I would never ever give myself to somebody elses loverquote:Op zondag 10 januari 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou vreemdgaan met jou als ik getrouwd was.
Toevallig een bourbon die ik niet gehad heb, wel genoeg andere bourbons. Je generaliseert verder behoorlijk: bourbons smaken scherper dan 'die single malts', dus dat is schijnbaar niet zo relevant.quote:
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
Skai is toch die griet die in US post en een open relatie heeft?
Fapfapfapquote:Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Met trillende handen ga ik zachtjes over haar rug, zou ze dit goed vinden? Ik beef van onzekerheid maar besluit toch door te zetten. Oh shit oh shit oh shit ze gaat boos worden. Zucht ze nou? Is dat een zucht van verlangen, ongeduld, ontevredenheid of ergenis? Oh mannnn..."
alles kan kapotquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsitequote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
Skai is toch die griet die in US post en een open relatie heeft?
waarom we zijn toch allemaal vriendenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt zielig dat ik dat weet trouwens
haha shitquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsite
Heb je gereageerd?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsite
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs weissman heeft haar gevangen en jij niet. hahahahaha
daarom twijfel ik of ik haar wel geliked heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs weissman heeft haar gevangen en jij niet. hahahahaha
Nou danquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toevallig een bourbon die ik niet gehad heb, wel genoeg andere bourbons. Je generaliseert verder behoorlijk: bourbons smaken scherper dan 'die single malts', dus dat is schijnbaar niet zo relevant.
Heb jij 'die' single malts wel eens gehad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |