abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159011095
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:16 schreef LXIV het volgende:
En de laatste post uit het vorige topic:

[..]

Het is misschien zo dat mensen die ervaring in conflictgebieden hebben eerder denken dat zoiets in Nederland ook kan gebeuren dan mensen die heel hun leven veilig in Nederland hebben gezeten. Misschien is dat onterecht.
Van de andere kant zijn mensen die in conflictgebieden zijn geweest misschien beter in staat om de 'ingredienten' die nodig zijn om een maatschappij te ontwrichten te onderkennen. Die mensen hebben gezien dat bijvoorbeeld in Joegoslavie het gros van de mensen ook absoluut niet zat te wachten op een burgeroorlog, maar dat die er uiteindelijk wel gekomen is en dat ook dat gros uiteindelijk gedwongen werd om partij te kiezen.
Ik vind het naief om te denken dat het in Nederland nooit kan gebeuren. Ik zie dat de voedingsbodem er is en ook genoeg potentiele actie/geweldsbereidheid (1% bevolking?) om het uit de hand te doen lopen. Maar ik ben dan ook iemand die ervaring heeft met conflicten en het ontstaan hiervan, dus misschien bevooroordeeld.
Zeg nooit nooit natuurlijk. Maar de kans is gewoon heel erg klein. Enkele jaren geleden was ik in Noord-Korea waar de bevolking straatarm is en zwaar wordt onderdrukt, toch komen ze niet in opstand. In veel landen waar de bevolking arm is ontstaan toch geen revoluties. De Arabische lente heeft ook maar plaatsgevonden in een handjevol landen, meer niet. Het valt allemaal heel erg mee, die Karskens overdrijft enorm. Het lijkt een soort click-bait artikel. Vind Karskens wel een moedige journalist die tenminste met die migranten praat, mainstream journalisten papegaaien het kabinet gewoon na.
pi_159011105
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hitler's voorganger was Paul von Hindenburg.
Okee dat klopt maar doelde meer op iemand die volgens mij dezelfde interesses had als hij.
pi_159011136
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef Homey het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit natuurlijk. Maar de kans is gewoon heel erg klein. Enkele jaren geleden was ik in Noord-Korea waar de bevolking straatarm is en zwaar wordt onderdrukt, toch komen ze niet in opstand. In veel landen waar de bevolking arm is ontstaan toch geen revoluties. De Arabische lente heeft ook maar plaatsgevonden in een handjevol landen, meer niet. Het valt allemaal heel erg mee, die Karskens overdrijft enorm. Het lijkt een soort click-bait artikel. Vind Karskens wel een moedige journalist die tenminste met die migranten praat, mainstream journalisten papegaaien het kabinet gewoon na.
In veel revolutie-theorie gaat het dan ook niet om welvaart an sich, maar om 'relative deprivation'. Als iedereen het ellendig heeft is er, kortgezegd, geen probleem, als er bepaalde groepen zijn die het zichtbaar beter hebben is er wel een probleem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:14:50 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159011148
Pegida komt zondag met 300 man demonstreren in Apeldoorn

http://www.destentor.nl/r(...)g-1.5614806#comments
pi_159011158
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Men laat altijd Hitler zien die als een waanzinnige schreeuwt. Men weet niet dat Hitler een uiterst innemende persoon was die zelfs generaals kon overtuigen dat er toch hoop was in een uitzichtsloze situatie. Hitler had charisma en werd door het grootste deel van het volk als een god vereert. Dat is het gevaar van dictators, hun vriendelijkheid, charisma en de geliefdheid bij het volk.

Een vergelijking met Hitler is eigenlijk een compliment, maar dat bedoelen de zielige figuren die Wilders met Hitler vergelijken natuurlijk niet. Zij hopen op een autistische linkse figuur die Wilders omlegt, zodat hun stoel in het nep-parlement weer voor 4 jaar verzekert is
Hoe krijg je dit soort achterlijkheid verzonnen?
pi_159011212
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vergeten hoe het met Fortuyn is afgelopen :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_159011213
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Mooi verschil te zien hier. Karskens schrijft een column met inhoud en deze man of vrouw schrijft een column over 1 persoon om hem belachelijk te maken. Wie is er nou een journalist die je serieus moet nemen en wie is er de naam journalist niet waardig?
Marcel van Roosmalen schrijft altijd van dit soort waarnemingen. Daarom is hij ook aangenomen vermoedelijk.
pi_159011247
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:16 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Vergeten hoe het met Fortuyn is afgelopen :{
Je schrijft nu eigenlijk dat die SP-doos uit Hoogeveen hoopt dat Wilders vermoord wordt, dat is nogal een beschuldiging.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:17:45 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159011269
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat Hitler charisma had kun je moeilijk ontkennen.

Hij deed alleen verkeerde dingen met dat charisma.
pi_159011277
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je schrijft nu eigenlijk dat die SP-doos uit Hoogeveen hoopt dat Wilders vermoord wordt, dat is nogal een beschuldiging.
Door een 'autistische linkse figuur' zelfs :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159011289
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Door een 'autistische linkse figuur' zelfs :')
Voel je je aangesproken :)
Exaudi orationem meam
pi_159011304
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zou dat werkelijk van hem uit zijn gekomen?
Of zou hij het bedrijf wat hij opgestart had niet meer overzien hebben?
pi_159011305
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Iemand die het wel snapt :Y
Exaudi orationem meam
  maandag 11 januari 2016 @ 13:19:30 #114
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159011323
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Marcel van Roosmalen schrijft altijd van dit soort waarnemingen. Daarom is hij ook aangenomen vermoedelijk.
Hoort toch thuis in de Prive ofzo, niet in een krant die mensen van nieuws hoort te voorzien. Ik vind het echt walgelijk, mensen zo afbranden.
Feyenoord!
  maandag 11 januari 2016 @ 13:19:48 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159011334
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou dat werkelijk van hem uit zijn gekomen?
Of zou hij het bedrijf wat hij opgestart had niet meer overzien hebben?
Dit snap ik niet helemaal, welk bedrijf bedoel je?
pi_159011346
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken :)
Neen. Het is veel leuker om de GBL scheldend en tierend te zien vertrekken naar het beloofde land dan wel de VS, Ayaan achterna.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159011369
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal, welk bedrijf bedoel je?
Vervang anders bedrijf door organisatie is er niet minder mee hoor het zijn allemaal bedrijven, zelfs een gezin.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:21:43 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159011404
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vervang anders bedrijf door organisatie is er niet minder mee hoor het zijn allemaal bedrijven, zelfs een gezin.
Vanaf het prille begin was het duidelijk wat Hitler voorstond. Voor iedereen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159011434
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vanaf het prille begin was het duidelijk wat Hitler voorstond. Voor iedereen.
Ik was er niet bij weet het dus niet, jij wel?
Of kan je me inlichten?
pi_159011442
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In veel revolutie-theorie gaat het dan ook niet om welvaart an sich, maar om 'relative deprivation'. Als iedereen het ellendig heeft is er, kortgezegd, geen probleem, als er bepaalde groepen zijn die het zichtbaar beter hebben is er wel een probleem.
Och, in de armste landen is er altijd een puissant rijke elite. Toch komt de bevolking niet in opstand. In Eritrea bijvoorbeeld waar veel migranten vandaag komen heerst al 40 jaar een keiharde dictatuur. Zimbabwe eveneens, zelfs tijdens de periode van hyperinflatie kwam de bevolking niet in opstand.

Het aantal revoluties en de kans erop worden gewoon zwaar overdreven.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:23:35 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159011450
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik was er niet bij weet het dus niet, jij wel?
Of kan je me inlichten?
Zowel zijn partijprogramma als, eerder, Mein Kampf, maakten zijn visie uiterst duidelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 11 januari 2016 @ 13:23:37 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159011452
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet helemaal wat je bedoelt

Hitler had gewoon een charisma/uitstraling waarmee hij - in de tijdsgeest van toen - ontzettend veel mensen voor zich wist te winnen en zodoende zelfs democratisch aan de macht kwam. Dat hij van binnen een verdorven kerel was (geworden), doet niks af aan dat charisma. Dat laatste staat namelijk los van of iemand goede of foute ideologieën aanhangt.
pi_159011518
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zowel zijn partijprogramma als, eerder, Mein Kampf, maakten zijn visie uiterst duidelijk.
Mein Kampf is hij daarmee aan de macht gekomen?
Liep dat niet veel eerder, als de voedingsbodem er is zou het kunnen denk ik dan?
Met macht kunnen omgaan en niet doordraaien erdoor, is dat niet een kunst?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 13:27:27 ]
  maandag 11 januari 2016 @ 13:28:45 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159011595
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding en dat is dat dingen zoals partijprogramma's destijds niet binnen 5 seconden voor elke Duitser beschikbaar waren zoals dat nu voor iedereen met 1 muisklik beschikbaar is.

Velen zijn gewoon gevallen voor zijn speeches en de manier waarop hij die presenteerde.
pi_159011642
De opkomst van Hitler heeft met veel meer factoren te maken. O.a. de beurskrach van 1929.
pi_159011703
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:30 schreef empa1010 het volgende:
De opkomst van Hitler heeft met veel meer factoren te maken. O.a. de beurskrach van 1929.
Laten we nou ook net een crisis achter de rug hebben :D
pi_159011717
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gelukkig kun je de ene crisis niet met de andere vergelijken :)
pi_159011724
quote:

[..]

Is dat zo is die achter de rug?
pi_159011806
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding en dat is dat dingen zoals partijprogramma's destijds niet binnen 5 seconden voor elke Duitser beschikbaar waren zoals dat nu voor iedereen met 1 muisklik beschikbaar is.

Velen zijn gewoon gevallen voor zijn speeches en de manier waarop hij die presenteerde.
Dat maakt zo vreselijk veel verschil inderdaad. Schreef het net ook in een ander topic, dat in de jaren 90 die stromen asielzoekers er ook waren, maar als je het nieuws niet actief volgde, dan wist je het gewoon niet. Laat staan dat je je er boos om kon maken.

Als er nu een tafelvoetbalballetje aanleiding is voor een knokpartij in een AZC in een plaats waarvan we eigenlijk allemaal niet echt weet waar dat ligt, is dat uren later het gesprek van de dag.

Vond het eigenlijk vroeger in dat opzicht wel chiller.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:36:35 #130
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159011812
quote:

[..]

Achter de rug? We zitten er nog steeds middenin. En het zal waarschijnlijk het komend jaar nog weer een stuk erger worden. Geld lenen om schulden af te betalen is nou niet een duurzame oplossing voor een crisis namelijk.
Feyenoord!
pi_159011875
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:33 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gelukkig kun je de ene crisis niet met de andere vergelijken :)
De gelijkenissen zijn in elk geval wel dat de gewone burger vaak de sjaak is. Al zijn de oorzaken die ten grondslag lagen wel anders, de effecten qua werkloosheid en armoede waren er weldegelijk.
pi_159012214
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Achter de rug? We zitten er nog steeds middenin. En het zal waarschijnlijk het komend jaar nog weer een stuk erger worden. Geld lenen om schulden af te betalen is nou niet een duurzame oplossing voor een crisis namelijk.
Laat ik het zo stellen: In tegenstelling tot de jaren hiervoor lijkt het mij, en mijn gehele familie-vrienden en kennissenkring in economisch opzicht goed te gaan, waar het in de jaren daarvoor toch door ontslagen en schuldgenererende onderwater-huizen gedomineerd werd. Als ik alleen maar voorspoed signaleer vind ik het lastig om te zeggen dat ik me midden in een crisis bevind.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:55:36 #133
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159012321
Ik vraag me dan wel af wie er na 'la Revolución' dan dit land zou moeten gaan besturen.

Thoughts?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_159012397
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zo zeg. Jij bent wel lekker geindoctrineerd door Wilders om zo ALLE Islamiten over 1 kam te scheren en in een hoekje te zetten. Doe je dat ook zo met bv Christenen of Boeddhisten? Of Money gelovigen?

Ik zou me eens gaan verdiepen in hoe de meeste Islamitische mensen denken en wat ze willen. Ga er eens naartoe, probeer een gesprek aan te knopen en je zult zien dat de meesten gewoon in vrede willen leven met hun buren (ook al hebben ze een ander geloof), net als jij.

Het is gewoon onwetendheid van je wat nu je denkkader bepaald dus zorg ervoor dat je meet te weten komt over dit onderwerp.
De meeste Islamieten in de wereld onderschrijven gedachtes als:

1) De vrouw moet altijd haar man gehoorzamen;
2) Belediging van de profeet Mohammed moet vervolgd worden;
3) Homoseksualiteit moet verboden zijn;
4) Verlaten van de Islam betekent vervolging;
5) Sharia is goed.

Bron: Pew Research Center. http://www.pewforum.org/2(...)cs-society-overview/

Dat wil niet zeggen dat alle moslims zo denken, maar er is wel brede steun in Islamitische gemeenschappen voor minstens één van bovenstaande stellingen. Dat is een feit.

Er zullen ongetwijfeld Christenen en Boedhisten bestaan die ook verschrikkelijk gedachtes hebben, maar over het algemeen zijn vooral Christelijke samenlevingen leefbaar voor iedereen, inclusief minderheden. Dat is niet het geval voor Islamitische landen.
pi_159012536
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoort toch thuis in de Prive ofzo, niet in een krant die mensen van nieuws hoort te voorzien. Ik vind het echt walgelijk, mensen zo afbranden.
Tja, columnisten, opiniemakers e.d. mogen de boel wat opschudden, daarvoor heeft men hen in dienst.
pi_159012548
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:55 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me dan wel af wie er na 'la Revolución' dan dit land zou moeten gaan besturen.

Thoughts?
Wellicht ziet Karskens een rol voor zichzelf weggelegd?
  maandag 11 januari 2016 @ 14:10:53 #137
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159012712
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: In tegenstelling tot de jaren hiervoor lijkt het mij, en mijn gehele familie-vrienden en kennissenkring in economisch opzicht goed te gaan, waar het in de jaren daarvoor toch door ontslagen en schuldgenererende onderwater-huizen gedomineerd werd. Als ik alleen maar voorspoed signaleer vind ik het lastig om te zeggen dat ik me midden in een crisis bevind.
Tja dat is nou precies het denken wat ons in de eerste plaats in de crisis heeft gebracht. Korte termijn denken en heel beperkt kijken. Wel eens gehoord van het spreekwoord: Kijk eens wat verder dan je neus lang is?
Feyenoord!
pi_159012778
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja dat is nou precies het denken wat ons in de eerste plaats in de crisis heeft gebracht. Korte termijn denken en heel beperkt kijken. Wel eens gehoord van het spreekwoord: Kijk eens wat verder dan je neus lang is?
Nou, nu brand je zelf de columnist af omdat hij ook iemand afbrandt. Zo wordt de wereld natuurlijk nooit een stukje gezelliger.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:18:57 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159012944
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:58 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De meeste Islamieten in de wereld onderschrijven gedachtes als:

1) De vrouw moet altijd haar man gehoorzamen;
2) Belediging van de profeet Mohammed moet vervolgd worden;
3) Homoseksualiteit moet verboden zijn;
4) Verlaten van de Islam betekent vervolging;
5) Sharia is goed.

Bron: Pew Research Center. http://www.pewforum.org/2(...)cs-society-overview/

Dat wil niet zeggen dat alle moslims zo denken, maar er is wel brede steun in Islamitische gemeenschappen voor minstens één van bovenstaande stellingen. Dat is een feit.

Er zullen ongetwijfeld Christenen en Boedhisten bestaan die ook verschrikkelijk gedachtes hebben, maar over het algemeen zijn vooral Christelijke samenlevingen leefbaar voor iedereen, inclusief minderheden. Dat is niet het geval voor Islamitische landen.
Die punten gelden net zo goed voor strenge Christenen. En kijk eens hoeveel er daarvan bv in de USA wonen.

En er zijn genoeg Islamitische landen waar het prima leefbaar is voor minderheden.
Feyenoord!
  maandag 11 januari 2016 @ 14:19:44 #140
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159012967
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, nu brand je zelf de columnist af omdat hij ook iemand afbrandt. Zo wordt de wereld natuurlijk nooit een stukje gezelliger.
Ik brand niet af. Dit is gewoon proberen jou een beetje inzicht bij te brengen. Dat de wereld niet meer je eigen kleine cirkeltje is.
Feyenoord!
pi_159013038
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die punten gelden net zo goed voor strenge Christenen. En kijk eens hoeveel er daarvan bv in de USA wonen.

En er zijn genoeg Islamitische landen waar het prima leefbaar is voor minderheden.
Het aantal strenge Christenen in de wereld die vergelijkbare gedachtes erop na houden worden overschaduwd door het aantal moslims met deze gedachtes. Bijvoorbeeld: meer dan een miljard moslims vindt dat een vrouw haar man altijd moet gehoorzamen. Ik moet nog altijd een betrouwbare bron tegenkomen waaruit blijkt dat een soortgelijk aantal Christenen zulke gedachtes hebben.

Noem één Islamitisch land waar Christenen, vrouwen, Joden en afvalligen dezelfde levenskwaliteit hebben als de Islamitische bevolking.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:23:26 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159013091
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het verhaal van kapitein Ortega zou dus best eens waar kunnen zijn...

:D ;)
pi_159015801
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik brand niet af. Dit is gewoon proberen jou een beetje inzicht bij te brengen. Dat de wereld niet meer je eigen kleine cirkeltje is.
Oh ja, ik zal binnenkort eens googlen op wereld. Bedankt.
  maandag 11 januari 2016 @ 20:43:05 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159024132
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het aantal strenge Christenen in de wereld die vergelijkbare gedachtes erop na houden worden overschaduwd door het aantal moslims met deze gedachtes. Bijvoorbeeld: meer dan een miljard moslims vindt dat een vrouw haar man altijd moet gehoorzamen. Ik moet nog altijd een betrouwbare bron tegenkomen waaruit blijkt dat een soortgelijk aantal Christenen zulke gedachtes hebben.

Noem één Islamitisch land waar Christenen, vrouwen, Joden en afvalligen dezelfde levenskwaliteit hebben als de Islamitische bevolking.
De grondgedachte van de islam is gewoon heel anders dan die van het Christendom. Tussen Islam en Jodendom zit trouwens minder verschil
The End Times are wild
pi_159024559
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:30 schreef empa1010 het volgende:
Zonder de financiële hulp van veel grote bedrijven zoals Krups, IG Farben maar ook bedrijven uit Amerika was Hitler nooit aan de macht gekomen.
pi_159053562
Hier trouwens Karskens die zichzelf 8 miljoen complimenten geeft.

http://www.arnoldkarskens(...)=89:weblog&Itemid=50
pi_159055270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

Oké, dit is een behoorlijk sneu interview met zichzelf _O-
pi_159056181
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat is niet heel veel anders dan de 'logica' die op diverse fora ontstaat. Meestal is het vooral zo dat het er logisch uitziet omdat er van bepaalde grondbeginselen uitgegaan wordt en aannames in de redenatie zitten.

En als mensen structureel alleen joop.nl, alleen geenstijl.nl, alleen homeopatie.nl of alleen niburu.nl lezen ligt steeds vatbaarder worden voor die logica voor de hand. Mits in de basis de aanleg aanwezig was. Discussies hebben dan hetzelfde effect als speeches.
pi_159056264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:44 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Dat is niet heel veel anders dan de 'logica' die op diverse fora ontstaat. Meestal is het vooral zo dat het er logisch uitziet omdat er van bepaalde grondbeginselen uitgegaan wordt en aannames in de redenatie zitten.

En als mensen structureel alleen joop.nl, alleen geenstijl.nl, alleen homeopatie.nl of alleen niburu.nl lezen ligt steeds vatbaarder worden voor die logica voor de hand. Mits in de basis de aanleg aanwezig was. Discussies hebben dan hetzelfde effect als speeches.
Probeer het uit gooi eens een balletje op waar dan ook!
pi_159061739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

geweldig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')