ik ben serieus seto een beetje ceo gaat natuurlijk regelmatig kleiduiven schietenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:04 schreef seto het volgende:
gewoon blijven oefenen henk niet jaloers zijn dan kun je binnen no time ook andere spelers in hun koppie raken
Nee, een potje schaken dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:13 schreef Questular het volgende:
Denk dat Henk meer van het Candy Crushen is.
Ede/Veenendaal zijn gristelijk tot op het bot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef Klokov het volgende:
Waar heb je een redelijke prijskwaliteit verhouding qua wonen in Utrecht of Gelderland. Utrecht stad is moeilijk duur in ieder geval. Arnhem of een gat als Ede of Veenendaal zien er vanaf hier het beste uit.
En Arnhem is Henk-city. Voor je het weet ben je Henk de Tweede.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef Klokov het volgende:
Waar heb je een redelijke prijskwaliteit verhouding qua wonen in Utrecht of Gelderland. Utrecht stad is moeilijk duur in ieder geval. Arnhem of een gat als Ede of Veenendaal zien er vanaf hier het beste uit.
Dit. En dan nog verbaasd zijn ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
NWS / Crisiskinderen: Hoogopgeleid, maar geen werk.#2
Die eerste alineaLotte had wat minder domme keuzes moeten maken. De rest van die kuthippies ook trouwens.
Het begint wel een beetje Zyzz-achtige proporties aan te nemen, inderdaad.quote:
En je gaat weg uit Groningen omdat...?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef Klokov het volgende:
Idd, Clumsy zou op elke map een breadstick droppen. 1-14.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof gamen niet stoer is. Bitch please jij zou niet eens een kdr > 0.5 halen
y?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 04:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme hey. Na 3 maanden Antillianen een borrel gehad met alleen maar Nederlanders. Na de eerste cappuccino gingen er al 2 naar huis en 2 alcoholvrije drankjes later stond de rest op.
Jawel, heb al een baan aangeboden gekregen maar wil hier geen huis kopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En je gaat weg uit Groningen omdat...?
Is daar echt geen fatsoenlijk werk te vinden?
Ede en Veenendaal die hoek wil je niet wonen. Dat is echt zwarte kousen. Arnhem wil je in principe alleen in Noord wonen, en dat betekent ook grof betalen (2,5 ton voor een benedenwoning met soutterain zonder parkeerplaats betaal je zo. Bij mij in de wijk zijn ze nu begonnen met nieuwbouw. vanaf 357k voor een tussenwoningquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef Klokov het volgende:
OK.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jawel, heb al een baan aangeboden gekregen maar wil hier geen huis kopen.
Je kunt dus alleen in Arnhem-Noord wonen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ede en Veenendaal die hoek wil je niet wonen. Dat is echt zwarte kousen. Arnhem wil je in principe alleen in Noord wonen, en dat betekent ook grof betalen (2,5 ton voor een benedenwoning met soutterain zonder parkeerplaats betaal je zo. Bij mij in de wijk zijn ze nu begonnen met nieuwbouw. vanaf 357k voor een tussenwoning). Alles ten zuiden van de Rijn kun je beter overslaan. Presikhaaf en 't Broek kun je ook beter mijden als je lekker wil wonen.
Ok Seto, ik wacht met smart op je dm.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:44 schreef seto het volgende:
zie mijn dm ook ff
is echt heel belangrijk daarom ga ik er beetje vaag over praten en dan zeggen zie dm
heb nog lekkere track voor jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:44 schreef seto het volgende:
zie mijn dm ook ff
is echt heel belangrijk daarom ga ik er beetje vaag over praten en dan zeggen zie dm
Ja kort door de bocht genomen wel. Zuid is behoorlijk pauper, alhoewel er wel wat betere stukken zijn. Wil je huren of kopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kunt dus alleen in Arnhem-Noord wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |