SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Samequote:Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Crappy weekend qua eten. Maar ach. het was wel leuk!
Ik zie een patroonquote:Op zondag 10 januari 2016 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Keurig weekend qua eten, keurig weekend qua drinken. Was niet zo bijzonder leuk
Caramel slices (zeer goedgekeurd, ook door mensen die niet van 'alternatief' eten houden): http://organicsisters.com.au/recipe/raw-caramel-slice/quote:
Ik denk het @ meet. Wij zijn gisteren ook iets te lekker uit eten geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 21:30 schreef Barreltje het volgende:
hadden we een dieet meet ofzo?
ik was ook een gezellig weekend weg
met veeeeel te veel eten
morgen maar op de schaal staan..
helaas gaat mijn planning meteen de bak in, bodybalance gaat em nog niet worden, m'n buik doet stiekem toch wel een beetje pijn![]()
![]()
boodschappen doen levert vast ook wat beweging op
qft.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Crappy weekend qua eten. Maar ach. het was wel leuk!
Frustrerend! Zit je ergens in je cyclus wat het kan verklaren?quote:Op maandag 11 januari 2016 08:36 schreef Shandaly het volgende:
Mijn weegschaal gaf voor de derde dag op rij 80,4 aan, waar ik vorige week nog 4 dagen 80,3 mat... pff. Die 80-grens lijkt net zo onbreekbaar als vroeger de 90-grens...![]()
Goed bezig BE!
Ik had het zelfs met cola light.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:16 schreef MutedFaith het volgende:
Wodka is dan wel weer de verstandigste keuze qua alcohol
Lijstje:
O: Boterhammen met gehakt en ham
L: Lunch van de zaak.
D: Pasta / broccoli / zalm
Dit heb ik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 08:36 schreef Shandaly het volgende:
Mijn weegschaal gaf voor de derde dag op rij 80,4 aan, waar ik vorige week nog 4 dagen 80,3 mat... pff. Die 80-grens lijkt net zo onbreekbaar als vroeger de 90-grens...![]()
Goed bezig BE!
Die theorie had ik ook gelezenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:05 schreef eleusis het volgende:
Dit heb ik ookIk zit sinds 4 januari net boven de 80, ook al tik ik nu consistent 1500-1600 kcal af. Het zal de nawerking van de feestdagen nog wel zijn. Ik heb wel vaker het idee dat afvallen met een vertraging gaat. Was het niet ook zo dat het vet in vetcellen eerst door water vervangen wordt? Ik zag er laatst een animatie over, maar weet niet hoe wetenschappelijk dat is.
Ja, zo demotiverend he, dat omhoog gaan! Het meeste van de fluctuaties is vocht en darminhoud he... Ietsje minder vaak wegen misschien een optie? En alleen als je hebt gekakt bijvoorbeeld? Dan sluit je wat onnauwkeurigheid uit en is de kans groot dat je elke weging daadwerkelijk naar beneden gaat, dan heb je elke weging een succesmomentje. Blijf tellen hoor! Op termijn werkt het!quote:Op maandag 11 januari 2016 11:03 schreef LadyOracle het volgende:
Vrijdag 83.4 en vandaag 84.6, pff. Ik wil verdorie gewoon dun zijn, is het nou te veel gevraagd om gewoon dun wakker te willen worden?
*grom*
Ik heb geen zin vandaag. Ik word gewoon moe van dat eeuwige calorieën tellen en overal maar over na moeten denken.
Een weekend met alcohol en taart kan dat effect hebben jaquote:Op maandag 11 januari 2016 11:03 schreef LadyOracle het volgende:
Vrijdag 83.4 en vandaag 84.6, pff. Ik wil verdorie gewoon dun zijn, is het nou te veel gevraagd om gewoon dun wakker te willen worden?
*grom*
Ik heb geen zin vandaag. Ik word gewoon moe van dat eeuwige calorieën tellen en overal maar over na moeten denken.
Het beste dieet dat er bestaat, gegarandeerd succes en all that jazzquote:
Ik vraag me altijd af hoe afvallen uberhaupt in de praktijk gaat. Ik weet dat het te maken heeft met verbranding en dat je dat 's nachts uitzweet of zo, maar of dat dan elke dag een beetje is of in één keer heel veel en hoe je in één keer heel veel lichter kan zijn op de weegschaal, of soms niet en dat je dan toch minder vet ziet.. het blijft een mysteriequote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die theorie had ik ook gelezenOver 'flushes'. Dat je lijf dan in 1x dat water weer loost, en dan val je dus plots een boel af terwijl je wekenlang stil stond.
Op googlen heeft weinig zin, want dat quake dieetindustrie heeft de term ook verder uitgewerkt
ik wil net zeggen, als je lekker uit de band bent gesprongen is dat ook gewoon in de lijn der verwachtingquote:Op maandag 11 januari 2016 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een weekend met alcohol en taart kan dat effect hebben ja
makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het beste dieet dat er bestaat, gegarandeerd succes en all that jazz![]()
Nee hoor, het komt allemaal gewoon neer op volhouden. Ook na een dipje of vreetbui. Niet blijven liggen, maar opstaan en verder gaan. Stilstaan heeft iedereen wel last van. Het gaat er om dat je niet stopt.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:28 schreef foetre het volgende:
makkelijker gezegt dan gedaan.
Dipjes en bijbehorende vreetbuien horen er bij mij een beetje bij.
En als dat bij 1 keer in de 2 weken blijft is de schade wel te overzien.
Deze vrouw, wijsheden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt allemaal gewoon neer op volhouden. Ook na een dipje of vreetbui. Niet blijven liggen, maar opstaan en verder gaan. Stilstaan heeft iedereen wel last van. Het gaat er om dat je niet stopt.
It's not how you fallquote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt allemaal gewoon neer op volhouden. Ook na een dipje of vreetbui. Niet blijven liggen, maar opstaan en verder gaan. Stilstaan heeft iedereen wel last van. Het gaat er om dat je niet stopt.
Ik ben de dag na een zware training vaak ook zwaarder, spierpijn/spierontstekingen zorgen ervoor dat je spieren opzwellen/vocht vasthouden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik had ook ruzie met de weegschaal. 76.0, gisteren was het nog 75,3 terwijl ik gisteren toch 14km heb hardgelopen en verder niet meer heb gegeten ofzo
Normaal ben ik dan geneigd deze niet te noteren maar ik had ook een voornemen om niet meer te sjoemelen met cijfers.
Dat is waar.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben de dag na een zware training vaak ook zwaarder, spierpijn/spierontstekingen zorgen ervoor dat je spieren opzwellen/vocht vasthouden.
Dat is toch ook prima?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:28 schreef foetre het volgende:
[..]
makkelijker gezegt dan gedaan.
Dipjes en bijbehorende vreetbuien horen er bij mij een beetje bij.
En als dat bij 1 keer in de 2 weken blijft is de schade wel te overzien.
Blergh. Maar het was ook een weekend met iets van 1200 kcal verbrand door sport. En ik ben nog steeds niet dun.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een weekend met alcohol en taart kan dat effect hebben ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |