Nee want veel users die ooit tegengas gaven aan de generaliserende conservatieve mensen zijn vertrokken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef byah het volgende:
aan de topics hier te zien gaat het hard die kant op.
Dat is toch gewoon de doorsnee fokker die je omschrijft?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klopt en dat zijn volgens mij niet de meest intelligente fokkers of enorm autistisch wellicht.
Fokkers die dat roepen komen voor mijn gevoel nauwelijks buiten, geen doel in het leven, weinig liefde gekend, hebben weinig sociale contacten en/of hebben over het algemeen weinig binding met de maatschappij.
Neem als voorbeeld de user syndroom, die de vluchtelingen hoogstpersoonlijk verantwoordelijk houdt voor zijn gebrek aan succes met de vrouwtjes, en daardoor een steeds grotere hekel aan ze krijgt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat radicalisering niet iets is wat alleen aan moslims toebedeeld is. Rare gedachtekronkels is de mens eigen.
Volgens mij heeft Merkel heel wat kritiek gekregen op die boodschap.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Interessante mening. Er zijn namelijk meer dan voldoende politieke kopstukken die roepen dat we de deuren wagenwijd open moeten zetten voor islamitische vluchtelingen. Dan hoor je nooit iemand over hun politieke gevoel maar krijgen ze de handjes op elkaar.
Persoonlijk vind ik 'wir schaffen das' potentieel een veel groter gevaar dan oproepen tot zelfverdediging.
Je moet het internet niet teveel verwarren met het echte leven.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef byah het volgende:
aan de topics hier te zien gaat het hard die kant op.
Hij mag zich gelukkig prijzen. Succes bij de vrouwtjes is leuk, maar als je pech hebt bloed je nog jarenlang na. Iets met alimentatie. Vrouwen hebben mij persoonlijk ook meer schade berokkend dan vluchtelingen. En vele mannen zijn mede slachtoffer. Maar dat weet hij natuurlijk nietquote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld de user syndroom, die de vluchtelingen hoogstpersoonlijk verantwoordelijk houdt voor zijn gebrek aan succes met de vrouwtjes, en daardoor een steeds grotere hekel aan ze krijgt.
Jij roept vooral vanuit de onderbuik, post een linkje naar facebook en beschuldigt mensen van dezelfde generalisaties als waar jij je nota bene zelf aanschuldig maakt. Als je mij bewust wil maken van mijn tekortkomingen zal ik je eerst überhaupt serieus moeten nemen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Lees je je eigen posts wel eens?
Al die associaties zijn ook van toepassing op gebieden waar moslims in de meerderheid zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral dom.
Je hoeft namelijk maar heel kort na te denken of oorlog leuk is. Even snel wat associaties met oorlog: angst, pijn, leed, verdriet, honger, geen internet... en je snapt al dat je helemaal geen oorlog wil.
Dat en massadeportaties toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat deze legerchef zijn uitspraken niet zomaar doet. En ik ben het ook met hem eens. Massa-immigratie is de reden. Die gaat vanzelf voor dusdanige problemen zorgen dat de maat vol is. Politici zijn ziende blind en horende doof, de grenzen staan wagenwijd open. Veel te grote groepen migranten uit moslimlanden komen hier binnen.
Ik zie trouwens geen burgeroorlog, maar zelfs een complete Derde Wereldoorlog ontstaan. Een clash tussen twee beschavingen, namelijk de westerse wereld en de islamitische wereld. Dat zie ik gebeuren.
In Duitsland zijn de eerste knokploegen al op pad gegaan...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, van paniekzaaien is nog nooit iemand doodgegaan..
Oh. Wacht.
Je staat niet alleen in deze gedachte:quote:Op maandag 11 januari 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat deze legerchef zijn uitspraken niet zomaar doet. En ik ben het ook met hem eens. Massa-immigratie is de reden. Die gaat vanzelf voor dusdanige problemen zorgen dat de maat vol is. Politici zijn ziende blind en horende doof, de grenzen staan wagenwijd open. Veel te grote groepen migranten uit moslimlanden komen hier binnen.
Ik zie trouwens geen burgeroorlog, maar zelfs een complete Derde Wereldoorlog ontstaan. Een clash tussen twee beschavingen, namelijk de westerse wereld en de islamitische wereld. Dat zie ik gebeuren.
Gast.. zit je nu oprecht krampachtig policor te doen over wat je echt denkt?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij roept vooral vanuit de onderbuik, post een linkje naar facebook en beschuldigt mensen van dezelfde generalisaties als waar jij je nota bene zelf aanschuldig maakt. Als je mij bewust wil maken van mijn tekortkomingen zal ik je eerst überhaupt serieus moeten nemen.
Ik vind dat je vrouwen niet over één kam mag scheren. Omdat ik een echte gutmensch ben neem ik er binnenkort dan ook een in huis, dan kan men daar in ieder geval ook niet meer over zeiken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij mag zich gelukkig prijzen. Succes bij de vrouwtjes is leuk, maar als je pech hebt bloed je nog jarenlang na. Iets met alimentatie. Vrouwen hebben mij persoonlijk ook meer schade berokkend dan vluchtelingen. En vele mannen zijn mede slachtoffer. Maar dat weet hij natuurlijk niet
Dat is ook precies waar IS op aan stuurt. Gelukkig is het Westen ook de beroerdste niet om ze daarin tegemoet te komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je staat niet alleen in deze gedachte:
Ik nodig je uit om te lezen wat de New York Times, niet bepaald een rioolkrant, daar dit weekend over schreef. GeenStijl had er een bericht over: http://www.geenstijl.nl/m(...)_de_de_new_york.htmlquote:
quote:"If you believe that an aging, secularized, heretofore-mostly-homogeneous society is likely to peacefully absorb a migration of that size and scale of cultural difference, then you have a bright future as a spokesman for the current German government.
You’re also a fool. Such a transformation promises increasing polarization among natives and new arrivals alike. It threatens not just a spike in terrorism but a rebirth of 1930s-style political violence. The still-imaginary France Michel Houellebecq conjured up in his novel “Submission,” in which nativists and Islamists brawl in the streets, would have a very good chance of being realized in the German future.
This need not happen. But prudence requires doing everything possible to prevent it. That means closing Germany’s borders to new arrivals for the time being. It means beginning an orderly deportation process for able-bodied young men. It means giving up the fond illusion that Germany’s past sins can be absolved with a reckless humanitarianism in the present.
It means that Angela Merkel must go — so that her country, and the continent it bestrides, can avoid paying too high a price for her high-minded folly."
Je moet wel van heel goede huize komen om te weten wat ik echt denk. Of je bent een totaalidioot.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast.. zit je nu oprecht krampachtig policor te doen over wat je echt denkt?
Quote: "De beste man heeft het welzijn van 'zijn' burgers hoog in het vaandel. Daar zouden west Europese leiders een voorbeeld aan kunnen nemen."quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je moet wel van heel goede huize komen om te weten wat ik echt denk. Of je bent een totaalidioot.
Ik ben dus reuze benieuwd wat ik volgens jou echt denk want dan kunnen we in ieder geval vast stellen in welke categorie jij valt.
Lekker belangrijk wat IS wil.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook precies waar IS op aan stuurt.
Totaal irrelevant. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Gelukkig is het Westen ook de beroerdste niet om ze daarin tegemoet te komen.
Daarom kunnen we stellen dat de waarschuwers weleens gelijk zouden kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook precies waar IS op aan stuurt. Gelukkig is het Westen ook de beroerdste niet om ze daarin tegemoet te komen.
Draai nou niet om de hete brij heen en vertel wat ik echt denk.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Quote: "De beste man heeft het welzijn van 'zijn' burgers hoog in het vaandel. Daar zouden west Europese leiders een voorbeeld aan kunnen nemen."
Wie zijn de burgers in deze, Cracka?
Niks hete brij. Ik hoor het je graag zelf zeggen. Wie zijn de echte burgers van West-Europa?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Draai nou niet om de hete brij heen en vertel wat ik echt denk.
Misschien bestel ik er binnenkort ook wel weer één, het gutbloed kruipt toch waar het niet gaan kan zeg ik dan maar altijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind dat je vrouwen niet over één kam mag scheren. Omdat ik een echte gutmensch ben neem ik er binnenkort dan ook een in huis, dan kan men daar in ieder geval ook niet meer over zeiken.
De huidige inwoners van West-Europa.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niks hete brij. Ik hoor het je graag zelf zeggen. Wie zijn de echte burgers van West-Europa?
Het was een conservatieve columnist (die Trump de gematigde in de VS-presidentsrace vindt) die dat schreef. Wat je nu roept is gelijk aan beweren dat er volgens de NRC een revolutie in Nederland aankomt omdat Karskens dat in een opiniestuk schreef.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om te lezen wat de New York Times, niet bepaald een rioolkrant, daar dit weekend over schreef. GeenStijl had er een bericht over: http://www.geenstijl.nl/m(...)_de_de_new_york.html
[..]
Gebeurtenissen zoals in Keulen zijn voortekenen van wat er nog meer komen gaat, als we niet eindelijk eens een keertje krachtig ingrijpen. We zijn doorgeslagen correct en lief. Daar wordt door migranten gretig misbruik van gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je staat niet alleen in deze gedachte:
Oh ja? Allemaal?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De huidige inwoners van West-Europa.
Krijg ik nog antwoord?
Dat kun je ze moeilijk kwalijk nemen als je in aanmerking neemt dat mensen als Merkel en Rutte dat ook niet schijnen te beseffen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dit verbaast mij ook enorm. Er lijken talloze fokkers te zijn die zitten te wachten op een burgeroorlog. Volgens mij hebben ze echt geen idee wat er dan op ze afkomt.
Al die Marokkanen waar Wilders er minder van wil... 'echte' burgers?quote:
Correct, wat we echt nodig hebben is een overheid die actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof. Die methode is immers bewezen effectief.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gebeurtenissen zoals in Keulen zijn voortekenen van wat er nog meer komen gaat, als we niet eindelijk eens een keertje krachtig ingrijpen. We zijn doorgeslagen correct en lief. Daar wordt door migranten gretig misbruik van gemaakt.
Ik heb al vaker een link gedeeld over een onderzoek in Denemarken, waaruit blijkt dat de helft van de bevolking voorstander is van begrenzing van het percentage moslims. Dergelijke begrenzingen gaan we ook nodig hebben in landen als Duitsland, Nederland, België en Frankrijk.
Ja Otto, dat zijn burgers. Ik vind het niet eens opvallend meer dat het je 4 posts kost om de definitie van burgers te begrijpen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al die Marokkanen waar Wilders er minder van wil... 'echte' burgers?
Dat, of je bent je in allerlei bochten aan het wringen om plotsklaps heel politiek correct nuances aan te brengen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja Otto, dat zijn burgers. Ik vind het niet eens opvallend meer dat het je 4 posts kost om de definitie van burgers te begrijpen.
Maar goed je hebt voldoende bewezen je bewering niet hard te kunnen maken. Je bent derhalve een totaalidioot.
Je gaat de gemiddelde fokker toch niet wegzetten op het niveau Merkel en Rutte? Wat weten die twee nou... Laat ze eerst maar eens een paar jaar iedere avond BNW topics, schimmige Wikipedia pagina's en onthullende Youtube filmpjes doornemen..quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat kun je ze moeilijk kwalijk nemen als je in aanmerking neemt dat mensen als Merkel en Rutte dat ook niet schijnen te beseffen.
Deporteren roept hij helemaal niet. Jammer dat je de discussie om zeep probeert te helpen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, wat we echt nodig hebben is een overheid die actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof. Die methode is immers bewezen effectief.
Heb je nog wel enig benul van wat voor achterlijkheid je uitkraamt?
En dan natuurlijk even selecteren of iemand een 'indringer' is (want islamitische achtergrond) of een 'vluchteling' (want geen islamitische achtergrond).quote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deporteren roept hij helemaal niet. Jammer dat je de discussie om zeep probeert te helpen.
Selectie aan de poort will do the trick.
We hebben een overheid nodig die ervoor zorgt dat het percentage moslims in Nederland niet verder groeit. We hebben een overheid nodig die gelukszoekers uit niet-oorlogsgebieden onmiddellijk én effectief terugstuurt. We hebben een overheid nodig die de opvang van oorlogsvluchtelingen zo regelt dat het uitgangspunt is dat ze z.s.m. weer naar huis gaan, zo gauw de situatie veilig is. We hebben een overheid nodig, die extremistische moslims zonder pardon dit land uit trapt en die veel meer doet aan bestrijding van radicalisering. We hebben een overheid nodig die strengere eisen stelt aan integratie en inburgering.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, wat we echt nodig hebben is een overheid die actief gaat discrimineren en deporteren op basis van geloof. Die methode is immers bewezen effectief.
Heb je nog wel enig benul van wat voor achterlijkheid je uitkraamt?
En hoe gaat de overheid dat doen?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben een overheid nodig die ervoor zorgt dat het percentage moslims in Nederland niet verder groeit. We hebben een overheid nodig die gelukszoekers uit niet-oorlogsgebieden onmiddellijk én effectief terugstuurt. We hebben een overheid nodig die de opvang van oorlogsvluchtelingen zo regelt dat het uitgangspunt is dat ze z.s.m. weer naar huis gaan, zo gauw de situatie veilig is. We hebben een overheid nodig, die extremistische moslims zonder pardon dit land uit trapt en die veel meer doet aan bestrijding van radicalisering. We hebben een overheid nodig die strengere eisen stelt aan integratie en inburgering.
Sentimenten rondom de Tweede Wereldoorlog zijn totaal niet relevant. We leven nu en we hebben nu te maken met grote problemen die onze samenleving verregaand dreigen te ontwrichten. Je kunt dan wel denken dat je moreel superieur bent met je naïeve GroenLinks-denkpatronen, in werkelijkheid weiger je maatregelen te nemen, vererger je daarmee de problemen en zijn er in de toekomst maatregelen nodig die nog veel draconischer zijn. Daar teken jij voor, met jouw soort lafheid.
Ik grijp liever nu in, in plaats van de problemen eerst nog veel erger te maken omdat we zo nodig politiek-correct moeten doen.
De punten die je hier noemt, zijn op zich prima. We gaan het aantal moslims in ons land echter niet begrenzen. Jammer voor je.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben een overheid nodig die ervoor zorgt dat het percentage moslims in Nederland niet verder groeit. We hebben een overheid nodig die gelukszoekers uit niet-oorlogsgebieden onmiddellijk én effectief terugstuurt. We hebben een overheid nodig die de opvang van oorlogsvluchtelingen zo regelt dat het uitgangspunt is dat ze z.s.m. weer naar huis gaan, zo gauw de situatie veilig is. We hebben een overheid nodig, die extremistische moslims zonder pardon dit land uit trapt en die veel meer doet aan bestrijding van radicalisering. We hebben een overheid nodig die strengere eisen stelt aan integratie en inburgering.
99.999 heeft het graag over deporteren zodat hij de Tweede Wereldoorlog-retoriek van stal kan halen. Ik heb nog nooit gepleit voor deportatie, met uitzondering van moslimextremisten. Dergelijke figuren moeten vertrekken uit onze samenleving.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deporteren roept hij helemaal niet. Jammer dat je de discussie om zeep probeert te helpen.
Selectie aan de poort will do the trick.
Allemaal dandy maar je hebt natuurlijk ook een paar moslims hier in Nederland die hier geboren zijn. De overheid gaat ze verplichten tot sterilisatie of zo?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
99.999 heeft het graag over deporteren zodat hij de Tweede Wereldoorlog-retoriek van stal kan halen. Ik heb nog nooit gepleit voor deportatie, met uitzondering van moslimextremisten. Dergelijke figuren moeten vertrekken uit onze samenleving.
En wat 99.999 ook niet inziet, is dat we nu al grote problemen hebben rondom integratie, terwijl we in de meeste landen pakweg 4-6 procent moslims hebben wonen. Dergelijke problemen kun je niet aanpakken als je moet dweilen met de kraan open. Er is een stop nodig op migratie vanuit moslimlanden. Ik wil daarbij een uitzondering maken voor mensen die daadwerkelijk een oorlogsgebied ontvluchten. Die mogen hier verblijven, maar de insteek is niet dat ze vervolgens hier integreren en voor altijd blijven. De insteek is dat ze zo snel als mogelijk weer huiswaarts gaan.
Zie mijn posts hierboven. Immigratiestop, uitzetten van extremisten, harder aanpakken van radicalisering en het stimuleren van re-migratie. Er wonen hier heel wat mensen die het Westen haten, die niks op hebben met Nederland (cq. Duitsland, Frankrijk, België). Ze voelen zich in eerste instantie moslim, daarna Turk / Marokkaan (of wat dan ook) en pas daarna Nederlander.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe gaat de overheid dat doen?
Nee hoor. Moslims die hier zijn, kunnen gewoon blijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal dandy maar je hebt natuurlijk ook een paar moslims hier in Nederland die hier geboren zijn. De overheid gaat ze verplichten tot sterilisatie of zo?
Re-migratie 'stimuleren'... allemaal leuk en aardig, maar je kunt mensen niet dwingen op te rotten. Toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie mijn posts hierboven. Immigratiestop, uitzetten van extremisten, harder aanpakken van radicalisering en het stimuleren van re-migratie. Er wonen hier heel wat mensen die het Westen haten, die niks op hebben met Nederland (cq. Duitsland, Frankrijk, België). Ze voelen zich in eerste instantie moslim, daarna Turk / Marokkaan (of wat dan ook) en pas daarna Nederlander.
Ik zie niet in wat erop tegen is om re-migratie actiever te stimuleren. Als je een beleidsmatig doel stelt - het percentage moslims binnen de perken houden - kun je daar vervolgens de noodzakelijke beleidsmaatregelen bij bedenken.
Ja maar die krijgen natuurlijk ook kinderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Moslims die hier zijn, kunnen gewoon blijven.
Mogen deze moslims zich wel vrij voortplanten, of moeten ze dan eerst toestemming vragen aan de staat? Het risico bestaat immers dat de door de overheid gestelde moslimgrens dan overschreden wordt.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Moslims die hier zijn, kunnen gewoon blijven.
Ik denk dat je nu de kern van de zaak raakt Etto. Er is geen politiek correcte manier om tegemoet te komen aan deze onderbuikwens van een steeds groter wordend deel van de bevolking. Dat wil echter niet zeggen dat er geen manier is. Het feit dat Wilders nu op recordhoogte staat in de peilingen geeft al aan dat er steeds meer mensen ook akkoord zouden gaan met politiek incorrecte manieren om de toename van niet westerse allochtonen te stoppen of zelfs om te keren. En exact dat is hetgeen dat mensen doet roepen dat een burgeroorlog aanstaande is.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe gaat de overheid dat doen?
Yep en dat mag best angstaanjagend genoemd worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de kern van de zaak raakt Etto. Er is geen politiek correcte manier om tegemoet te komen aan deze onderbuikwens van een steeds groter wordend deel van de bevolking. Dat wil echter niet zeggen dat er geen manier is. Het feit dat Wilders nu op recordhoogte staat in de peilingen geeft al aan dat er steeds meer mensen ook akkoord zouden gaan met politiek incorrecte manieren om de toename van niet westerse allochtonen te stoppen of zelfs om te keren. En exact dat is hetgeen dat mensen doet roepen dat een burgeroorlog aanstaande is.
Ik ben benieuwd hoe mensen over een jaar of 60 deze discussies teruglezen. Hoe jammer is het dat voor Nazi-Duitsland er geen internet fora warenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de kern van de zaak raakt Etto. Er is geen politiek correcte manier om tegemoet te komen aan deze onderbuikwens van een steeds groter wordend deel van de bevolking. Dat wil echter niet zeggen dat er geen manier is. Het feit dat Wilders nu op recordhoogte staat in de peilingen geeft al aan dat er steeds meer mensen ook akkoord zouden gaan met politiek incorrecte manieren om de toename van niet westerse allochtonen te stoppen of zelfs om te keren. En exact dat is hetgeen dat mensen doet roepen dat een burgeroorlog aanstaande is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |