Gewoon in stadsparkjes hangen tot middernacht jatoch?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
tja... normale kindertjes gaan in deze cultuur om 19:00 uur naar bed, in zijn cultuur verrijken ze de streetz
bietje dealenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in stadsparkjes hangen tot middernacht jatoch?
Awh, hij deed toch pijn dusquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mooi ook hè, hoe je "ik snap niet hoezo bij 2 opdrachten die echt bijna op elkaar lijken je de ene ineens moet boeken onder credit en de ander debet" vertaald wordt naar "ik snap niet het verschil tussen debet en credit".
mooi petje opquote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geld nodig voor een gucci mannenhandtasje he.
Nee, ik snap het oprecht niet. De kracht van een grap is toch dat er een kern van waarheid in zit?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Awh, hij deed toch pijn dus
ja, en waar werk je nu? ik bedoel maarquote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik snap het oprecht niet. De kracht van een grap is toch dat er een kern van waarheid in zit?
Haha sukkelquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik snap niet het verschil tussen debet en credit
Meer van de mannelijke sterretjes?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar echt man. Vind het niet zo chill als mensen vrouwelijke sterren zo ophemelen.
Het is gewoon een reeks in een reeks, zie het als een signatuur van mij. Een blijvende herinnering, want het blijkt dat het nogal wat losmaaktquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar echt man. Vind het niet zo chill als mensen vrouwelijke sterren zo ophemelen.
Waarschijnlijk meer spaargeld dan jouw hele huishouden.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en waar werk je nu? ik bedoel maar
en broek laagquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar dan wel echt veel te hoog op het hoofd natuurlijk
kan, maar dan moet je het verdeeld hebben over meerdere rekeningen, anders loop je risicoquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer spaargeld dan jouw hele huishouden.
Maar staat dat spaargeld dan aan de debet, of creditkant?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer spaargeld dan jouw hele huishouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |