Welkom.Moet je doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?
Nieuwe hebben we ook gemist,zit er ook al in.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef DeNiAs het volgende:
Wat is dit nu , zien we haar de poort niet doorlopen ?
fixedquote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik vond marije ook wel aardig geil
We zijn euforisch omdat Waaif vertrekt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
Is het altijd zo leuk in deze reeks, dan kom ik vaker hier?
Ik ben niet zo haatdragend namelijkquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef blanket het volgende:
wtf...zien we haar de poort niet door gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg fokking John de Mol...denk je ook aan mijn verwerkingproces![]()
![]()
![]()
![]()
ik haat haar niet hoor, wel blij dat ze weg isquote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo haatdragend namelijk
Nicole is geen slecht mens , al vinden de meesten hier van wel
haatdragend is een groot woord.. Vind haar niet fijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo haatdragend namelijk
Nicole is geen slecht mens , al vinden de meesten hier van wel
Kut febo.quote:
Ik zit momenteel op mijn diepgrvroren slagroomsoesjes in de hoop dat ze op tijd ontdooien om deze heks-it te vieren.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
We zijn euforisch omdat Waaif vertrekt.
Normaal gesproken is het hier heel saai.
Ahh Stiff wel dusquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Stef stond aan het hek en zei dat Waaif veilig was.
Ik betwijfel het.
Haha ja zeker maar ik snap het gewoon, je hebt ook een normaal leven op te pakken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk is het verstandig...maar heb haar 15 maanden in mijn oor gehad...je raakt toch, een soort van, gehecht ofzo...*sjucht*
Veilig was?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nicole is in mijn ogen een leuke meid en kon haar goed waarderen. Maar is goed dat ze er uit is gegaan. Je moet niet te lang blijven doet een mens geen goed.
koffie en cake toch nog?ah Frits,wij denken hetzelfdequote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Bestweldonker het volgende:
De uitvaart is voorbij........iedereen weer over tot de orde van de dag.
Dat krijg je ervan als je puppies trapt.quote:
Zo is het, geen slecht persoon, wel beroerd gedrag.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik haat haar niet hoor, wel blij dat ze weg is
Rob dacht dat Stif zo wel bij het hek zou staanquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.
De haarlok van waaif...quote:
zit ik ook aan te denken omdat hij ook al tegen mark zei dit is niet meer mijn utopia die gaat heel snel naar huisquote:
Je moet nog veel leren, had je ze op het zeiltje van Oma gelegd had je ze nu kunnen etenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op mijn diepgrvroren slagroomsoesjes in de hoop dat ze op tijd ontdooien om deze heks-it te vieren.
Ik denk niet dat er alleen mensen stonden om haar welkom te heten.quote:
En is echt gek op haar. Ik zie het hem zo doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er heel slecht uit in zijn gezicht
straks weer aan het hekquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef beequeen het volgende:
Ik betwijfel het.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er alleen mensen stonden om haar welkom te heten.
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.
Klopt, dan voelen ze zich sterk en verheven boven de rest.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Zodra zich stelletjes vormen is het uit met de pret. Nicole alleen was goed te pruimen.
Verbeten. Gedoe met pup zal hem ook geen goed doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er heel slecht uit in zijn gezicht
Als het zo erg zou zijn, zou hij met haar mee moeten gaan. Dus hij moet niet gaan zeiken o.i.d.quote:
Ja hij is ook echt gek op haarquote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
En is echt gek op haar. Ik zie het hem zo doen.
Samen met rienk was die ook verschrikkelijkquote:
Hij is echt gek op haar idd.. dat zie ik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt gek op haar
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen
Martin Gaus bemoeit zich er ondertussen ook al mee...dat vind ik zo'n koekwaus heh...wat een eikel van een ventquote:
dealquote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we afspreken het er nooit meer over te hebben,ze is weg
Hij wou die hond ook niet.Hij wou een machete maarja het moest een hond worden van een exbewoonsterquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Als Ivan nu echt iets om het hondje zou geven, zou hij nu lekker bij het beestje op de grond zitten om met hem te kroelen en knuffelen .....
Hij interesseert hem dus geen reet, die hele Arthur niet.
Straks om 2 uur pas, dan moet ie wakker worden want training mevrouw komtquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Als Ivan nu echt iets om het hondje zou geven, zou hij nu lekker bij het beestje op de grond zitten om met hem te kroelen en knuffelen .....
Ja vandaar, ik denk dat als het hem niet meer zint, de keuze makkelijker gemaakt is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja hij is ook echt gek op haar
Er is veel gebeurt de laatste periode , ik zie het hem ook wel doen
huh Ni............... wat, Wa................. wie is dah?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
laten we afspreken het er nooit meer over te hebben,ze is weg
Deze gaat ons nog veel lol gevenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
En waar waren we gebleven ?Ohw ja iets met een circus.kom er maar in Ivan
Ja want iedereen doet precies hoe jij het doetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Verida het volgende:
Dat speelt zeker mee denk ikquote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Verbeten. Gedoe met pup zal hem ook geen goed doen.
Ohhhh sleurhut is er al....ik had uitslaapdag...wekker voor Nicole gezetquote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Deze gaat ons nog veel lol geven![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |