Samen met rienk was die ook verschrikkelijkquote:
Hij is echt gek op haar idd.. dat zie ik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt gek op haar
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen
Martin Gaus bemoeit zich er ondertussen ook al mee...dat vind ik zo'n koekwaus heh...wat een eikel van een ventquote:
dealquote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we afspreken het er nooit meer over te hebben,ze is weg
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonsterquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Als Ivan nu echt iets om het hondje zou geven, zou hij nu lekker bij het beestje op de grond zitten om met hem te kroelen en knuffelen .....
Hij interesseert hem dus geen reet, die hele Arthur niet.
Straks om 2 uur pas, dan moet ie wakker worden want training mevrouw komtquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Als Ivan nu echt iets om het hondje zou geven, zou hij nu lekker bij het beestje op de grond zitten om met hem te kroelen en knuffelen .....
Ja vandaar, ik denk dat als het hem niet meer zint, de keuze makkelijker gemaakt is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt gek op haar
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen
huh Ni............... wat, Wa................. wie is dah?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we afspreken het er nooit meer over te hebben,ze is weg
Deze gaat ons nog veel lol gevenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
En waar waren we gebleven ?Ohw ja iets met een circus.kom er maar in Ivan
Ja want iedereen doet precies hoe jij het doetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Dat speelt zeker mee denk ikquote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Verbeten. Gedoe met pup zal hem ook geen goed doen.
Ohhhh sleurhut is er al....ik had uitslaapdag...wekker voor Nicole gezetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Deze gaat ons nog veel lol geven![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |