En dat is met dit tragische nieuws best wel weer een stunt.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:33 schreef belsen het volgende:
Vorige week, op zijn verjaardag 8 januari, bracht hij nog enkele nieuwe nummers uit.
Ik luister nu naar Lazarus op radio 2. Veel minder geregisseerd kan niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:17 schreef noodgang het volgende:
Lijkt alsof het uitkomen van de plaat juist gepland was zo net voor zijn overlijden. Dat is ergens wel heel mooi
Zou die clip ook zo ongeveer de laatste maanden hebben uitgebeeld? Ziek op bed, ideeën voor album opschrijven en weg?quote:Op maandag 11 januari 2016 08:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Lazarus op radio 2. Veel minder geregisseerd kan niet.
Ow, inderdaad, verkeerd verstaan op de radio vanmorgen.quote:
Net als destijds met Freddie Mercury. Andere ziekte, maar ook nieuw materiaal opgenomen tot net vóór z'n overlijden.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:17 schreef noodgang het volgende:
Lijkt alsof het uitkomen van de plaat juist gepland was zo net voor zijn overlijden. Dat is ergens wel heel mooi
hoe heet die laatste cd ook alweer van Freddie ?quote:Op maandag 11 januari 2016 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als destijds met Freddie Mercury. Andere ziekte, maar ook nieuw materiaal opgenomen tot net vóór z'n overlijden.
Made in Heaven.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:18 schreef HighVolume het volgende:
[..]
hoe heet die laatste cd ook alweer van Freddie ?
Wat ik begrepen heb is dat hij het al die tijd bewust niet bekend heeft gemaakt dat hij ziek was.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo die zag ik niet aankomen, heb altijd een zwak voor zijn muziek gehad, een grootheid minder.
Wat voor grap maakten ze dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 09:34 schreef F1gamer het volgende:
RIP
Ik ken wel zijn muziek, maar ik ben niet mee opgegroeid.
Ik denk dat die lui van het programma Cojonnes diep moeten schamen over die grap over David Bowie
Misschien zo gepland?quote:Op maandag 11 januari 2016 09:40 schreef Molurus het volgende:
Bah. Da's een hele grote die daar is overleden.![]()
Typisch ook dat hij een week voor z'n overlijden nog een nieuw album uitbrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |