Dat is juist het erge ivan is denk ik nu gebroken.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds.
Hij blijft vrij rustig. Maar wat dat betekent ??
Die zit er zo diep in dat hij niet eens de zonnebank hoeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Urb het volgende:
Rob "Leugens!"
Maar die heeft het filmpje niet gezien denk ik
Rob ook niet...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Is een leugen zegt Rob?
Ze waren er niet eens bij.
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Goede leerschool dit voor hem.....
No Mercy
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind vertrouwenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef miertje36 het volgende:
rob zegt leugen hoe weet hij dat hij was er nog eens niet bij
Daarom moeten ze dat filmpje er in gooien,dan kunnen ze zelf beslissen of het een leugen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:16 schreef doodmoe het volgende:
Rob zegt Idioten en een leugen. Maar Rob was er niet bij en zag geen beelden dus dat kan hij niet weten
Staat alles in de krant?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Urb het volgende:
Rob "Leugens!"
Maar die heeft het filmpje niet gezien denk ik
ja ivan dus jij was er niet bij rob dus je kan niet weten dat het een leugen isquote:Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Rob - Wie zou er nou zo'n diertje schoppen, ben je niet goed bij je hoofd?
zou hij dit ook zeggen als het om Bas of Cees ging?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef miertje36 het volgende:
rob zegt leugen hoe weet hij dat hij was er nog eens niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |