Gebeurtenissen zoals in Keulen zijn voortekenen van wat er nog meer komen gaat, als we niet eindelijk eens een keertje krachtig ingrijpen. We zijn doorgeslagen correct en lief. Daar wordt door migranten gretig misbruik van gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je staat niet alleen in deze gedachte:
Oh ja? Allemaal?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De huidige inwoners van West-Europa.
Krijg ik nog antwoord?
Dat kun je ze moeilijk kwalijk nemen als je in aanmerking neemt dat mensen als Merkel en Rutte dat ook niet schijnen te beseffen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dit verbaast mij ook enorm. Er lijken talloze fokkers te zijn die zitten te wachten op een burgeroorlog. Volgens mij hebben ze echt geen idee wat er dan op ze afkomt.
Al die Marokkanen waar Wilders er minder van wil... 'echte' burgers?quote:
Correct, wat we echt nodig hebben is een overheid die actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof. Die methode is immers bewezen effectief.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gebeurtenissen zoals in Keulen zijn voortekenen van wat er nog meer komen gaat, als we niet eindelijk eens een keertje krachtig ingrijpen. We zijn doorgeslagen correct en lief. Daar wordt door migranten gretig misbruik van gemaakt.
Ik heb al vaker een link gedeeld over een onderzoek in Denemarken, waaruit blijkt dat de helft van de bevolking voorstander is van begrenzing van het percentage moslims. Dergelijke begrenzingen gaan we ook nodig hebben in landen als Duitsland, Nederland, België en Frankrijk.
Ja Otto, dat zijn burgers. Ik vind het niet eens opvallend meer dat het je 4 posts kost om de definitie van burgers te begrijpen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al die Marokkanen waar Wilders er minder van wil... 'echte' burgers?
Dat, of je bent je in allerlei bochten aan het wringen om plotsklaps heel politiek correct nuances aan te brengen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja Otto, dat zijn burgers. Ik vind het niet eens opvallend meer dat het je 4 posts kost om de definitie van burgers te begrijpen.
Maar goed je hebt voldoende bewezen je bewering niet hard te kunnen maken. Je bent derhalve een totaalidioot.
Je gaat de gemiddelde fokker toch niet wegzetten op het niveau Merkel en Rutte? Wat weten die twee nou... Laat ze eerst maar eens een paar jaar iedere avond BNW topics, schimmige Wikipedia pagina's en onthullende Youtube filmpjes doornemen..quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat kun je ze moeilijk kwalijk nemen als je in aanmerking neemt dat mensen als Merkel en Rutte dat ook niet schijnen te beseffen.
Deporteren roept hij helemaal niet. Jammer dat je de discussie om zeep probeert te helpen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, wat we echt nodig hebben is een overheid die actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof. Die methode is immers bewezen effectief.
Heb je nog wel enig benul van wat voor achterlijkheid je uitkraamt?
En dan natuurlijk even selecteren of iemand een 'indringer' is (want islamitische achtergrond) of een 'vluchteling' (want geen islamitische achtergrond).quote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deporteren roept hij helemaal niet. Jammer dat je de discussie om zeep probeert te helpen.
Selectie aan de poort will do the trick.
We hebben een overheid nodig die ervoor zorgt dat het percentage moslims in Nederland niet verder groeit. We hebben een overheid nodig die gelukszoekers uit niet-oorlogsgebieden onmiddellijk én effectief terugstuurt. We hebben een overheid nodig die de opvang van oorlogsvluchtelingen zo regelt dat het uitgangspunt is dat ze z.s.m. weer naar huis gaan, zo gauw de situatie veilig is. We hebben een overheid nodig, die extremistische moslims zonder pardon dit land uit trapt en die veel meer doet aan bestrijding van radicalisering. We hebben een overheid nodig die strengere eisen stelt aan integratie en inburgering.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, wat we echt nodig hebben is een overheid die actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof. Die methode is immers bewezen effectief.
Heb je nog wel enig benul van wat voor achterlijkheid je uitkraamt?
En hoe gaat de overheid dat doen?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben een overheid nodig die ervoor zorgt dat het percentage moslims in Nederland niet verder groeit. We hebben een overheid nodig die gelukszoekers uit niet-oorlogsgebieden onmiddellijk én effectief terugstuurt. We hebben een overheid nodig die de opvang van oorlogsvluchtelingen zo regelt dat het uitgangspunt is dat ze z.s.m. weer naar huis gaan, zo gauw de situatie veilig is. We hebben een overheid nodig, die extremistische moslims zonder pardon dit land uit trapt en die veel meer doet aan bestrijding van radicalisering. We hebben een overheid nodig die strengere eisen stelt aan integratie en inburgering.
Sentimenten rondom de Tweede Wereldoorlog zijn totaal niet relevant. We leven nu en we hebben nu te maken met grote problemen die onze samenleving verregaand dreigen te ontwrichten. Je kunt dan wel denken dat je moreel superieur bent met je naïeve GroenLinks-denkpatronen, in werkelijkheid weiger je maatregelen te nemen, vererger je daarmee de problemen en zijn er in de toekomst maatregelen nodig die nog veel draconischer zijn. Daar teken jij voor, met jouw soort lafheid.
Ik grijp liever nu in, in plaats van de problemen eerst nog veel erger te maken omdat we zo nodig politiek-correct moeten doen.
De punten die je hier noemt, zijn op zich prima. We gaan het aantal moslims in ons land echter niet begrenzen. Jammer voor je.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben een overheid nodig die ervoor zorgt dat het percentage moslims in Nederland niet verder groeit. We hebben een overheid nodig die gelukszoekers uit niet-oorlogsgebieden onmiddellijk én effectief terugstuurt. We hebben een overheid nodig die de opvang van oorlogsvluchtelingen zo regelt dat het uitgangspunt is dat ze z.s.m. weer naar huis gaan, zo gauw de situatie veilig is. We hebben een overheid nodig, die extremistische moslims zonder pardon dit land uit trapt en die veel meer doet aan bestrijding van radicalisering. We hebben een overheid nodig die strengere eisen stelt aan integratie en inburgering.
99.999 heeft het graag over deporteren zodat hij de Tweede Wereldoorlog-retoriek van stal kan halen. Ik heb nog nooit gepleit voor deportatie, met uitzondering van moslimextremisten. Dergelijke figuren moeten vertrekken uit onze samenleving.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deporteren roept hij helemaal niet. Jammer dat je de discussie om zeep probeert te helpen.
Selectie aan de poort will do the trick.
Allemaal dandy maar je hebt natuurlijk ook een paar moslims hier in Nederland die hier geboren zijn. De overheid gaat ze verplichten tot sterilisatie of zo?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
99.999 heeft het graag over deporteren zodat hij de Tweede Wereldoorlog-retoriek van stal kan halen. Ik heb nog nooit gepleit voor deportatie, met uitzondering van moslimextremisten. Dergelijke figuren moeten vertrekken uit onze samenleving.
En wat 99.999 ook niet inziet, is dat we nu al grote problemen hebben rondom integratie, terwijl we in de meeste landen pakweg 4-6 procent moslims hebben wonen. Dergelijke problemen kun je niet aanpakken als je moet dweilen met de kraan open. Er is een stop nodig op migratie vanuit moslimlanden. Ik wil daarbij een uitzondering maken voor mensen die daadwerkelijk een oorlogsgebied ontvluchten. Die mogen hier verblijven, maar de insteek is niet dat ze vervolgens hier integreren en voor altijd blijven. De insteek is dat ze zo snel als mogelijk weer huiswaarts gaan.
Zie mijn posts hierboven. Immigratiestop, uitzetten van extremisten, harder aanpakken van radicalisering en het stimuleren van re-migratie. Er wonen hier heel wat mensen die het Westen haten, die niks op hebben met Nederland (cq. Duitsland, Frankrijk, België). Ze voelen zich in eerste instantie moslim, daarna Turk / Marokkaan (of wat dan ook) en pas daarna Nederlander.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe gaat de overheid dat doen?
Nee hoor. Moslims die hier zijn, kunnen gewoon blijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal dandy maar je hebt natuurlijk ook een paar moslims hier in Nederland die hier geboren zijn. De overheid gaat ze verplichten tot sterilisatie of zo?
Re-migratie 'stimuleren'... allemaal leuk en aardig, maar je kunt mensen niet dwingen op te rotten. Toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie mijn posts hierboven. Immigratiestop, uitzetten van extremisten, harder aanpakken van radicalisering en het stimuleren van re-migratie. Er wonen hier heel wat mensen die het Westen haten, die niks op hebben met Nederland (cq. Duitsland, Frankrijk, België). Ze voelen zich in eerste instantie moslim, daarna Turk / Marokkaan (of wat dan ook) en pas daarna Nederlander.
Ik zie niet in wat erop tegen is om re-migratie actiever te stimuleren. Als je een beleidsmatig doel stelt - het percentage moslims binnen de perken houden - kun je daar vervolgens de noodzakelijke beleidsmaatregelen bij bedenken.
Ja maar die krijgen natuurlijk ook kinderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Moslims die hier zijn, kunnen gewoon blijven.
Mogen deze moslims zich wel vrij voortplanten, of moeten ze dan eerst toestemming vragen aan de staat? Het risico bestaat immers dat de door de overheid gestelde moslimgrens dan overschreden wordt.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Moslims die hier zijn, kunnen gewoon blijven.
Ik denk dat je nu de kern van de zaak raakt Etto. Er is geen politiek correcte manier om tegemoet te komen aan deze onderbuikwens van een steeds groter wordend deel van de bevolking. Dat wil echter niet zeggen dat er geen manier is. Het feit dat Wilders nu op recordhoogte staat in de peilingen geeft al aan dat er steeds meer mensen ook akkoord zouden gaan met politiek incorrecte manieren om de toename van niet westerse allochtonen te stoppen of zelfs om te keren. En exact dat is hetgeen dat mensen doet roepen dat een burgeroorlog aanstaande is.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe gaat de overheid dat doen?
Yep en dat mag best angstaanjagend genoemd worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de kern van de zaak raakt Etto. Er is geen politiek correcte manier om tegemoet te komen aan deze onderbuikwens van een steeds groter wordend deel van de bevolking. Dat wil echter niet zeggen dat er geen manier is. Het feit dat Wilders nu op recordhoogte staat in de peilingen geeft al aan dat er steeds meer mensen ook akkoord zouden gaan met politiek incorrecte manieren om de toename van niet westerse allochtonen te stoppen of zelfs om te keren. En exact dat is hetgeen dat mensen doet roepen dat een burgeroorlog aanstaande is.
Ik ben benieuwd hoe mensen over een jaar of 60 deze discussies teruglezen. Hoe jammer is het dat voor Nazi-Duitsland er geen internet fora warenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de kern van de zaak raakt Etto. Er is geen politiek correcte manier om tegemoet te komen aan deze onderbuikwens van een steeds groter wordend deel van de bevolking. Dat wil echter niet zeggen dat er geen manier is. Het feit dat Wilders nu op recordhoogte staat in de peilingen geeft al aan dat er steeds meer mensen ook akkoord zouden gaan met politiek incorrecte manieren om de toename van niet westerse allochtonen te stoppen of zelfs om te keren. En exact dat is hetgeen dat mensen doet roepen dat een burgeroorlog aanstaande is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |