Goedkoper. Zeker met HRA, want huursubsidie krijg je maar tot 22k bruto per jaar ofzo alleenstaand en samenwonend 29k ong.quote:
Worden toekomstige inkomensstijgingen al meegerekend in het maximale hypotheekbedrag? Kan me herinneren dat daar een tijd discussie over was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:55 schreef Questular het volgende:
250k is op zich geen slecht budget voor je eerste woning
Spoel het geld nog liever door dan dat ik blijf huren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:55 schreef fathank het volgende:
870 per maand huur je niet veel in een fatsoenlijke buurt of je moet geluk hebben.
als het aantoonbaar isquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Worden toekomstige inkomensstijgingen al meegerekend in het maximale hypotheekbedrag? Kan me herinneren dat daar een tijd discussie over was.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:04 schreef Questular het volgende:
Als je maar geen top hypotheek pakt, teveel mensen die het maximale lenen en vervolgens geen cent overhouden.
En tophypotheek schrijf je aan elkaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:04 schreef Questular het volgende:
Als je maar geen top hypotheek pakt, teveel mensen die het maximale lenen en vervolgens geen cent overhouden.
waarom gaat hij dan trouwen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klokov weet echt wel wat hij doet, bro.
Arnhem schrijf je ook met een 'n'. Maarja, lukt ons ook niet altijd allemaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En tophypotheek schrijf je aan elkaar.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En Arhem is Henk-city. Voor je het weet ben je Henk de Tweede.
Trek zelf je conclusies.
Dank voor de correctie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Arnhem schrijf je ook met een 'n'. Maarja, lukt ons ook niet altijd allemaal.
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:09 schreef fathank het volgende:
Ik zou iig niet overhaasten "want de rente is nu laag".
zolang draghi de geldpers laat rollen blijft dat nog wel even zo.
Kan niet in combinatie met NHG volgens mij, minimaal 10 jaar dacht ik.quote:
Happy wife, happy lifequote:
Kan prima met geld omgaan. Dan maar wat minder uitgeven aan andere dingen of een goedkopere auto.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:04 schreef Questular het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |