I would never ever give myself to somebody elses loverquote:Op zondag 10 januari 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou vreemdgaan met jou als ik getrouwd was.
Toevallig een bourbon die ik niet gehad heb, wel genoeg andere bourbons. Je generaliseert verder behoorlijk: bourbons smaken scherper dan 'die single malts', dus dat is schijnbaar niet zo relevant.quote:
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
Skai is toch die griet die in US post en een open relatie heeft?
Fapfapfapquote:Op zondag 10 januari 2016 22:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Met trillende handen ga ik zachtjes over haar rug, zou ze dit goed vinden? Ik beef van onzekerheid maar besluit toch door te zetten. Oh shit oh shit oh shit ze gaat boos worden. Zucht ze nou? Is dat een zucht van verlangen, ongeduld, ontevredenheid of ergenis? Oh mannnn..."
alles kan kapotquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsitequote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
Skai is toch die griet die in US post en een open relatie heeft?
waarom we zijn toch allemaal vriendenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt zielig dat ik dat weet trouwens
haha shitquote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsite
Heb je gereageerd?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is Fripsel. Ik kwam haar eens tegen op een datingsite
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs weissman heeft haar gevangen en jij niet. hahahahaha
daarom twijfel ik of ik haar wel geliked heb.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfs weissman heeft haar gevangen en jij niet. hahahahaha
Nou danquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toevallig een bourbon die ik niet gehad heb, wel genoeg andere bourbons. Je generaliseert verder behoorlijk: bourbons smaken scherper dan 'die single malts', dus dat is schijnbaar niet zo relevant.
Heb jij 'die' single malts wel eens gehad dan?
ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
KLB SC is echt Misfits SC en ik geniet van alles en elke interactie .
wat ga je weer zo zuur doen terwijl je naar ban wel meteen hier terug was. je vind het wel gewoon leuk hier anders kwam je nietquote:
Cripselquote:Op zondag 10 januari 2016 22:38 schreef Crip het volgende:
[..]
lmao nee dat is Fripsel. Skaai is die met de sproetjes.
Bepaal jij niet, boeler.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gemaakt, wil je hier niet meer zien dan ook.
Ja? Heb je lekker gezellig met haar gebabbeld?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
heeft fripsel nog steeds die geile lolly sucking ui?
wel een aardig meisje verder hoor btw
Glenfiddich noemen in je lijstje als je indruk wil makenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou dan
Ik drink heel veel soorten whiskey, ik vind de EW die ik nu heb heerlijk, en het is best een pittige whiskey. Heb vrij veel single malts gehad zoals Glen Moray, Loch lomond en Glenfiddich. En Lagavulin, maar dat is achterlijk duur.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wil een vocaroo maken met mijn seksverhalen over Crip, hoe doe ik dat, het is geen app.
ja ff privé iykwimquote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja? Heb je lekker gezellig met haar gebabbeld?
vocaroo.comquote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wil een vocaroo maken met mijn seksverhalen over Crip, hoe doe ik dat, het is geen app.
Wat een autistische reactie, Ik wilde helemaal geen "indruk maken", volgens mij ben jij dat juist aan het proberen met je mislukte bash.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Glenfiddich noemen in je lijstje als je indruk wil maken
Duidelijk weinig ervaring met whisky. Verder niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van je toren met je fles whisky van 20 euro. Dat soort flessen is prima voor de mix, maar niet voor de smaak.
FOK! is wel jouw leven iddquote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef altijd Danny handjobs in ruil voor vijf vrij te besteden bans.
Hey SEquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef SideEffect het volgende:
Bij vocaroo moet ik altijd aan ifimjamesdean denken![]()
hoe klinkt zijquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef SideEffect het volgende:
HAALOO MEIN NAAM IS EEEVAHquote:Op zondag 10 januari 2016 22:46 schreef SideEffect het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |