hjb kaaslulquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet vloeken met de naam des Heres.
jezus, je hebt gelijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet vloeken met de naam des Heres.
Als je dingen niet leuk vindt dan moet je dat gewoon zeggen hoor. Stop ik gelijk. Was niet mijn bedoeling sorry man.quote:
Jij een neus waar de RET een extra metro in kan laten rijden, en nu?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt een vleespet waar Arjen Robben jaloers op zou zijn.
Goed idee, no crackers allowed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
mmgy zullen we hier weg gaan en ons eigen allochtonen forum starten.
Als je dan WCH beledigt met zijn kaalheid, wat ik van harte aanmoedig, doe het dan goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt een vleespet waar Arjen Robben jaloers op zou zijn.
GYM sc bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
mmgy zullen we hier weg gaan en ons eigen allochtonen forum starten.
Ik heb geen begeleider meer, die heb ik gedoodquote:Op maandag 11 januari 2016 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Nu elkaar weer knuffelen en de negatieve gevoelens schrijven we in ons vloekschriftje en bespreek je met je begeleider.
Heb je meteen de reden van onze fittie ontleedtquote:Op maandag 11 januari 2016 21:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fylax is van Niels, iedereen weet dit.
Mijn begelijder sprong uit het raam toen ik tegen haar tekeer ging over hoe de sc zomaar gesloten werd.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Nu elkaar weer knuffelen en de negatieve gevoelens schrijven we in ons vloekschriftje en bespreek je met je begeleider.
ontleedtquote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden van onze fittie ontleedt
Oh noesquote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je meteen de reden van onze fittie ontleedt
ga op een legoblokje staanquote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja knuffelen, daar houden dikke mensen ook zo van.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn begelijder sprong uit het raam toen ik tegen haar tekeer ging over hoe de sc zomaar gesloten werd.
kan gebeuren, na al die spanning netquote:
zit te rillenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan gebeuren, na al die spanning net
houden zoquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Nou jongens, elf dagen zonder gesloten te worden.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt door de ouderdom haha
komt doordat je geen warme laag op je hoofd hebt haha
fuck jou haha
volgens mij nietquote:Op maandag 11 januari 2016 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet echt eerlijk iets vragen. Is de SC gesloten geweest tijdens de banperiode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |