haatdragend is een groot woord.. Vind haar niet fijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo haatdragend namelijk
Nicole is geen slecht mens , al vinden de meesten hier van wel
Kut febo.quote:
Ik zit momenteel op mijn diepgrvroren slagroomsoesjes in de hoop dat ze op tijd ontdooien om deze heks-it te vieren.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
We zijn euforisch omdat Waaif vertrekt.
Normaal gesproken is het hier heel saai.
Ahh Stiff wel dusquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Stef stond aan het hek en zei dat Waaif veilig was.
Ik betwijfel het.
Haha ja zeker maar ik snap het gewoon, je hebt ook een normaal leven op te pakken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk is het verstandig...maar heb haar 15 maanden in mijn oor gehad...je raakt toch, een soort van, gehecht ofzo...*sjucht*
Veilig was?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nicole is in mijn ogen een leuke meid en kon haar goed waarderen. Maar is goed dat ze er uit is gegaan. Je moet niet te lang blijven doet een mens geen goed.
koffie en cake toch nog?ah Frits,wij denken hetzelfdequote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Bestweldonker het volgende:
De uitvaart is voorbij........iedereen weer over tot de orde van de dag.
Dat krijg je ervan als je puppies trapt.quote:
Zo is het, geen slecht persoon, wel beroerd gedrag.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik haat haar niet hoor, wel blij dat ze weg is
Rob dacht dat Stif zo wel bij het hek zou staanquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.
De haarlok van waaif...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |