Als je toxisch shock syndroom hebt dan word je van binnen uit levend opgegeten. Je ledematen worden dan geamputeerdquote:

Nope, gisteravond welquote:

Ik zal jou eens amputeren.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je toxisch shock syndroom hebt dan word je van binnen uit levend opgegeten. Je ledematen worden dan geamputeerd

Ze had een hele discussie over verschillende soorten maandverbandquote:

That's my fetishquote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten oplossen in geconcentreerd zoutzuur

quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
App mij nu dan
Ik vertrouw dit niet

En hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze had een hele discussie over verschillende soorten maandverband

Supersterk absorberende materialen zijn gewoon niet zo slim.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze had een hele discussie over verschillende soorten maandverband

Ik zag op deepweb dat bepaalde mannen hun penis willen opeten en zij later opgegeten willen worden door iemand andersquote:

18quote:

Je kan zeggen wat je wil maar dat was het beste gesprek wat ik ooit heb gevoerd met iemandquote:Op maandag 11 januari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat moment toen ik ifim per ongeluk had gebeld. Zeer interessante gesprek was dat.

Heb je mijn waist eens gezien?!quote:

Neequote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je mijn waist eens gezien?!

Fatty 4 lifequote:Op maandag 11 januari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Needaarom vroeg ik het haha. Ik wil het namelijk wel uitproberen maar ik lees enge dingen erover

Fattyleefquote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Fatty 4 life![]()
Wat voor dingen lees je dan? Dat je borsten kleiner worden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |