zsm een foto van het uitzicht vanaf mijn Fok!plekjequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
Niemand meer een foto van zij of haar Fokplekje
Is ook goed!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zsm een foto van het uitzicht vanaf mijn Fok!plekje
Als ik een ander Fokplekje heb maak ik wel weer een nieuwe foto hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
Niemand meer een foto van zij of haar Fokplekje
Okido!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik een ander Fokplekje heb maak ik wel weer een nieuwe foto hoor.
Ik zit vrijdag de andere kant op te kijken in de trein bijvoorbeeld.quote:
nah... ik zie het welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit vrijdag de andere kant op te kijken in de trein bijvoorbeeld.
Of het weekend bij Sas.
Ik heb 3 fokplekken gehad afgelopen weekend, of 4 maar 1 heb ik niet op de foto gezet.quote:
Ik herken inmiddels de jas.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 3 fokplekken gehad afgelopen weekend, of 4 maar 1 heb ik niet op de foto gezet.
Dit keer zie je de buitenkant van de jasquote:
Wat is dit ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit keer zie je de buitenkant van de jas
En iedereen maar klagen over gebrek aan zitplaatsen in de trein...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 3 fokplekken gehad afgelopen weekend, of 4 maar 1 heb ik niet op de foto gezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het even uitvergroot en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Het is een stiekeme trademark Ž van drakin...
Nah voorruit, ik moest even glimlachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het even uitvergroot en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Het is een stiekeme trademark Ž van drakin...
Dat is fijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah voorruit, ik moest even glimlachen.
Net als ik, een asbak binnen handbereik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zootje is nog net zo groot.
[ afbeelding ]
En 1 keer per jaar nieuw toetsenbord.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als ik, een asbak binnen handbereik.
Ruim eens op man, ouwe schuinsmarcheerder!quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zootje is nog net zo groot.
[ afbeelding ]
Binnenkort weer een keer maar helpt weinig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ruim eens op man, ouwe schuinsmarcheerder!
Zooi meteen in de vuilnisbak tiefen ipv op je bureau laten slingeren. Of gewoon geen zooi maken. Dat is nog beter, want dan hoef je ook niet op te staan om de zooi weg te kiepen. Aan de andere kant, als je toch op staat kan je op de terugweg weer een biertje meenemen dus dat is wel positief natuurlijk. Dus ik denk dat het beter is om zooi te maken dan om geen zooi te maken, want dan moet je dus ieders keer apart op staan voor bier.quote:
Definieer zooi.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zooi meteen in de vuilnisbak tiefen ipv op je bureau laten slingeren. Of gewoon geen zooi maken. Dat is nog beter, want dan hoef je ook niet op te staan om de zooi weg te kiepen. Aan de andere kant, als je toch op staat kan je op de terugweg weer een biertje meenemen dus dat is wel positief natuurlijk. Dus ik denk dat het beter is om zooi te maken dan om geen zooi te maken, want dan moet je dus ieders keer apart op staan voor bier.
Ok, wanneer gaan we weer zuipen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zooi meteen in de vuilnisbak tiefen ipv op je bureau laten slingeren. Of gewoon geen zooi maken. Dat is nog beter, want dan hoef je ook niet op te staan om de zooi weg te kiepen. Aan de andere kant, als je toch op staat kan je op de terugweg weer een biertje meenemen dus dat is wel positief natuurlijk. Dus ik denk dat het beter is om zooi te maken dan om geen zooi te maken, want dan moet je dus ieders keer apart op staan voor bier.
Geweldig!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix Ž het volgende:
[ afbeelding ]
De unieke once-in-a-lifetime FOK!mok is binnen! Nu is mijn FOK!plek pas af!
Whaha gaaf!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix Ž het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal netjes opgepoetst...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix Ž het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik zat bij de eerste 5 bestellers, pas daarna deden ze moeilijk en mocht een smilie als print ineens niet meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha gaaf!
Via een andere site gedaan als die van de shop?
Ben wel jaloers hoor want zo'n mooie mok heb ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix Ž het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, opvallend, to say the least.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:45 schreef Cynix Ž het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat bij de eerste 5 bestellers, pas daarna deden ze moeilijk en mocht een smilie als print ineens niet meer.
Krijg ik een mooi "verboden-in-te-rijden" logo te zien...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix Ž het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er super uit!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben wel jaloers hoor want zo'n mooie mok heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
Niet alles hoeft in de OP, maar Mata hangt er lekker bij
Hij doet nog weinigquote:Op donderdag 8 december 2016 21:43 schreef drakin het volgende:
Ik heb weer een ander fokplekje vanavond gevonden inclusief overlevingsproviand.[ afbeelding ]
potver mijn fokplek, wat doe je?quote:
Ja geen lapje nodig wat je daar ook mee bedoeltquote:
Duidelijk.. Heeft het wel gesmaaktquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja geen lapje nodig wat je daar ook mee bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |