Om 09:00 in Rotterdamquote:Op maandag 11 januari 2016 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Horecava is leuk. Altijd wel bijzonder wat er staat. Vaak wel vernieuwende dingen.
Hoe laat heb je keuring en waar?
Derp.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet sinds 09:00 bezig zijn met je verslag over trisomie.
Komt goed man. Goed slapen en neem een half uur vantevoren een blikje red bull ofzo. Net even wat meer mentale scherptequote:
Couldn't care less.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Best wel kut dat David Bowie dood is.
Oh mooi, dat zat ik me nog af te vragen!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt goed man. Goed slapen en neem een half uur vantevoren een blikje red bull ofzo. Net even wat meer mentale scherpte![]()
Het scheelt, uitslag krijg je direct na het gesprek met de psycholoog
Noquote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, heb bijna 11 uur geslapen![]()
Twaalf uur het bed in gegaan en net voor elven waker geworden
Opsnolisatiequote:
quote:
Doe eens lief of is dit gewoon voorspel?quote:
Als het geen knetterende seks word met die twee tijdens een meet dan weet ik het ook niet meer met al die spanningquote:
To much, just to muchquote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kreeg een preek dat ik doodga omdat ik tampons te lang draag
Lekker grote kans op toxisch shock syndroom.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
*tooquote:
Naspelquote:Op maandag 11 januari 2016 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Doe eens lief of is dit gewoon voorspel?
Wat lief dat je zo voor me zorgtquote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker grote kans op toxisch shock syndroom.
*schuift lunch aan de kant.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
Is dit toto.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat lief dat je zo voor me zorgt![]()
Ewaa ops, ik moet wat doen voor school rip mij
Als je toxisch shock syndroom hebt dan word je van binnen uit levend opgegeten. Je ledematen worden dan geamputeerdquote:
Nope, gisteravond welquote:
Ik zal jou eens amputeren.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je toxisch shock syndroom hebt dan word je van binnen uit levend opgegeten. Je ledematen worden dan geamputeerd
Ze had een hele discussie over verschillende soorten maandverbandquote:
That's my fetishquote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten oplossen in geconcentreerd zoutzuur
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
App mij nu dan
Ik vertrouw dit niet
En hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze had een hele discussie over verschillende soorten maandverband
Supersterk absorberende materialen zijn gewoon niet zo slim.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze had een hele discussie over verschillende soorten maandverband
Ik zag op deepweb dat bepaalde mannen hun penis willen opeten en zij later opgegeten willen worden door iemand andersquote:
18quote:
Je kan zeggen wat je wil maar dat was het beste gesprek wat ik ooit heb gevoerd met iemandquote:Op maandag 11 januari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat moment toen ik ifim per ongeluk had gebeld. Zeer interessante gesprek was dat.
Heb je mijn waist eens gezien?!quote:
Neequote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je mijn waist eens gezien?!
Fatty 4 lifequote:Op maandag 11 januari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Needaarom vroeg ik het haha. Ik wil het namelijk wel uitproberen maar ik lees enge dingen erover
Fattyleefquote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Fatty 4 life![]()
Wat voor dingen lees je dan? Dat je borsten kleiner worden ofzo
Wowquote:Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fattyleef
En nee meer dat je ribbenkast naar binnen wordt geduwd en daardoor je lever beschadigd. Ik zag een foto van een lever waar een rib tegenaan vast zat zowat vet eng
Tiny waistquote:Op maandag 11 januari 2016 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik googelde het
Dafuq waarom willen vrouwen dat?!
Dafuq dat ziet zo vies en onnatuurlijk uitquote:
Nee joh, Geerd vind dat juist lekker.quote:
Ik heb een winterpensquote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee joh, Geerd vind dat juist lekker.
Shhhtquote:
Nee hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 13:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dafuq dat ziet zo vies en onnatuurlijk uit
Omg, ik moet afvallen
Niets mis mee, had ik vorig jaar winter ookquote:
Maar dat is het erge. Ik woon in het zonnige zuiden en heb het niet nodigquote:Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, had ik vorig jaar winter ook![]()
Ik had expres 7 kilo eraan gegeten, omdat ik naar Noorwegen op vakantie ging. Zo hoog zat ik:
[ afbeelding ]
Weet je hoe koud
Heb net al koffie naar binnen zitten werken als een mafkees. Bijna een hele pot koffie naar binnen gewerkt in anderhalf uurquote:Op maandag 11 januari 2016 14:22 schreef Geerd het volgende:
Godver wakker gebeld, ik ga der maar uit koffie zetten !!
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net al koffie naar binnen zitten werken als een mafkees. Bijna een hele pot koffie naar binnen gewerkt in anderhalf uur
Dan kun je beter een extra trui aan doen, die heb je zo weer uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, had ik vorig jaar winter ook![]()
Ik had expres 7 kilo eraan gegeten, omdat ik naar Noorwegen op vakantie ging. Zo hoog zat ik:
[ afbeelding ]
Weet je hoe koud
Ik wil best wat kilootjes overnemen, hoor. Zit ik niet mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dat is het erge. Ik woon in het zonnige zuiden en heb het niet nodig
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net al koffie naar binnen zitten werken als een mafkees. Bijna een hele pot koffie naar binnen gewerkt in anderhalf uur
Ik ken hem niet persoonlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Best wel kut dat David Bowie dood is.
Zijn er andere dingen in het leven dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:28 schreef PausNicolaas het volgende:
Wat zal ik eens doen behalve fappen?
Klinkt als een top planquote:Op maandag 11 januari 2016 14:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik wil best wat kilootjes overnemen, hoor. Zit ik niet mee.
Paus is echt een lekkertje inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef renwan het volgende:
Godver wat lopen hier een hoop lekkere wijven
Kilo of 5, ik wil niet al te mager zijnquote:
Top! Zal ik mijn adres per DM sturen? Dan kan je ze op de post doenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kilo of 5, ik wil niet al te mager zijn
chaqueesha toch, meidquote:Op maandag 11 januari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in de auto. Zogenaamd zouden we boodschappen doen maar zo spontaan als mijn vader is gaan wij nu shoppen ergens op 30+ km
Heb je je rijbewijs nou al?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in de auto. Zogenaamd zouden we boodschappen doen maar zo spontaan als mijn vader is gaan wij nu shoppen ergens op 30+ km
Nicequote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Top! Zal ik mijn adres per DM sturen? Dan kan je ze op de post doen
YOLOquote:Op maandag 11 januari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Gelukkig, dan kan ik nog veilig de weg op.quote:
hallo calcio je reacties zijn altijd goedquote:
dankje pausnicolaasquote:Op maandag 11 januari 2016 14:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hallo calcio je reacties zijn altijd goed
Strings en dildo's kopen??quote:Op maandag 11 januari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |