Wowquote:Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fattyleef
En nee meer dat je ribbenkast naar binnen wordt geduwd en daardoor je lever beschadigd. Ik zag een foto van een lever waar een rib tegenaan vast zat zowat vet eng
Tiny waistquote:Op maandag 11 januari 2016 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik googelde het
Dafuq waarom willen vrouwen dat?!
Dafuq dat ziet zo vies en onnatuurlijk uitquote:
Nee joh, Geerd vind dat juist lekker.quote:
Ik heb een winterpensquote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee joh, Geerd vind dat juist lekker.
Shhhtquote:
Nee hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 13:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dafuq dat ziet zo vies en onnatuurlijk uit
Omg, ik moet afvallen
Niets mis mee, had ik vorig jaar winter ookquote:
Maar dat is het erge. Ik woon in het zonnige zuiden en heb het niet nodigquote:Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, had ik vorig jaar winter ook![]()
Ik had expres 7 kilo eraan gegeten, omdat ik naar Noorwegen op vakantie ging. Zo hoog zat ik:
[ afbeelding ]
Weet je hoe koud
Heb net al koffie naar binnen zitten werken als een mafkees. Bijna een hele pot koffie naar binnen gewerkt in anderhalf uurquote:Op maandag 11 januari 2016 14:22 schreef Geerd het volgende:
Godver wakker gebeld, ik ga der maar uit koffie zetten !!
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net al koffie naar binnen zitten werken als een mafkees. Bijna een hele pot koffie naar binnen gewerkt in anderhalf uur
Dan kun je beter een extra trui aan doen, die heb je zo weer uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, had ik vorig jaar winter ook![]()
Ik had expres 7 kilo eraan gegeten, omdat ik naar Noorwegen op vakantie ging. Zo hoog zat ik:
[ afbeelding ]
Weet je hoe koud
Ik wil best wat kilootjes overnemen, hoor. Zit ik niet mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dat is het erge. Ik woon in het zonnige zuiden en heb het niet nodig
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net al koffie naar binnen zitten werken als een mafkees. Bijna een hele pot koffie naar binnen gewerkt in anderhalf uur
Ik ken hem niet persoonlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Best wel kut dat David Bowie dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |