Je moet nog veel leren, had je ze op het zeiltje van Oma gelegd had je ze nu kunnen etenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op mijn diepgrvroren slagroomsoesjes in de hoop dat ze op tijd ontdooien om deze heks-it te vieren.
Ik denk niet dat er alleen mensen stonden om haar welkom te heten.quote:
En is echt gek op haar. Ik zie het hem zo doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er heel slecht uit in zijn gezicht
straks weer aan het hekquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Stef stond aan het hek en zei dat Waaif veilig was.
Ik betwijfel het.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er alleen mensen stonden om haar welkom te heten.
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.
Klopt, dan voelen ze zich sterk en verheven boven de rest.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.
Verbeten. Gedoe met pup zal hem ook geen goed doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er heel slecht uit in zijn gezicht
Als het zo erg zou zijn, zou hij met haar mee moeten gaan. Dus hij moet niet gaan zeiken o.i.d.quote:
Ja hij is ook echt gek op haarquote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
En is echt gek op haar. Ik zie het hem zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |