan jouw hele huishouden.
Maar staat dat spaargeld dan aan de debet, of creditkant?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer spaargeld dan jouw hele huishouden.
oh hemelquote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar staat dat spaargeld dan aan de debet, of creditkant?
DNB-dekking tot 100k bedoel je? Al rekening (ahuahaha) mee gehouden sinds Icesavequote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan, maar dan moet je het verdeeld hebben over meerdere rekeningen, anders loop je risico
gratis tip
HAHAHAHA JE HEET ZEKER AD REMquote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar staat dat spaargeld dan aan de debet, of creditkant?
Nee, schijnbaar heet ik Bob.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DNB-dekking tot 100k bedoel je? Al rekening (ahuahaha) mee gehouden sinds Icesave.
[..]
HAHAHAHA JE HEET ZEKER AD REM![]()
![]()
.
Jij hebt zeker ook een abonnementquote:Op maandag 11 januari 2016 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een FOK!abo ben je ook wel een certified no-lifer.
GVD IK HEET GEEN BOBquote:Op maandag 11 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je server naar jezelf noemen
Op jouquote:Op maandag 11 januari 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een abonnement
Hoi Karelquote:Op maandag 11 januari 2016 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MN HARDE SCHIJF HEET KAREL, HEET IK NU OOK PLOTSELING KAREL?!
Nee, dat zou wel heel mal zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MN HARDE SCHIJF HEET KAREL, HEET IK NU OOK PLOTSELING KAREL?!
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel heel mal zijn
Ja, iets minder nare man dan ik van tevoren gedacht had, maar toch wel een apart figuur hoor. Jij?quote:
Neh, niet echt.quote:
kutpuber is 1 woord, snolquote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Je psychologie is van hetzelfde niveau als je grappen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neh, niet echt.
Al neem ik je deze opmerking niet kwalijk. Het is immers overduidelijk dat je projecteert.
Nee. Ik zie net op uitzending gemist dat hij daar gast was.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, iets minder nare man dan ik van tevoren gedacht had, maar toch wel een apart figuur hoor. Jij?
1 was ook de leeftijd van je laatste seksuele partnerquote:Op maandag 11 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kutpuber is 1 woord, snol
insert proestende neger.gifquote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je psychologie is van hetzelfde niveau als je grappen.
Onnavolgbaar dus. Thx.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd man, was srs benieuwd naar je mening over hem.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zie net op uitzending gemist dat hij daar gast was.
Breed gastenpallet hebben ze daar blijkbaar.
Je taalvaardigheid zit volgens mij op het eenzelfde niveau.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
en het IQ van de jouwequote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1 was ook de leeftijd van je laatste seksuele partner
Nee, sinds ik die test heb afgenomen is er ook een negatieve schaal aan de IQ-testen toegevoegd.quote:
Als je snor maar goed zit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je taalvaardigheid zit volgens mij op het eenzelfde niveau.
En hoe deed Theo het dan? Is niet een programma wat ik normaal kijk eigenlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd man, was srs benieuwd naar je mening over hem.
quote:
Scherp, snel. Ja ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kijk dit is echt een goeie grap
Anders kijk je zelf evenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe deed Theo het dan? Is niet een programma wat ik normaal kijk eigenlijk.
Maar ja, als ik het voorbij zie komen dan is Fransie Bauer te gast of zo.
Wow sherlock omgggquote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders kijk je zelf even
http://www.npo.nl/24-uur-met/10-01-2016/VPWON_1250512
Vind jouw snor ook heel mooiquote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik vind de snor van hoink wel echt tof, dacht eerst van hm snorren staan meestal niet. Maar kudos hoor nohomo.
Vind juist één van de weinige echt goede/leuke programma's. Met Theo ook beter dan die Wilfried de Jong.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe deed Theo het dan? Is niet een programma wat ik normaal kijk eigenlijk.
Maar ja, als ik het voorbij zie komen dan is Fransie Bauer te gast of zo.
Ik masturbeer dagelijks op Hoink's snor.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik vind de snor van hoink wel echt tof, dacht eerst van hm snorren staan meestal niet. Maar kudos hoor nohomo.
Wil je keertje met ons uit drinken? Aber durft niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat het snorrenvet wasquote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik masturbeer dagelijks op Hoink's snor.
Daardoor hou ik hem zo stijf in vorm. Blijf die aangekoekte sperm maar sturen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik masturbeer dagelijks op Hoink's snor.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daardoor hou ik hem zo stijf in vorm. Blijf die aangekoekte sperm maar sturen.
dankje, ben je niet meer gewend om zo veel haar te zien hequote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind jouw snor ook heel mooi
Veel te geforceerd hipster. En iedereen hier in de buurt met zo'n ding is dus ook zo'n zehma excentriekeling. Zo'n "kijk ons anders willen zijn maar daardoor zijn we juist weer hetzelfde"-type hipsterquote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
Aber durft wel te stalken, dus gewoon openbaar maken waar jullie afspreken.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je keertje met ons uit drinken? Aber durft niet.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nu geen leuke grapquote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
dankje, ben je niet meer gewend om zo veel haar te zien he
Hoink heeft geen manbun hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel te geforceerd hipster. En iedereen hier in de buurt met zo'n ding is dus ook zo'n zehma excentriekeling. Zo'n "kijk ons anders willen zijn maar daardoor zijn we juist weer hetzelfde"-type hipster.
Jezus wat ben jij voorspelbaar zeg, allemachtig.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veel te geforceerd hipster. En iedereen hier in de buurt met zo'n ding is dus ook zo'n zehma excentriekeling. Zo'n "kijk ons anders willen zijn maar daardoor zijn we juist weer hetzelfde"-type hipster.
Je bent zo voorspelbaar. Ik zit hier op te wachten sinds Crip dat postte.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omdat hij zwart is.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is MGMGGGGMM zo mad, geen zin om het vorige topic te lezen
ik had net zin in spekquote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
Dat is standaard.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
Lijkt Jimmy wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voorspelbaar zeg, allemachtig.
Omdat het in 2013 veel leuker was hierquote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
Hij is gewoon mad omdat hij zo geboren is.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
nee je verwart dom met madquote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is gewoon mad omdat hij zo geboren is.
Bij jou hebben ze de moederkoek bewaard en de baby weggegooid geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is gewoon mad omdat hij zo geboren is.
Wow, heb ik je beledigd ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit die snor zodanig voor je aangezicht dat je kleuren niet meer kan onderscheiden?
common typo.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee je verwart dom met mad
hjb kaaslulquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet vloeken met de naam des Heres.
jezus, je hebt gelijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet vloeken met de naam des Heres.
Als je dingen niet leuk vindt dan moet je dat gewoon zeggen hoor. Stop ik gelijk. Was niet mijn bedoeling sorry man.quote:
Jij een neus waar de RET een extra metro in kan laten rijden, en nu?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt een vleespet waar Arjen Robben jaloers op zou zijn.
Goed idee, no crackers allowed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
mmgy zullen we hier weg gaan en ons eigen allochtonen forum starten.
Als je dan WCH beledigt met zijn kaalheid, wat ik van harte aanmoedig, doe het dan goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt een vleespet waar Arjen Robben jaloers op zou zijn.
GYM sc bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
mmgy zullen we hier weg gaan en ons eigen allochtonen forum starten.
Ik heb geen begeleider meer, die heb ik gedoodquote:Op maandag 11 januari 2016 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Nu elkaar weer knuffelen en de negatieve gevoelens schrijven we in ons vloekschriftje en bespreek je met je begeleider.
Heb je meteen de reden van onze fittie ontleedtquote:Op maandag 11 januari 2016 21:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fylax is van Niels, iedereen weet dit.
Mijn begelijder sprong uit het raam toen ik tegen haar tekeer ging over hoe de sc zomaar gesloten werd.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Nu elkaar weer knuffelen en de negatieve gevoelens schrijven we in ons vloekschriftje en bespreek je met je begeleider.
ontleedtquote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden van onze fittie ontleedt
Oh noesquote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden van onze fittie ontleedt
ga op een legoblokje staanquote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja knuffelen, daar houden dikke mensen ook zo van.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn begelijder sprong uit het raam toen ik tegen haar tekeer ging over hoe de sc zomaar gesloten werd.
kan gebeuren, na al die spanning netquote:
zit te rillenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan gebeuren, na al die spanning net
houden zoquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Nou jongens, elf dagen zonder gesloten te worden.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt door de ouderdom haha
komt doordat je geen warme laag op je hoofd hebt haha
fuck jou haha
volgens mij nietquote:Op maandag 11 januari 2016 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet echt eerlijk iets vragen. Is de SC gesloten geweest tijdens de banperiode?
TRquote:Op maandag 11 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt door de ouderdom haha
komt doordat je geen warme laag op je hoofd hebt haha
fuck jou haha
ik kan t me niet herinneren iigquote:
kan niets een herinneren wat ik gisteren voor avondeten hadquote:Op maandag 11 januari 2016 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet echt eerlijk iets vragen. Is de SC gesloten geweest tijdens de banperiode?
jaquote:Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
VIND JIJ DIT LEUK???? ZEG DAN EERLIJK
Denken dat ik dat denk.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Niels denkt dat hij ifimjamesdean gehosseld heeft
Domboquote:Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niets een herinneren wat ik gisteren voor avondeten had
Op de dag dat BM vertrokquote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan t me niet herinneren iig
maar dat zegt niet zo veel
oh ja, klopt iddquote:
toen met de nieuwe layoutquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
is ook gwn nog steeds niet teruggekomen
Zei ze ook al he.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
is ook gwn nog steeds niet teruggekomen
quote:
jij bent niet eens de beste in jezelf zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je beste kloon was?
als er koppen gaan rollen ahahahaHAHAHAHAHAquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Faeroer het volgende:
Wanneer gaan we voetbal spelletje doen
nee jou heb ik voor mijn echte kwalitatieve kutpostsquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je beste kloon was?
er zijn wel meer users die dat zeggenquote:
Hhaha, rollen, ik snap jequote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als er koppen gaan rollen ahahahaHAHAHAHAHA
ahhhh okequote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jou heb ik voor mijn echte kwalitatieve kutposts
Dit kwetst mij.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent niet eens de beste in jezelf zijn
DOMBOquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar kan me niet herinneren dat de sc dicht ging.
Hax?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Faeroer het volgende:
Wanneer gaan we voetbal spelletje doen
KLB / Nu zijn ze te ver gegaanquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hjb ben je slaaf niet ben een sterke onafhankelijke vrouwquote:Op maandag 11 januari 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
had je het vuilnis maar buiten moeten zetten
GA KOKEN NUquote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
hjb ben je slaaf niet ben een sterke onafhankelijke vrouw
Geef gewoon toe dat je een slaaf voor pik bent.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Die verdween toen zelfs naar aanleiding van een TTquote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker hoor, sterke vrouwen. Beetje die zweepje, handboeien, corset en naaldhakken mmmquote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zal je week in je beentjes maken en zorgen dat je drie dagen niet looptquote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
zakken doe je sws welquote:Op maandag 11 januari 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
Heb morgen tentamen dus ik moet eigenlijk leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |