I would never ever give myself to somebody elses loverquote:Op zondag 10 januari 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou vreemdgaan met jou als ik getrouwd was.
Toevallig een bourbon die ik niet gehad heb, wel genoeg andere bourbons. Je generaliseert verder behoorlijk: bourbons smaken scherper dan 'die single malts', dus dat is schijnbaar niet zo relevant.quote:
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
Skai is toch die griet die in US post en een open relatie heeft?
Fapfapfapquote:Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Met trillende handen ga ik zachtjes over haar rug, zou ze dit goed vinden? Ik beef van onzekerheid maar besluit toch door te zetten. Oh shit oh shit oh shit ze gaat boos worden. Zucht ze nou? Is dat een zucht van verlangen, ongeduld, ontevredenheid of ergenis? Oh mannnn..."
alles kan kapotquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsitequote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
Skai is toch die griet die in US post en een open relatie heeft?
waarom we zijn toch allemaal vriendenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt zielig dat ik dat weet trouwens
haha shitquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsite
Heb je gereageerd?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsite
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs weissman heeft haar gevangen en jij niet. hahahahaha
daarom twijfel ik of ik haar wel geliked heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs weissman heeft haar gevangen en jij niet. hahahahaha
Nou danquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toevallig een bourbon die ik niet gehad heb, wel genoeg andere bourbons. Je generaliseert verder behoorlijk: bourbons smaken scherper dan 'die single malts', dus dat is schijnbaar niet zo relevant.
Heb jij 'die' single malts wel eens gehad dan?
ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
KLB SC is echt Misfits SC en ik geniet van alles en elke interactie .
wat ga je weer zo zuur doen terwijl je naar ban wel meteen hier terug was. je vind het wel gewoon leuk hier anders kwam je nietquote:
Cripselquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.
Bepaal jij niet, boeler.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gemaakt, wil je hier niet meer zien dan ook.
Ja? Heb je lekker gezellig met haar gebabbeld?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
heeft fripsel nog steeds die geile lolly sucking ui?
wel een aardig meisje verder hoor btw
Glenfiddich noemen in je lijstje als je indruk wil makenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou dan
Ik drink heel veel soorten whiskey, ik vind de EW die ik nu heb heerlijk, en het is best een pittige whiskey. Heb vrij veel single malts gehad zoals Glen Moray, Loch lomond en Glenfiddich. En Lagavulin, maar dat is achterlijk duur.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wil een vocaroo maken met mijn seksverhalen over Crip, hoe doe ik dat, het is geen app.
ja ff privé iykwimquote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja? Heb je lekker gezellig met haar gebabbeld?
vocaroo.comquote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wil een vocaroo maken met mijn seksverhalen over Crip, hoe doe ik dat, het is geen app.
Wat een autistische reactie, Ik wilde helemaal geen "indruk maken", volgens mij ben jij dat juist aan het proberen met je mislukte bash.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Glenfiddich noemen in je lijstje als je indruk wil maken
Duidelijk weinig ervaring met whisky. Verder niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van je toren met je fles whisky van 20 euro. Dat soort flessen is prima voor de mix, maar niet voor de smaak.
FOK! is wel jouw leven iddquote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef altijd Danny handjobs in ruil voor vijf vrij te besteden bans.
Hey SEquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef SideEffect het volgende:
Bij vocaroo moet ik altijd aan ifimjamesdean denken![]()
hoe klinkt zijquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef SideEffect het volgende:
HAALOO MEIN NAAM IS EEEVAHquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef SideEffect het volgende:
Wie was volgens jou dan een betere kandidaat geweest?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
Die kneus van een Arjan Lubach is liberaal van het jaar
Uit de JOVD komt de laatst paar jaar ook niks zinnigs meer.
Nou je begint met een 'nou danquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een autistische reactie, Ik wilde helemaal geen "indruk maken", volgens mij ben jij dat juist aan het proberen met je mislukte bash.
Lees eens terug, dan zie je dat ik dit helemaal niet startte en dat het juist VK is die begint te zeuren.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jank gewoon niet zoveel Jimmy, anders hebben we nog altijd Geerd SC voor je
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
HAALOO MEIN NAAM IS EEEVAH
KUNNE JULLIE MEI HOOOWRE?
JOA IK WEET DA IK EEN ERRUG ACCENT HEBB DA SEGGE ZE ALLEMAOL TEGEN MEI
Geert wildersquote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie was volgens jou dan een betere kandidaat geweest?
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
HAALOO MEIN NAAM IS EEEVAH
KUNNE JULLIE MEI HOOOWRE?
JOA IK WEET DA IK EEN ERRUG ACCENT HEBB DA SEGGE ZE ALLEMAOL TEGEN MEI
Rustig Jimmyquote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug, dan zie je dat ik dit helemaal niet startte en dat het juist VK is die begint te zeuren.
Maar ja, een Jimmybash doet het meestal wel goed bij een aantal users hier, dus gebruik je het maar als binnenkomer.
Zo doorzichtig.
Jij bent nog verstaanbaarquote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik moet eigenlijk niet lullen, ik heb ook een Limburgs accent.
HAHA JA K BEN ECHT ATECHNISCH SORRIEquote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
![]()
Of dat ze niet wist hoe ze haar stem moest opnemen
auwieje nee..quote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Bij iedereen wel hoor, niet maar een aantal.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees eens terug, dan zie je dat ik dit helemaal niet startte en dat het juist VK is die begint te zeuren.
Maar ja, een Jimmybash doet het meestal wel goed bij een aantal users hier, dus gebruik je het maar als binnenkomer.
Zo doorzichtig.
Je hebt accent en accent.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
icantevenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik doel hieropquote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo doorzichtig.
quote:
Geweldigquote:Op zondag 10 januari 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA JA K BEN ECHT ATECHNISCH SORRIE
DE FOK OP TIJD IS FERKEERD HUH WAT IS DIT
Charlotte Lockefeer-Maasquote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie was volgens jou dan een betere kandidaat geweest?
Geen idee wie je bedoeldquote:Op zondag 10 januari 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
jij bent net als die mocrosister bij Francis dus
Heb je ook al een note van Remqo?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
pas op zometeen verwijdert Remqo je posts
Je kunt niet zeggen dat iets bocht is als je het niet kent, het is een van de grootste whiskeys in de VS, dat zegt wel iets. Ik vind het een lekkere en pittige whiskey, het is dus een kwestie van smaak.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou je begint met een 'nou dan' omdat ik een desbetreffende fles goedkoop bocht niet geproeft heb. Desondanks heb je de flessen die ik noem ook niet geproeft, maar weet je wel te zeggen dat jouw fles 'scherper' (vaak een toonbeeld van een goedkope kutwhisky overigens) smaakt dan 'die single malts'
Blaas gewoon niet zo hoog van de toren joh
Mooiquote:Op zondag 10 januari 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeikerd. Ik vind je echt een enorme zure lul.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je ook al een note van Remqo?
weet ik veel dat kan ik toch niet zienquote:Op zondag 10 januari 2016 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je ook al een note van Remqo?
Inbe4 tong quotequote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat iets bocht is als je het niet kent, het is een van de grootste whiskeys in de VS, dat zegt wel iets. Ik vind het een lekkere en pittige whiskey, het is dus een kwestie van smaak.
Jij ziet jouw smaak als superieur en wilt laten zien dat je het allemaal beter weet dan ik, dat vind ik hoog van de toren blazen, en dat zou je niet moeten doen.
Ben je weer dronken?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat iets bocht is als je het niet kent, het is een van de grootste whiskeys in de VS, dat zegt wel iets. Ik vind het een lekkere en pittige whiskey, het is dus een kwestie van smaak.
Jij ziet jouw smaak als superieur en wilt laten zien dat je het allemaal beter weet dan ik, dat vind ik hoog van de toren blazen, en dat zou je niet moeten doen.
Koop een abo ze zijn in de aanbieding echt fantastischquote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
weet ik veel dat kan ik toch niet zien
Je doet net zo goed uitspraken over 'die single malts'.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ohhhhh hun, van foodgloss ja.quote:
Dan moet je hem even dm'enquote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
weet ik veel dat kan ik toch niet zien
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Vond Jimmy leuker toen hij hele avonden spelletjes deed met Crip en dacht dat hij een kans maakte.
Dat een stel obesede fat Rednecks die niks anders doen dan zoveel mogelijk vlees en vet hun aderen in spuiten om vervolgens te janken dat Obama hun ziektekosten betaald.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Crip het volgende:
Ohhhhh hun, van foodgloss ja.
haha ik weet niet of ik zo klink eigenlijk![]()
zei ze nou ''vaniellie stokje''
Oke danquote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je doet net zo goed uitspraken over 'die single malts'.
Spiegel zou je geen kwaad doen. Maar goed, speciaal voor deze gelegenheid, heb ik zo'n klein flesje van die meuk besteld. Ik laat me verrassen.
klets niet zoveel en lees de OP van dat sex topicquote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop een abo ze zijn in de aanbieding echt fantastisch
Ze wil moslim blijven dus gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Vond Jimmy leuker toen hij hele avonden spelletjes deed met Crip en dacht dat hij een kans maakte.
Hopelijk ben je straks aangenaam verrast.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je doet net zo goed uitspraken over 'die single malts'.
Spiegel zou je geen kwaad doen. Maar goed, speciaal voor deze gelegenheid, heb ik zo'n klein flesje van die meuk besteld. Ik laat me verrassen.
Oke je begon weer een beetje agressief te worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee? VK zit te zeuren.
Hoe is het in huize SideEffect?
Wie wat waar???quote:Op zondag 10 januari 2016 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klets niet zoveel en lees de OP van dat sex topic
zoiets niet kunnen handelenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze wil moslim blijven dus gaat 'm niet worden.
Komt deze flapdrol met z'n sneue mening ook hoor.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat een stel obesede fat Rednecks die niks anders doen dan zoveel mogelijk vlees en vet hun aderen in spuiten om vervolgens te janken dat Obama hun ziektekosten betaald.
Zal wel goede whiskey zijn ja.
amerikaanse "whiskey" i cant even man neem je je zelf wel serieusquote:Op zondag 10 januari 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt deze flapdrol met z'n sneue mening ook hoor.
Acties leiden tot reacties.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke je begon weer een beetje agressief te worden.
Alles goed en bij jou?
Wow Remqo kan maar beter oppassenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:55 schreef zeer het volgende:
[..]
kijk wel vies uit beetje posts verwijderen heb daar zon hekel aan ben zo kwaad nu
...quote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef madeliefff het volgende:
SEX / door fetish in rare situatie beland
Lol
ja klopt kijk naar tardis hij past zich aan aan mij en ik aan hem.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want alleen autisten hebben liever geen moslima's inderdaad.
Hoezo?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
amerikaanse "whiskey" i cant even man neem je je zelf wel serieus
Komt goed je was toch bijna klaar?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Acties leiden tot reacties.
Mooi, ik ben tyfusdruk met studie
Mooiquote:Op zondag 10 januari 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt kijk naar tardis hij past zich aan aan mij en ik aan hem.
hoe pas ik mij aanquote:Op zondag 10 januari 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt kijk naar tardis hij past zich aan aan mij en ik aan hem.
Met stage einde van de maand, maar moet nog 1,5 jaar deze studie doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Komt goed je was toch bijna klaar?
Ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
SEX / door fetish in rare situatie beland
een jongen moet eerst een eed afleggen bij isis en ritueele assfuck ontvangen voordat ie met mij mag chillenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand afwijzen omdat ze moslim wil blijven
Betekent toch niet dat je zelf ook moslim moet worden...
Mijn vriendin is refo, niks mis mee beetje vingeren onder de lange rok.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja echt dom. Ze gaat echt niet ineens stoppen met geld vragenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ziek hoe je dat kan laten gebeuren
Gewoon paar platte handjes aan die shmata
Nou en? Ik hoef geen moslima's. Ook geen aziaten trouwens.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn ook bourbons die ik prima te drinken vind.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke dan
Ik vind single malts overigens prima.
Wat een gemis voor ons moslimas, he jammer nouquote:Op zondag 10 januari 2016 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou en? Ik hoef geen moslima's. Ook geen aziaten trouwens.
Ja sorryquote:Op zondag 10 januari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een gemis voor ons Moslimas, he jammer nou
Nou gelukkig is gaan de tijd zo voorbij, voor je het weet heb je je dimploma op zakquote:Op zondag 10 januari 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met stage einde van de maand, maar moet nog 1,5 jaar deze studie doen.
Katholieken wel?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou en? Ik hoef geen moslima's. Ook geen aziaten trouwens.
ja dat bedoelde ik toch ookquote:Op zondag 10 januari 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben toch m'n eigen man, kunnen toch gewoon samen zijn en allebei ons eigen geloof
Wrm kom ik zulke chicks nooit tegenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja echt dom. Ze gaat echt niet ineens stoppen met geld vragen
oh je zei juist dat ik me niet aanpaste, ik dacht dat ik me wel aanpaste in jouw verhaal ahaha gr grquote:
Ach ja, studietijd is ook wel chill hoor, ik heb het alleen bij vlagen druk, als ik dingen moet afronden.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou gelukkig is gaan de tijd zo voorbij, voor je het weet heb je je dimploma op zak
Wat is jouw geloof?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben toch m'n eigen man, kunnen toch gewoon samen zijn en allebei ons eigen geloof
Mss kun je haar van de TS overnemen?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wrm kom ik zulke chicks nooit tegen
Die denken te kunnen chanteren
Heel dat gebied is 1 grote incestfamilie daarom praten ze allemaal zo raar ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang ze geen familie van Etto zijn.
Helaas deel ik zijn fetish nietquote:Op zondag 10 januari 2016 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss kun je haar van de TS overnemen?
plausibele hypothese.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel dat gebied is 1 grote incestfamilie daarom praten ze allemaal zo raar ook.
nerdjequote:
die fatty is wel lache met haar aussie accentquote:
Katholieken die niet uit het zuiden komenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel dat gebied is 1 grote incestfamilie daarom praten ze allemaal zo raar ook.
Katholieken die uit Italië komen vind ik wel ok.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Katholieken die niet uit het zuiden komen
Omdat je niet aan skaten doetquote:
I dont know what u heard 'bout mequote:Op zondag 10 januari 2016 23:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoeft ook niet. Zolang je haar maar geld geeft kan t ook voor iets anders zijn toch
Leuk dat je dit met ons wil delen cripquote:Op zondag 10 januari 2016 23:06 schreef Crip het volgende:
koffie gedronken, spastische darmen rest van de avond.
Is normaal of je bent 1 van de uitzonderingen. Iedereen heeft wel eens een dipje. Is het niet nu, dan later. Is ook niet erg. Als het goed is kom je er sterker uit.quote:
Wowquote:Op zondag 10 januari 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Skaten is voor kankerpatiëntjes.
Kun je de deur even dichtdoen?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is normaal of je bent 1 van de uitzonderingen. Iedereen heeft wel eens een dipje. Is het niet nu, dan later. Is ook niet erg. Als het goed is kom je er sterker uit.
Volgens mij is heel je leven een hele grote dipquote:Op zondag 10 januari 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is normaal of je bent 1 van de uitzonderingen. Iedereen heeft wel eens een dipje. Is het niet nu, dan later. Is ook niet erg. Als het goed is kom je er sterker uit.
you're welcome vond ik wel gepast toen niels sc binnen kwamquote:Op zondag 10 januari 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Leuk dat je dit met ons wil delen crip
Interessant.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef Montelly het volgende:
zo..lekker naar bed.
Wekkertje om 06:00
slaaplkkr joquote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef Montelly het volgende:
zo..lekker naar bed.
Ik heb dat vroeger ook gedaan hoor.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Skaten is voor kankerpatiëntjes.
Dan krijgt iedereen spastische darmen jaquote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
you're welcome vond ik wel gepast toen niels sc binnen kwam
Bij mij ook RIPquote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef Montelly het volgende:
zo..lekker naar bed.
Heb je kale kop?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger ook gedaan hoor.
Ik vind Niels wel een geschikte kerel.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan krijgt iedereen spastische darmen ja
Als dat zo was kun jij er maar beter gelij een eind aan maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is heel je leven een hele grote dip
Nou nou poeh poehquote:Op zondag 10 januari 2016 23:09 schreef Montelly het volgende:
zo..lekker naar bed.
Wanneer gaan jullie samen skaten en naar Thailand?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind Niels wel een geschikte kerel.
TRquote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als dat zo was kun jij er maar beter gelij een eind aan maken.
Ik hou niet van rolschaatsen en ook niet van aziaten.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie samen skaten en naar Thailand?
gelukkig heb jij tegenwoordig geen reden van klagen meerquote:
Aziaten lijken allemaal op elkaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou niet van rolschaatsen en ook niet van aziaten.
Heh wat?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
gelukkig heb jij tegenwoordig geen reden van klagen meer
hey we hadden het net nog over jequote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
gelukkig heb jij tegenwoordig geen reden van klagen meer
vertel eensquote:
tijgerquote:
Nee ben geen oud mannetje!quote:
wtfquote:Op zondag 10 januari 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aziaten lijken allemaal op elkaar.
je moet beetje kunnen uitslapenquote:
Makkelijk toch kan je je piemel in een andere steken en zeggen dat je het niet wist.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik bedoel er alleen maar mee dat zijn leven niet tipt aan de mijne.quote:
Nou dan denk ik niet dan Niels jou een geschikte kerel vindt.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou niet van rolschaatsen en ook niet van aziaten.
Over je sexy kniequote:
Ik geef alleen steken onder water.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk toch kan je je piemel in een andere steken en zeggen dat je het niet wist.
Hoe kun je levens vergelijken dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik bedoel er alleen maar mee dat zijn leven niet tipt aan de mijne.
ben geen kind ben 19quote:Op zondag 10 januari 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij was toch ooit dat kind op de radio bij Hoink?
ligt aan het type rollerskates dat een persoon heeftquote:Op zondag 10 januari 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe kun je levens vergelijken dan?
Tuurlijk man.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Schuurt onder water heb ik gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geef alleen steken onder water.
haha echt hequote:Op zondag 10 januari 2016 23:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan is je moeder een pedofiele mentalist.
Lekkagequote:Op zondag 10 januari 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Schuurt onder water heb ik gehoord.
Ik kan toch niet bij iedereen een move zetten.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tardis gaat een move zetten bij Iflm
ze is wel lkkrquote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tardis gaat een move zetten bij Iflm
Ik zei niet bij iedereen Hansquote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan toch niet bij iedereen een move zetten.
wrm zet je geen moves bijmij dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
trquote:Op zondag 10 januari 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha je had me echt tuk xD!!
Niet met 15 FOK!sters tegelijk DMen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
IfIm is lief. Maak er geen misbruik van ajb.
quote:
Rot op viezerik, ze is veel te jong voor jouquote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
dacht ook altijd dat wij wat speciaals haddenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet met 15 FOK!sters tegelijk DMen.
waar zie je mij voor aanquote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Echt zin om haar nu te pakken en nooit meer te bellen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben we ook, je bent de enige mannelijke FOK!ker waar ik geen hekel aan heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht ook altijd dat wij wat speciaals hadden
Ze niet toevoegen op Facebook, in één grote FB chat knallen en vervolgens daar massaal dates uit halenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet met 15 FOK!sters tegelijk DMen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rot op viezerik, ze is veel te jong voor jou
Ze is inderdaad te jong voor mij. Daarom kan ik 'r nog wel lief vinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ze hem daddy noemen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zou je mij kunnen daten?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben we ook, je bent de enige mannelijke FOK!ker waar ik geen hekel aan heb.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En lukt het een beetje?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer gesprek op gang te brengen
wrmquote:Op zondag 10 januari 2016 23:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan moet ze hem daddy noemen.
AAAAH vrouwen die hun neukpartner daddy noemen.![]()
![]()
![]()
Kweenie, opgeschoten hangjongeren pesten mij nu al genoeg, laat staan als ik met een andere man over straat loop.quote:
oh weet ik ook waar ik staquote:Op zondag 10 januari 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kweenie, opgeschoten hangjongeren pesten mij nu al genoeg, laat staan als ik met een andere man over straat loop.
Hey Niels hoeveel bedpartners heb je gehad? En met welke partner had je het grootste leeftijdsverschil gehad? Heb je ook wel eens een cougartje gepakt? Wat is het grootste verschil met iemand die jonger was en met wie die ouder was? Graag even een lijstje met antwoorden,quote:Op zondag 10 januari 2016 23:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
[..]
Ze is inderdaad te jong voor mij. Daarom kan ik 'r nog wel lief vinden.
Weet niet, kan daar gewoon niet tegen. Weet niet wat ze met hun vaders deden dat ze iemand die zijn pik in hun steekt hun vader noemen.quote:
Hyves-praktijken ditquote:Op zondag 10 januari 2016 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Niels hoeveel bedpartners heb je gehad? En met welke partner had je het grootste leeftijdsverschil gehad? Heb je ook wel eens een cougartje gepakt? Wat is het grootste verschil met iemand die jonger was en met wie die ouder was? Graag even een lijstje met antwoorden,
We hebben niks exclusiefs toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh weet ik ook waar ik sta
oh grassquote:Op zondag 10 januari 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tog, hopelijk leest ze dit, hihi hehehe![]()
![]()
Jij bent lief nielsquote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neequote:
ik denk ook niet dat ze letterlijk aan hun vader denken. ;squote:Op zondag 10 januari 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet niet, kan daar gewoon niet tegen. Weet niet wat ze met hun vaders deden dat ze iemand die zijn pik in hun steekt hun vader noemen.
denk 't wel eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze letterlijk aan hun vader denken. ;s
Doe niet zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |