Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Machete![]()
Ivan wilde een herdershond
Juist!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.
Ivan heeft nooit gezegd : Oh, wat zou ik graag een herdershond willen hebben en dan het liefst als pup.
Ik hoorde het ook. Die twee in de gaten houden dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Waar had Cees het net over. Er gebeurde net ook nog wat zegt hij tegen bas als bas vraagt wat zegt Cees, met Ivan vertel ik je strak wel!!!!
Ik zie 2 mensen die het erg vinden dat Nicole weg is ...quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Martin Gaus bemoeit zich er ondertussen ook al mee...dat vind ik zo'n koekwaus heh...wat een eikel van een vent
Er is zeker wat gebeurd, heeft nou niemand gezien, toen ze terug liepen en er weer beeld was, dat de achterzak van de spijkerbroek van Mark er half afgescheurd was?quote:
Ivan heeft heel lang geleden gezegd dat hij graag een herdershond wildequote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, Ivan heeft ooit gezegd, toen er een herdershond op bezoek was, dat dat misschien wel een leuke hond zou kunnen zijn, in tegenstelling tot dat kleine kuthondje wat ze eerst hadden uitgezocht.
Ivan heeft nooit gezegd : Oh, wat zou ik graag een herdershond willen hebben en dan het liefst als pup.
Die broek heeft hij al weken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er is zeker wat gebeurd, heeft nou niemand gezien, toen ze terug liepen en er weer beeld was, dat de achterzak van de spijkerbroek van Mark er half afgescheurd was?
Met die demonstratie van die politie hond, dat leek hem wel gaaf zo,n hond. Niet dat hij die perse zelf zou willen hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan heeft heel lang geleden gezegd dat hij graag een herdershond wilde
dat hij perse een pup wilde heeft ie niet gezegd nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |