Brussel en Parijs zijn inmiddels ontwricht. Zweden heeft gigantische integratieproblemen en meer specifiek last van een verkrachtingsepidemie.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk maar de problematiek is goed te overzien en bepaald niet ontwrichtend in de samenleving.
Koos. Echt...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan moet hij maar een normale baan zoeken.
Tja, het is een domme vergelijking maar je moet de invloed van een twitter van een onbeduidend raadslid van een onbeduidende partij ook niet overdrijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_vergeleken__.html
Dan even dit... zolang dit 'soort' mensen er zijn stevenen we straks af op Fortuyn 2.0 scenario's. Man man man
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef empa1010 het volgende:
Dan even dit... zolang dit 'soort' mensen er zijn stevenen we straks af op Fortuyn 2.0 scenario's. Man man man
Mensen zijn tegenwoordig toch geil op politiek niet correcte dingen? Nu wordt het verwarrend hoor. Doet zo'n kerel het meest politiek incorrecte wat je je kunt bedenken, en nu gaan al die mensen weer over hun nek.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef empa1010 het volgende:
En zodra die gezapigheid wegvalt en de realiteit duidelijk wordt, beseft men zich wat men allemaal over hun kant heeft laten gaan en is de onvrede des te groter.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Helemaal juist. De Nederlandse bevolking is in de overgrote meerderheid gezapig geworden en blijft maar geloven in politici ongeacht partij achtergrond die de boel maar blijven belazeren.
Wilders vergelijkt Rutte bij mijn weten niet met Hitler. Dat is nl. nogal wat. En zo ging dat ook toen Fortuyn z'n opkomst maakte en steeds groter werd. Je weet hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het is een domme vergelijking maar je moet de invloed van een twitter van een onbeduidend raadslid van een onbeduidende partij ook niet overdrijven.
Dan is Wilders die Twittert dat Nederland zonder Rutte beter af is, wellicht nog dreigender.
Dat is ze helemaal niet door de strot geduwd, dat was juist het probleem na WOI..quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef Westerling het volgende:
[..]
En zodra die gezapigheid wegvalt en de realiteit duidelijk wordt, beseft men zich wat men allemaal over hun kant heeft laten gaan en is de onvrede des te groter.
Specifiek in Duitsland, waar ze van alles door de strot is geduwd door op het schuldgevoel over WOII in te spelen, verwacht ik dat effect het grootst.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig toch geil op politiek niet correcte dingen? Nu wordt het verwarrend hoor. Doet zo'n kerel het meest politiek incorrecte wat je je kunt bedenken, en nu gaan al die mensen weer over hun nek.
De schuld van Duitsland staat inderdaad buiten kijf. Het huidige Duitsland heeft daar echter bar weinig mee te maken, erfzonden bestaan immers niet in een verlichte wereld. De dingen die ze daar onder invloed van dat schuldgevoel door de strot geduwd zijn, zoals bijv. ook de absurde bedragen die zijn overgemaakt aan Zuid-Europa gaan zich keihard wreken. De jongere generatie wordt door dit soort fratsen keihard genaaid, terwijl zij nergens schuld aanhebben. Dat is een goede voedingsbodem voor allerhande kutzooi.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat is ze helemaal niet door de strot geduwd, dat was juist het probleem na WOI..
Die schulderkenning hebben ze na WOII vrijwillig aanvaard. Met de woorden 'dit nooit meer'.
Erg jammer dat men ook hier niets leert van de geschiedenis.
Het CDA verkoopt ook snel zijn ziel aan de duivel hoor. Een stem in het midden van het politieke spectrum is eigenlijk hetzelfde als 25 euro overmaken naar giro 555. Maar toch, ik vind het een stuk prettiger dat Rutte premier is en niet Samsom.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon niet meer op de VVD en de PvdA stemmen volgende keer.
Wie dat toch doet moet verder niet meer zeiken.
Wat is er precies mis met iemand vergelijken met Hitler?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Wilders vergelijkt Rutte bij mijn weten niet met Hitler. Dat is nl. nogal wat. En zo ging dat ook toen Fortuyn z'n opkomst maakte en steeds groter werd. Je weet hoe dat afgelopen is.
True. Samsom is daar helemaal niet voor geschikt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het CDA verkoopt ook snel zijn ziel aan de duivel hoor. Een stem in het midden van het politieke spectrum is eigenlijk hetzelfde als 25 euro overmaken naar giro 555. Maar toch, ik vind het een stuk prettiger dat Rutte premier is en niet Samsom.
Finkers deed dat ook in zijn oudejaarsconference. En nog best grappig ookquote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met iemand vergelijken met Hitler?
De ontheemden status waar Buma mee kwam vond ik wel een erg goed idee. Maar ja, stem je voor ze, en ze halen er nog 100K binnen had je dat eigenlijk ook wel kunnen verwachten, want dan gooien ze het gewoon op naastenliefdequote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
True. Samsom is daar helemaal niet voor geschikt.
Zelf ben ik wel benieuwd hoe de christelijke partijen zich gaan presenteren richting de verkiezingen. Uit principe heb ik daar nog nooit op gestemd, maar als de huidige regeringspartijen op deze voet door blijven gaan, zou ik het zomaar overwegen, mits hun programma me bevalt. Staan in elk geval wel redelijk stevig achter hun standpunten doorgaans. Al gaat de SGP me dan weer iets te ver, maar de CU hou ik zeker in de gaten.
Als je dat prima vindt, vind je de ''Minder, minder, minder'' uitspraak van Wilders dan ook prima? Zo niet, waarom niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met iemand vergelijken met Hitler?
Ik vind zelf ook dat wij als Nederland zijnde eens moeten stoppen met die inmenging in zaken ver van ons bed die ons totaal niet aangaan. Het levert ons per saldo alleen maar ellende op. Maar Nederlandse politici halen graag witte voetjes in Washington, toch een stukje minderwaardigheidscomplex of zo omdat we maar een klein land zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ontheemden status waar Buma mee kwam vond ik wel een erg goed idee. Maar ja, stem je voor ze, en ze halen er nog 100K binnen had je dat eigenlijk ook wel kunnen verwachten, want dan gooien ze het gewoon op naastenliefde![]()
Plus, de kabinetten Balkenende zijn als een blinde achter Amerika aan blijven lopen, en hebben het beleid actief en politiek gesteund waar we tot de dag van vandaag nog steeds de consequenties van ondervinden. Dat is wel iets wat ik ze nog steeds zeer kwalijk neem.
Moeten we nou allemaal politiek correct blijven of niet? Toch maar wel dus?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je dat prima vindt, vind je de ''Minder, minder, minder'' uitspraak van Wilders dan ook prima? Zo niet, waarom niet?
Ridicule vergelijking, Wilders zei "Minder", Hitler zei "Helemaal geen".quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je dat prima vindt, vind je de ''Minder, minder, minder'' uitspraak van Wilders dan ook prima? Zo niet, waarom niet?
Walgelijke policor uitspraak van Wilders dus eigenlijk weer.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ridicule vergelijking, Wilders zei "Minder", Hitler zei "Helemaal geen".
Heh.
Ik keur beide af. Ik zou beide zaken tot de huiselijke sfeer willen beperken. Het hoort niet thuis in de publieke sfeer.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten we nou allemaal politiek correct blijven of niet? Toch maar wel dus?
D66 heeft het verziekt gelukkig. Ik leerde D66 kennen als een leuke, vrije partij in de jaren 90, ten tijde van van Mierlo. Het stokpaardje was het referendum. Als je ziet hoe krampachtig en apatisch Pechtold daarmee omgaat, verloochend bij alles waar die partij ooit voor heeft gestaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind zelf ook dat wij als Nederland zijnde eens moeten stoppen met die inmenging in zaken ver van ons bed die ons totaal niet aangaan. Het levert ons per saldo alleen maar ellende op. Maar Nederlandse politici halen graag witte voetjes in Washington, toch een stukje minderwaardigheidscomplex of zo omdat we maar een klein land zijn.
Ik denk trouwens dat het CDA best wel eens de lachende derde kan worden bij de verkiezingen. De VVD haalt altijd wel weer stemmen binnen, maar PvdA en D66 zullen gedecimeerd worden, is mijn voorlopige inschatting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |