SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 11-01-2016 12:55:14 ]SOONY![]()
Ivan met een machete is ook een niet zo'n goed ideequote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonster"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Huh? Ex-bewoonster?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonster![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij is echt gek
op haar idd.. dat zie ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Even in de herhaling.
Een graftakkenloods zonder Waaif. Heurlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Machetequote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonster![]()
Ivan wilde een herdershondMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mogen we denk ik niet weten ...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Er gebeurde net nog wat zegt Cees tegen Bas, nou vertel ik je zo nog wel...Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Hmm wat dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Er gebeurde net nog wat zegt Cees tegen Bas, nou vertel ik je zo nog wel..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
een loods zonder geschreeuwquote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Even in de herhaling.
[ afbeelding ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Waar had Cees het net over. Er gebeurde net ook nog wat zegt hij tegen bas als bas vraagt wat zegt Cees, met Ivan vertel ik je strak wel!!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
partytimequote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Even in de herhaling.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan heb je vannacht niet meegekregen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Machete![]()
Ivan wilde een herdershond
Waaif zei het zelf.![]()
Over de caravan dusquote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Waar had Cees het net over. Er gebeurde net ook nog wat zegt hij tegen bas als bas vraagt wat zegt Cees, met Ivan vertel ik je strak wel!!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bolle en alco op de trap"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Machete![]()
Ivan wilde een herdershond
Ivan heeft nooit gezegd : Oh, wat zou ik graag een herdershond willen hebben en dan het liefst als pup.![]()
Bollie weg, alco doet zielig"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik vind die oude en aftandse caravan wel het ultieme symbool van vrijheid.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Juist!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.
Ivan heeft nooit gezegd : Oh, wat zou ik graag een herdershond willen hebben en dan het liefst als pup.![]()
Ik hoorde het ook. Die twee in de gaten houden dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Waar had Cees het net over. Er gebeurde net ook nog wat zegt hij tegen bas als bas vraagt wat zegt Cees, met Ivan vertel ik je strak wel!!!!
Als we het mogen horen.![]()
Ik zie 2 mensen die het erg vinden dat Nicole weg is ...quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik mis Rowan die zal toch wel heel blij zijn met dit vertrek. Hoop dat ze het gezien heeft!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Martin Gaus bemoeit zich er ondertussen ook al mee...dat vind ik zo'n koekwaus heh...wat een eikel van een vent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is zeker wat gebeurd, heeft nou niemand gezien, toen ze terug liepen en er weer beeld was, dat de achterzak van de spijkerbroek van Mark er half afgescheurd was?quote:![]()
Iemand had het net over die macht strijd...
Ik denk dat Gina gaat proberen de vrouwelijke hoofdrol op te nemen...
Dat gaat nog leuk worden
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan heeft heel lang geleden gezegd dat hij graag een herdershond wildequote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.
Ivan heeft nooit gezegd : Oh, wat zou ik graag een herdershond willen hebben en dan het liefst als pup.
dat hij perse een pup wilde heeft ie niet gezegd neeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die broek heeft hij al weken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er is zeker wat gebeurd, heeft nou niemand gezien, toen ze terug liepen en er weer beeld was, dat de achterzak van de spijkerbroek van Mark er half afgescheurd was?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Met die demonstratie van die politie hond, dat leek hem wel gaaf zo,n hond. Niet dat hij die perse zelf zou willen hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan heeft heel lang geleden gezegd dat hij graag een herdershond wilde
dat hij perse een pup wilde heeft ie niet gezegd nee![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind die oude en aftandse caravan wel het ultieme symbool van vrijheid.![]()
![]()
Arme hondquote:Op maandag 11 januari 2016 12:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina:Zit zit zit zit zit is met de hond bezig![]()
![]()
Was al zo die half afgescheurde achterzak, loopt hij al een paar dagen mee!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er is zeker wat gebeurd, heeft nou niemand gezien, toen ze terug liepen en er weer beeld was, dat de achterzak van de spijkerbroek van Mark er half afgescheurd was?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Nee niet erg maar wel jammer maar voor haar gewoon het beste.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen die het erg vinden dat Nicole weg is ...![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een halve zak al jaren..goffer
![]()
Ik zie er 1 met een kater en 1 die er vorige week en de week ervoor ook al zo bij zat.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie 2 mensen die het erg vinden dat Nicole weg is ...![]()
Het ligt weer.
― Mark Twain
Sorry heb geen beeld..maar ik hoor Gina gewoonquote:Op maandag 11 januari 2016 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Beest moest eerst zitten voordat hij de bench uitmocht.![]()
verder niet veel mis met leren zitten toch?![]()
Zitten ok nog, maar pootjes geven doe je maar bij een circushondquote:Op maandag 11 januari 2016 12:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina:Zit zit zit zit zit is met de hond bezigMake trouble not war![]()
Nee helemaal goed.Misschien wel de juiste persoon ervoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:39 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Sorry heb geen beeld..maar ik hoor Gina gewoon![]()
verder niet veel mis met leren zitten toch?![]()
ik ga ff opletten wat gabs allemaal eet op een dag #omdathetkan..
vanochtend 2 broodjes met kaas/ham/kipfilet
bord nasi
zonet had ze ook wat in haar mond![]()
Binnencan doet het weer niet omdat Gina met die kuthond bezig is. Ivan zal wel bij de FEBO zitten.
Ja dus.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nu al rust, nu Waaif weg is. Dat mens was zo negatief aanwezig, ook al was ze niet in beeld...Allemaal cabaretteketet!![]()
ik vind dat wel heel opvallend worden, ze ligt altijd, kreeg ik met mijn tuimelaartjes vroeger nooit voor elkaarquote:Make trouble not war![]()
Druiven.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ff opletten wat gabs allemaal eet op een dag #omdathetkan..
vanochtend 2 broodjes met kaas/ham/kipfilet
bord nasi
zonet had ze ook wat in haar mond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft wel hondjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee helemaal goed.Misschien wel de juiste persoon ervoor.Wie weet..
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat wel heel opvallend worden, ze ligt altijd, kreeg ik met mijn tuimelaartjes vroeger nooit voor elkaar
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan wordt denk ik nu helemaal geinformeerd van wat er allemaal speelt, denk maar zo samen met nicole bij de redactie het allemaal bespreken. Hij moest gelijk na haar vertrek naar de ZK![]()
Wie?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Nu al rust, nu Waaif weg is. Dat mens was zo negatief aanwezig, ook al was ze niet in beeld...![]()
Smerig harses.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Rouwperiode van 14 dagen.
― Mark Twain
Dat een dikke nietsnut op bed ligt is toch helemaal niet bijzonder?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat wel heel opvallend worden, ze ligt altijd, kreeg ik met mijn tuimelaartjes vroeger nooit voor elkaar"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
Wimmie aan de nasi...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn dat er iemand hier aanwezig is die weet wat er gebeurt bij de FEBO.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Yep de 27000 handtekeningen zijn bereikt voor de vrijheid van Arthur!
Zijn ze nu zowaar met hem aan het spelen?![]()
Fijn ook dat diegene ons dan op ons flikker geeft als wij met aannames komenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat er iemand hier aanwezig is die weet wat er gebeurt bij de FEBO.![]()
![]()
Wimmie heeft hongerquote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wimmie aan de nasi...
Wimmie moet eten
Nom nom nom"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wim moet ook gewoon opgehaald worden door Lenie het Hart en weer losgelaten worden op een Gronings Wad
Het is gewoon een zielig hoopje vleesch, dat daar totaal niet op zijn plek zit..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gelukkig weet jij wat er allemaal achter de schermen gebeurd. Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan wordt denk ik nu helemaal geinformeerd van wat er allemaal speelt, denk maar zo samen met nicole bij de redactie het allemaal bespreken. Hij moest gelijk na haar vertrek naar de ZK![]()
Nog een paar en we hebben kamervragen.. referendumquote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef eskil het volgende:
Yep de 27000 handtekeningen zijn bereikt voor de vrijheid van Arthur!
Zijn ze nu zowaar met hem aan het spelen?
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Laten we het gezellig houden,het is tenslotte een heuglijke dag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joh doe ff normaal het is wat ik denk dat er aan de hand is helemaal geen febo. Het is toch geen toevalligheid dat ivan 5 minuten na het vertrek van nicole ook naar de ZK moet komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn ook dat diegene ons dan op ons flikker geeft als wij met aannames komen![]()
@ DGK-UP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het heel gezellig hoor.....hik.....quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laten we het gezellig houden,het is tenslotte een heuglijke dag.Volg je hart, want dat klopt....![]()
LEZEN ik schrijf ik denk.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij wat er allemaal achter de schermen gebeurd. Hou je ons wel op de hoogte?![]()
Maar dat stond er niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh doe ff normaal het is wat ik denk dat er aan de hand is helemaal geen febo. Het is toch geen toevalligheid dat ivan 5 minuten na het vertrek van nicole ook naar de ZK moet komen.![]()
Zou geen kwaad kunnen met al die dierenmishandelingen, toch?!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog een paar en we hebben kamervragen.. referendum![]()
denk je dat of hoop je datquote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
Er gaan echt dingen gebeuren zo, mark my words.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Bij 30.000 toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog een paar en we hebben kamervragen.. referendum
Vreten terwijl er een open fles chloor naast je staat.
― Mark Twain
Ik vind zijn kapsel zo grappig,een halve pot gel in zo`n beetje haar...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Handjes in de zij,
handjes in de tuk
En de luie timmerman doet weer geen fuck“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaat al een paar keer zo, er komt zo nog een post met......"dat denk ik dan he" ........quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat er iemand hier aanwezig is die weet wat er gebeurt bij de FEBO.
Zag het al een paar keer
Edit: Wat zei ik![]()
![]()
![]()
![]()
overigens die hond die er toen was, was toch een Duitse Herder en geen Mechelse?Make trouble not war![]()
Mark is wel geduldig aan het uitleggen ,bij Cees.
(Mark: die meiden slikken heel veel pilletjes, moeten ze zelf betalen)![]()
Nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Druk druk drukquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Mark is alles aan het overdragen heh...die gaat ook snel weg..How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Als ze een zwerfhondje uit het asiel hadden genomen en die liefdevol in Utopia hadden laten dartelen was er niets aan de hand geweest.
Het was de laatste stuiptrekking van Nicole.. die Hond is er om de verkeerde redenen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
de pil, die wordt niet vergoed vanuit de basisverzekering en moeten ze zelf betalen. rekening naomi nogquote:Op maandag 11 januari 2016 12:49 schreef Zalleke het volgende:
(Mark: die meiden slikken heel veel pilletjes, moeten ze zelf betalen)
Volg je hart, want dat klopt....![]()
ja vind ik ook, veel geduld, want Cees snapt niet veel van de computer, verders zal hij best inzicht hebben, maar ik krijg er kromme tenen vanquote:Op maandag 11 januari 2016 12:49 schreef Zalleke het volgende:
(Mark: die meiden slikken heel veel pilletjes, moeten ze zelf betalen)Make trouble not war![]()
Wat een feest. Wim wil ook al weg bij de eerste nominaties...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef blanket het volgende:
Mark is alles aan het overdragen heh...die gaat ook snel weg..
Noom en Nicole al weg... het wordt nog wat daar![]()
![]()
precies datquote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ze een zwerfhondje uit het asiel hadden genomen en die liefdevol in Utopia hadden laten dartelen was er niets aan de hand geweest.
Het was de laatste stuiptrekking van Nicole.. die Hond is er om de verkeerde redenen.Make trouble not war![]()
Cees klikt overal op en dat weet hij.
Mark zegt tegen Cees dat hij slecht is.
Cees vindt dat ook.
(mijn man kan ook die muis niet uit zijn handen houden....klik klik klik...maar manlief is 78 en heb er toch respect voor)![]()
betalen voor het gebonk met Gio?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef ammartje het volgende:
[..]
de pil, die wordt niet vergoed vanuit de basisverzekering en moeten ze zelf betalen. rekening naomi nogMake trouble not war![]()
verwennerij hoor deze eerste anderhalve week vh nieuwe jaar, is meer gebeurd dan het hele vorige jaar, gaat het dan toch nog leuk worden?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat een feest. Wim wil ook al weg bij de eerste nominaties...
Noom en Nicole al weg... het wordt nog wat daar![]()
![]()
Do begint haar dag met een halve liter koffie, anders kan ze niet schijten.
Dan ga je toch gewoon kotsen?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat voor een dingen?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
Er gaan echt dingen gebeuren zo, mark my words.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en dan 15 pagina's open hebben staan, haha ik herken hetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef Zalleke het volgende:
Cees klikt overal op en dat weet hij.
Mark zegt tegen Cees dat hij slecht is.
Cees vindt dat ook.
(mijn man kan ook die muis niet uit zijn handen houden....klik klik klik...maar manlief is 78 en heb er toch respect voor)
Hadden ze geprobeerd toch, met een hondje uit roemenie ofzo. Maar ze voldeden niet aan de eisen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het was de laatste stuiptrekking van Nicole.. die Hond is er om de verkeerde redenen.![]()
ja 2016 is tot nu toe best leuk geweest voor ons wat utopia betreftquote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef ammartje het volgende:
[..]
verwennerij hoor deze eerste anderhalve week vh nieuwe jaar, is meer gebeurd dan het hele vorige jaar, gaat het dan toch nog leuk worden?![]()
![]()
![]()
![]()
ach, dan is het in ieder geval niet meer alleen Cees die op zijn donder krijgt voor het hoge koffiegebruik.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef beequeen het volgende:
Dan ga je toch gewoon kotsen?![]()
Dat kost 12 euro per jaar.Duh...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef ammartje het volgende:
[..]
de pil, die wordt niet vergoed vanuit de basisverzekering en moeten ze zelf betalen. rekening naomi nog“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit je in Pieterburen?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat wel heel opvallend worden, ze ligt altijd, kreeg ik met mijn tuimelaartjes vroeger nooit voor elkaar![]()
Hoezo Roemenie?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:53 schreef eskil het volgende:
[..]
Hadden ze geprobeerd toch, met een hondje uit roemenie ofzo. Maar ze voldeden niet aan de eisen.
We hebben hier ook asiels toch ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik heb daarvoor ook al het boetekleed aangetrokkenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets van aantrekken koos![]()
Je zei idd ik denk ...![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Ik denk per 3 maanden? Geen idee maar dat schat ik zo inquote:Op maandag 11 januari 2016 12:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat kost 12 euro per jaar.Duh...Volg je hart, want dat klopt....![]()
Ik heb het net aan Soul gevraagd,die betaald 12 euro per jaar...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik denk per 3 maanden? Geen idee maar dat schat ik zo in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Do heeft het ook al over een trieste bedoeling.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Laat de nieuwe maar komen!"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Doos moeder wordt gediscrimineerd vanwege haar accent.
Een familie vol frustraties.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wellicht een 'domme' vraag hoor. Maar bij 30.000 handtekeningen voor een petitie worden er toch kamervragen gesteld? Ze zitten al op de 27.000 met de petitie rondom puppy Arthur.......Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Ik hoop het, maar zal wel weer en dag of wat tussen zitten, net als bij Naomi.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja absoluut!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoezo Roemenie?
We hebben hier ook asiels toch ?![]()
Kan, maar hoeft niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wellicht een 'domme' vraag hoor. Maar bij 30.000 handtekeningen voor een petitie worden er toch kamervragen gesteld? Ze zitten al op de 27.000 met de petitie rondom puppy Arthur.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef beequeen het volgende:
Dan ga je toch gewoon kotsen?![]()
![]()
quote:
― Mark Twain
wilders die ivan afmaakt dat wil ik zien waar kan ik stemmenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wellicht een 'domme' vraag hoor. Maar bij 30.000 handtekeningen voor een petitie worden er toch kamervragen gesteld? Ze zitten al op de 27.000 met de petitie rondom puppy Arthur.......![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wellicht een 'domme' vraag hoor. Maar bij 30.000 handtekeningen voor een petitie worden er toch kamervragen gesteld? Ze zitten al op de 27.000 met de petitie rondom puppy Arthur.......![]()
![]()
Dat kun je hier kwijt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef freaky40 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Staatsmongool!![]()
UTO / Ivan de puppyschopper (?)“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het bericht van BQ geldt ook voor jou.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef UtopiaVolger het volgende:
http://www.nu.nl/media/41(...)g-pup-in-utopia.html
je loopt achterquote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef freaky40 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Staatsmongool!![]()
Zag het te laat.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het bericht van BQ geldt ook voor jou.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
ok valt mee dan he. Maar Mark zou opletten en dat doet hij nu welquote:Op maandag 11 januari 2016 12:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het net aan Soul gevraagd,die betaald 12 euro per jaar...
Ook, maar hier ook. Is toch actueel.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je hier kwijt.![]()
UTO / Ivan de puppyschopper (?)Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij was te ruig en onhandig.. niet moedwillig.. get over it.. Gaat al dagen over de pup.. Komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook, maar hier ook. Is toch actueel.
pff![]()
![]()
Maar niet op de streams, dus graag verder hierover hier UTO / Ivan de puppyschopper (?)quote:Op maandag 11 januari 2016 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook, maar hier ook. Is toch actueel.![]()
Dat was ie wel. Was ook duidelijk te zien. Valt niet goed te praten dit, klaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij was te ruig en onhandig.. niet moedwillig.. get over it.. Gaat al dagen over de pup.. Komt allemaal wel goed.
pffAllemaal cabaretteketet!![]()
Oeiiiii
En dan nog 1 dingetje over oneerlijkheid zegt Bas tegen Ivan......als ik degene was geweest met Arthur en SL![]()
Bas tegen Ivan: En nog 1 dingetje he, over oneerlijkheid...... als ik diegene was geweest met Arthur...dan SlVolg je hart, want dat klopt....![]()
Alsof het UTO subforum maar uit 1 topic bestaat.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het bericht van BQ geldt ook voor jou.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik wil die jas van Bas.quote:
Dat iddquote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij was te ruig en onhandig.. niet moedwillig.. get over it.. Gaat al dagen over de pup.. Komt allemaal wel goed.
pff
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas alweer weg bij Ivan.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom mogen wij niet horen dat Bas Ivan aanspreekt?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dan was de hel losgebarsten ....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiiiii
En dan nog 1 dingetje over oneerlijkheid zegt Bas tegen Ivan......als ik degene was geweest met Arthur en SL
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ahh, Ivan heeft de Televaag te pakken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee hoorquote:
De boel opblazen en overdrijven
daar zijn "we"goed in
en dat doen "we"maar al te graagMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat dusquote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor
daar zijn "we"goed in
en dat doen "we"maar al te graag![]()
Als je de beelden gezien hebt valt er niets op te blazen en te overdrijven. Lijkt me toch duidelijk als wat.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor
daar zijn "we"goed in
en dat doen "we"maar al te graagAllemaal cabaretteketet!![]()
kan goed zijn dat ze het artikel van ivan erin hebben laten zitten goede tv he als ivan dat over zichzelf leest. wel toevallig dat hij de krant gaat halen![]()
Ik zie Ivan eik nooit de krant lezen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Jaaaa, het staat erin.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Er is maar èèn de beste.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof het UTO subforum maar uit 1 topic bestaat.
Ik ookquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
― Mark Twain
volgens mij 2e pagina.Heb de krant al weggegooid.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
Op welke pagina staat t artikel ? hoop echt dat ze hem eruit hebben gehaald..![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:09 schreef DKUp het volgende:
Staat King EIvan in de krant van vandaag?
Daarom moest hij naar de ZK, hij kreeg te horen dat hij in de krant staat en daarom ging hij hem ook halen.![]()
Van de Febo moet hij even een krantje lezen die simpele ziel....
Goedemiddag allBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Talpa smult ervan, gewoon weer een 1 2tje met de televaagquote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
Goh hoe toevallig dat het er nu wel in blijft staan.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Leest hij het nu?
Rob zegt: Wat the f*ck"
Ja dusJemig, ik benijd hem niks nuquote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Leest hij het nu?
Rob zegt: Wat the f*ck"
Ja dus
Ben benieuwd of dit een TV momentje gaat worden inclusief beelden schoppen pup...Allemaal cabaretteketet!![]()
eerst ff afkoelen..of al gelezenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef Chanel5 het volgende:
Daarom moest hij naar de ZK, hij kreeg te horen dat hij in de krant staat en daarom ging hij hem ook halen.![]()
Ik denk/hoop dat dit einde kuthond betekent.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ivan zit nu de krant te lezen zouden ze het artikel erin hebben laten staanA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Van je fouten leer je.quote:
Zei mijn dierenarts ook toen ze vanmorgen haar excuses aanbood voor het overlijden van 1 van de katten![]()
![]()
ja hij leest t nuquote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ivan zit nu de krant te lezen zouden ze het artikel erin hebben laten staan![]()
Ik ook. Er is van een mug een olifant gemaakt. Het was hartstikke fout wat hij deed. Maar ik noem dat geen martelen en mishandelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef doodmoe het volgende:
Oke, ik vind Ivan niet altijd goed bezig, maar dit vind ik sneuIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee,vooral dat Ivan de verschrikkelijke.Dat gaat te ver in mijn optiek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal Ivan nu nog steeds met droge ogen durven beweren dat hij niet in een dramasoap zit?
Puppets on a string.![]()
ik gun herm dit niet, alles hebben ze uit de krant gehaald maar dit nietquote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is gewoon iemand kapot maken karakter moord noem ik het.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Heb ik ook steeds.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Hond gaat gewoon vandaag al weg heb ik het gevoel.
Hij blijft vrij rustig. Maar wat dat betekent ??![]()
Als hij mad wordt gooi ik een klein genotsfapje eruit zo.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ochjee, dit voel ik met je mee, ooit een hond met maagtorsie gehad. Pan water in het aanrecht laten staan, die hij leeg heeft geslemptquote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Van je fouten leer je.
Zei mijn dierenarts ook toen ze vanmorgen haar excuses aanbood voor het overlijden van 1 van de katten
Is dit nu een damage control script?
Of een we blazen het nog wat verder op voor de kijkcijfers script?
Ik vind het vooralsnog sneu voor IvanIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat hij al op de hoogte was..quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds.
Hij blijft vrij rustig. Maar wat dat betekent ??"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
humbertoquote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef danaqui het volgende:
Vannavond half 11 bij Humberto ook over Ivan![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,vooral dat Ivan de verschrikkelijke.Dat gaat te ver in mijn optiek.![]()
![]()
Dus dat, vreselijk domme actie van iemand zonder ervaring en met te weinig geduld.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Er is van een mug een olifant gemaakt. Het was hartstikke fout wat hij deed. Maar ik noem dat geen martelen en mishandelen.Nicole had beter moeten weten.
![]()
![]()
Heel mooi dat excuus, maar heb je er wat aan?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Van je fouten leer je.
Zei mijn dierenarts ook toen ze vanmorgen haar excuses aanbood voor het overlijden van 1 van de katten![]()
er zijn zoveel andere dingen die ik veel sneuer vindquote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef doodmoe het volgende:
Oke, ik vind Ivan niet altijd goed bezig, maar dit vind ik sneu![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Urb het volgende:
Anton zei het al treffend bijna 2 jaar terug daar "Dit is gewoon koppen maken"![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik gun herm dit niet, alles hebben ze uit de krant gehaald maar dit niet![]()
Whut? Wat erg.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Van je fouten leer je.
Zei mijn dierenarts ook toen ze vanmorgen haar excuses aanbood voor het overlijden van 1 van de katten
Alles voor de kijkcyfers, maar vind het ook wel triest.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit nu een damage control script?
Of een we blazen het nog wat verder op voor de kijkcijfers script?
Ik vind het vooralsnog sneu voor Ivan![]()
Binnenland
11 januari 2016
’Ivan de verschrikkelijke’ is nu de gebeten hond
door Niels Kalkman
De pup Arthur, die werd geschopt door Utopia-bewoner Ivan, moet zo snel mogelijk uit het realityprogramma.
Tv-beeld uit het programma Utopia van bewoner Ivan met zijn puppy Arthur. De Utopiaan zou het diertje schoppen. Foto sbs6
Dierenactivisten protesteren bij de poorten van Utopia in Laren tegen de mishandeling van een hondje. Foto aldo ALLESSIE
Sacha Gaus
Dat zegt hondenexpert Sacha Gaus van de Martin Gaus Academie. „Ik geef het op een briefje: dit wordt een absolute ramp.”
Gisteren werd er voor de poorten van Utopia gedemonstreerd door een twintigtal dierenactivisten, die eisten dat Arthur ’onmiddellijk werd vrijgelaten’. „Jullie hebben een voorbeeldfunctie”, roept ’beroepsdemonstrante’ Rosella D’angeli door een megafoon in de bossen van Laren. „Wees mans genoeg om toe te geven dat een hond daar niet hoort, en geef hem aan ons. Wij geven hem een liefdevol thuis.”
De ophef ontstond zaterdag toen op internet camerabeelden verschenen vanuit de televisiegemeenschap in Laren, waarop te zien was hoe het hondje door de lucht vloog na een trap van Utopia-bewoner Ivan. Die kreeg de Mechelse herder van zijn vriendin Nicole. De kritiek werd nog luider, toen bleek dat het niet de eerste trap was die de bewoner, door fans ’Ivan de verschrikkelijke’ genoemd, de puppy gaf.
Onbekwaam
Sacha Graus: „Een pup hoort daar niet. Hij zal nooit worden gesocialiseerd met kinderen, auto’s, katten, noem maar op. Dat gaat bij een redelijk gemakkelijke hond als een labrador ook fout, maar Arthur is een Mechelse herder. Dat is geen hond voor een beginneling. Ivan zal de beste intenties hebben, maar hij is onbekwaam als het op honden aankomt.”
Dat het fout gaat blijkt volgens Gaus al uit de verklaring van Ivan. „Hij zei dat de pup een bijtbeweging maakte, en hij hem schopte om te straffen. Dan heb je een negen weken oude pup die niet weet wat hem gebeurt, en nu al bijt. Als hij niet weg wordt gehaald, wordt dit een verknipte hond.”
SBS, dat Utopia uitzendt, wil niets zeggen over het incident. „Ivan heeft sorry gezegd”, is alles wat woordvoerster Roos Franssen kwijt wil. Sinds 2013 leven 15 mensen in ’minisamenleving’ Utopia, waarin ze 24 uur per dag worden gefilmd.
De Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit NVWA die ook het welzijn van dieren onderzoekt, bekijkt de klachten die binnenkwamen bij landelijk meldnummer 144 Red een dier.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Urb het volgende:
Anton zei het al treffend bijna 2 jaar terug daar "Dit is gewoon koppen maken"![]()
![]()
![]()
― Mark Twain
Tranen in Ivans ogen, het cadeau van zijn liefde is tevens zijn downfall.
Goede leerschool dit voor hem.....
No MercyBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Nou, zei nog laatst hier dat het misschien wel goed zou zijn voor een promotie momentje op TV voor Utopia, maar niet op deze manier. Maar slechte publiciteit is ook publiciteit...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef danaqui het volgende:
Vannavond half 11 bij Humberto ook over IvanAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat is juist het erge ivan is denk ik nu gebroken.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds.
Hij blijft vrij rustig. Maar wat dat betekent ??![]()
Rob zegt Idioten en een leugen. Maar Rob was er niet bij en zag geen beelden dus dat kan hij niet weten![]()
Die zit er zo diep in dat hij niet eens de zonnebank hoeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Urb het volgende:
Rob "Leugens!"
Maar die heeft het filmpje niet gezien denk ik"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zou je een diertje schoppen, ben je niet goed bij je hoofd, zegt Rob, die het niet geloven kan
Rob"Je zou het diertje schoppen, je bent niet goed bij je hoofd!"
Ivan staat op en duwt de bank weg en ik hoor nog een knal![]()
Rob ook niet...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Is een leugen zegt Rob?
Ze waren er niet eens bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Goede leerschool dit voor hem.....
No Mercy![]()
![]()
Rob - Wie zou er nou zo'n diertje schoppen, ben je niet goed bij je hoofd?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rare actie met de krant. Lijkt me overduidelijk dat Ivan er al flink mee in zijn maag zit. Denk ook dat dit misschien het circus is wat hij eerder bedoelde..het gedoe rondom de pup dus![]()
Blind vertrouwenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef miertje36 het volgende:
rob zegt leugen hoe weet hij dat hij was er nog eens niet bij![]()
Daarom moeten ze dat filmpje er in gooien,dan kunnen ze zelf beslissen of het een leugen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:16 schreef doodmoe het volgende:
Rob zegt Idioten en een leugen. Maar Rob was er niet bij en zag geen beelden dus dat kan hij niet weten![]()
Staat alles in de krant?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Urb het volgende:
Rob "Leugens!"
Maar die heeft het filmpje niet gezien denk ik![]()
Als Ivan verstandig is........verlaat hij het circus dat Utopia heet.
ja ivan dus jij was er niet bij rob dus je kan niet weten dat het een leugen isquote:Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Rob - Wie zou er nou zo'n diertje schoppen, ben je niet goed bij je hoofd?![]()
zou hij dit ook zeggen als het om Bas of Cees ging?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef miertje36 het volgende:
rob zegt leugen hoe weet hij dat hij was er nog eens niet bij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: