Leer eens begrijpend lezen, misschien snap je het dan wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je verhaal over Achahbar klopt van geen kanten, kennelijk kijk jij geen Feyenoord. Achahbar heeft bij Feyenoord veel vaker op rechts gespeeld dan op links. Misschien toch eens kijken, of de juiste letters in je handpalm zetten, zodat je links en rechts kunt onderscheiden.
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
"goeie potten" op rechts gespeeld had er moeten staan. Hij heeft inderdaad wel eens invalbeurtjes op rechts gehad, die waren niet om over naar huis te schrijven.
Nee, wat dat betreft staat het nu pas 56-1 in zijn voordeel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral niet tegen HMF, die dat zelf nou nooit doet.
Prima niveau voor de subtop van de Eredivisie en stukken beter dan Kramer. Dus voor op de bank van Feyenoord prima.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
Die BadderHaring is voorstander van Havenaar, die nemen we dus ook definitief niet meer serieus.
Kijk hem boos zijn danquote:Op zondag 10 januari 2016 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima niveau voor de subtop van de Eredivisie en stukken beter dan Kramer. Dus voor op de bank van Feyenoord prima.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef MPC60 het volgende:
Wordt tijd dat de competitie weer begint. Kunnen we daar weer lekker over zeuren.
Volgende week PSV-thuisquote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef MPC60 het volgende:
Wordt tijd dat de competitie weer begint. Kunnen we daar weer lekker over zeuren.
Standaard winst toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgende week PSV-thuis
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
Dat zou de spanning niet ten goede komen. Dan zou de strijd om het kampioenschap wel erg snel beslist zijn.quote:
PSV gaat winnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de spanning niet ten goede komen. Dan zou de strijd om het kampioenschap wel erg snel beslist zijn.
We gaan ons versterken met Havenaar dus m'n stoeltje staat weer klaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de spanning niet ten goede komen. Dan zou de strijd om het kampioenschap wel erg snel beslist zijn.
Dat denk het ook, die hebben een veel beter elftal.quote:
Waarom niet, jullie hebben pas 3 matige spitsen, daar kan best een 4e bij.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
We gaan ons versterken met Havenaar dus m'n stoeltje staat weer klaar.
Ja precies. 4 matige spitsen telt als 1 goede.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk het ook, die hebben een veel beter elftal.
[..]
Waarom niet, jullie hebben pas 3 matige spitsen, daar kan best een 4e bij.
Ik weet niet hoe mensen in jouw omgeving boos zijn, maar je gedraagt je nu een beetje 'one flew over the cuckoos nest'.quote:
Ach, dat weet je nooit in de Kuip. Want als het fantastische legioen er achter gaat staan en HMF zijn bovenlijf ontbloot en al tandenknarsend verwensingen mompelt naar het uit-vak, dan kunnen er gekken dingen gebeuren daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, dat weet je nooit in de Kuip. Want als het fantastische legioen er achter gaat staan en HMF zijn bovenlijf ontbloot en al tandenknarsend verwensingen mompelt naar het uit-vak, dan kunnen er gekken dingen gebeuren daar.Je begon zo goed het nieuwe jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat ben jij vervelend
.
Ik vind het juist wel verfrissend om te zien dat iemand forumbreed discussieert en zich niet laat wegjagen door de kliekjes die er in veel clubtopics zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Zit je hier nu ook al badder. Is er ook nog een topic waar je niet de boel vol spamt?
Ik niet. En jij bent ook weer irritant. Het leven is weer begonnen in 2016.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel verfrissend om te zien dat iemand forumbreed discussieert en zich niet laat wegjagen door de kliekjes die er in veel clubtopics zijn.
Waarom vind je dat? (mag via DM, dit is misschien een beetje offtopicquote:Op zondag 10 januari 2016 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet. En jij bent ook weer irritant.
Dit inderdaad. In elk clubtopic zitten ze, van die types die denken dat ze hier een alleenrecht hebben op hun eigen virtuele clubhuis. Ik zou willen dat er in het PSV-topic wat meer niet-PSV supporters kwamen met een onderbouwde mening, zoals MaartenFR en Tarado. Maar daar komen verder alleen Vasions en Bronsons met hun 'gevatte' oneliners.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel verfrissend om te zien dat iemand forumbreed discussieert en zich niet laat wegjagen door de kliekjes die er in veel clubtopics zijn.
Omdat je de trol uithangt broekpoepert. Samen met je vriendje. Niet tof.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? (mag via DM, dit is misschien een beetje offtopic)
Ik geef gewoon m'n mening zonder gescheld, meer niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je de trol uithangt broekpoepert. Samen met je vriendje. Niet tof.
Ik denk niet dat ik ooit pessimistischer ben geweest voor de thuiswedstrijd tegen PSV sinds de wedstrijd in dat kutseizoen van Been.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgende week PSV-thuis
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, dat weet je nooit in de Kuip. Want als het fantastische legioen er achter gaat staan en HMF zijn bovenlijf ontbloot en al tandenknarsend verwensingen mompelt naar het uit-vak, dan kunnen er gekken dingen gebeuren daar.En dan probeer je mensen er nog van te overtuigen dat HMF de troll is. Het is weer om te gieren vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Maar het is wel altijd lachen toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:34 schreef Typisch het volgende:
Zouden jullie Badderharing niet meer willen quoten? Ik heb hem geblokkeerd en nu zie ik nog steeds zijn posts voorbij komen.Bedankt alvast.
Ach, de statistiek wijst uit dat er meestal geen puntverlies is tegen PSV in eigen huis. En Feyenoord heeft, op de pot tegen Ajax na, alles nog gewonnen in de Kuip. Weinig reden tot pessimisme lijkt me dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit pessimistischer ben geweest voor de thuiswedstrijd tegen PSV sinds de wedstrijd in dat kutseizoen van Been.
Jij bent dan ook een trol.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n 'afgelopen jaren statistiek' zegt mij vrij weinig. Zo'n wedstrijd staat altijd op zich, maar het lijkt me duidelijk dat PSV een stuk meer kwaliteit heeft dan Feyenoord. PSV raakte de afgelopen jaren nog wel eens geïntimideerd door de Kuip of werd benadeeld door de scheidsrechter, als ze gewoon zo spelen als uit tegen Ajax of thuis tegen Feyenoord zie ik ze als duidelijke favoriet.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
Dan zal ik maar weer on-topic gaan, want hierboven vindt men dat wat lastig.
[..]
Ach, de statistiek wijst uit dat er meestal geen puntverlies is tegen PSV in eigen huis. En Feyenoord heeft, op de pot tegen Ajax na, alles nog gewonnen in de Kuip. Weinig reden tot pessimisme lijkt me dan?
En sowieso is zo'n wedstrijd na de winterstop altijd raar, kan van alles gebeuren. Het is sowieso een testcase voor het wat gewijzigde spel van PSV onder Cocu dit seizoen. PSV wil nu echt meer proberen het spel te maken, ook in de lastigere uit-wedstrijden (zie Ajax-PSV) en ik ben benieuwd hoe dat uitpakt in de Kuip.
Toen speelde de uitwedstrijd van Feyenoord, waar jullie 10-0 verloren, ook wel een beetje mee natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
PSV gaat gewoon weer verliezen in de kuip, zoals altijd. Denken ze serieus dat het om kwaliteit draait dan?in het jaar met Been wonnen we nog 3-1. Gratis punten dit.
Aan de andere kant zeg 'meer kwaliteit' (al ben ik het daar wel mee eens) dit jaar ook niet zo veel bij PSV. Maar goed, er zal tegen Feyenoord in de Kuip wel meer focus zijn dan tegen Willem 2, denk ik zo. Bovendien merkte je aan het einde van de eerste seizoenshelft ook wel dat diverse spelers van PSV toe waren aan rust. Moreno die ineens overtredingen ging maken, Guardado met behoorlijk wat foute passes, Arias uit vorm.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n 'afgelopen jaren statistiek' zegt mij vrij weinig. Zo'n wedstrijd staat altijd op zich, maar het lijkt me duidelijk dat PSV een stuk meer kwaliteit heeft dan Feyenoord. PSV raakte de afgelopen jaren nog wel eens geïntimideerd door de Kuip of werd benadeeld door de scheidsrechter, als ze gewoon zo spelen als uit tegen Ajax of thuis tegen Feyenoord zie ik ze als duidelijke favoriet.
Daar heb je gelijk. Er zijn ook eigenlijk maar 3 waardige ploegen in de Eredivisie.quote:Dat Feyenoord thuis nog niet verloren heeft zegt wel iets natuurlijk, maar buiten Ajax is er nou nog niet echt een waardige tegenstander op bezoek gekomen.
Plus dat PSV toen al volledig ingestort was voor die wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen speelde de uitwedstrijd van Feyenoord, waar jullie 10-0 verloren, ook wel een beetje mee natuurlijk.
Daarom, dit keer denk ik toch dat het wat meer op kwaliteit draait.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Plus dat PSV toen al volledig ingestort was voor die wedstrijd.
Zijn afgelopen zomer gepromoveerd, voor de 4e keer in 5 jaar volgens mij. Komen helemaal uit de Serie D.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:32 schreef PIETR het volgende:
Wat bezielt De Guzman om naar Carpi te gaan? Heb serieus nog nooit van die club gehoord.
Dat is erg naïef.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat Feyenoord geen kans maakt tegen PSV net zoals in de thuiswedstrijd..
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
En het wordt sowieso geen dikke uitslag van beide kanten
Poen, poen poen poenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:32 schreef PIETR het volgende:
Wat bezielt De Guzman om naar Carpi te gaan? Heb serieus nog nooit van die club gehoord.
Bij ons had hij zich ook in de kijker kunnen spelen, zie Elia.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn afgelopen zomer gepromoveerd, voor de 4e keer in 5 jaar volgens mij. Komen helemaal uit de Serie D.
Hij zal wel denken zich in de Serie A makkelijker weer in de kijker te kunnen spelen. We hebben hem ook niet echt nodig als er geen middenvelder vertrekt.
Guidettigodquote:Op zondag 10 januari 2016 21:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij ons had hij zich ook in de kijker kunnen spelen, zie Elia.
Jammer dat Van Geel geen werk van hem heeft gemaakt, was een buitenkansje en een absolute versterking geweest.
Ja jippie, nog een middenvelder met daarbij bijzonder weinig scorend vermogenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij ons had hij zich ook in de kijker kunnen spelen, zie Elia.
Jammer dat Van Geel geen werk van hem heeft gemaakt, was een buitenkansje en een absolute versterking geweest.
Oef, ff opgezocht, pakt 2,3 miljoen per jaar bij Napoli. Napoli betaalt de helft van zijn salaris door, maar zelfs dan is het nog niet mogelijk ..quote:
En daarbij ook nog eens een lager belastingpercentage op het inkomen (45%), lagere algemene belastingdruk, lagere kosten voor woning, eten en drinken, benzine, auto et cetera. Al met al Zou je in Nederland dus een loon moeten bieden van minimaal 3 miljoen om het enigszins 'gelijk' te trekken.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oef, ff opgezocht, pakt 2,3 miljoen per jaar bij Napoli. Napoli betaalt de helft van zijn salaris door, maar zelfs dan is het nog niet mogelijk ..
Zeker, scoorde vorige week nog twee keer in één wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guidettigodkomt er zo in bij Celta de Vigo. Jouw paradepaardje toch?
Kanaal 14 van Ziggo
Italiaanse competitie is wel echt verrot met al die half lege stadions.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daarbij ook nog eens een lager belastingpercentage op het inkomen (45%), lagere algemene belastingdruk, lagere kosten voor woning, eten en drinken, benzine, auto et cetera. Al met al Zou je in Nederland dus een loon moeten bieden van minimaal 3 miljoen om het enigszins 'gelijk' te trekken.
En dan hebben we het nog niet eens over het veel betere weer, de veel geilere wijven et cetera.
Pijnlijk, mocht dat waar zijn ..quote:Op zondag 10 januari 2016 22:54 schreef Tortugal het volgende:
De Guzman naar Psv lees ik nu op twitter...
Ik sta niet echt te springen nu. Betekent dan gelukkig wel dat Maher de tribune op kan.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:54 schreef Tortugal het volgende:
De Guzman naar Psv lees ik nu op twitter...
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nee man. Check zn Instagram. De Guzman is een Feyenoorder.
Leer gewoon eens dat bij de meeste profvoetballers dergelijke sentimenten niet of nauwelijks leven.quote:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, hij is de laatste jaren verder teruggezakt gaan spelen. Eerder een vervanger voor Guardado of Hendrix denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik sta niet echt te springen nu. Betekent dan gelukkig wel dat Maher de tribune op kan.
Had wel gehoopt dat hij naar Feyenoord zou komen ja. Maarjah, 1 miljoen aan tekengeld en 3 miljoen aan salaris; scheelt wel heel veel met wat hij bij Feyenoord had kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Leer gewoon eens dat bij de meeste profvoetballers dergelijke sentimenten niet of nauwelijks leven.
Hij heeft hooguit een voorkeur.
Maar jij vond Guidetti toch ook zo'n ekte ekte Feyenoorder? 'Nuff said.
Waaromquote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
De Guzhond mag van mij een hele nare blessure oplopen als dit nieuws klopt. Dit is gewoon elke Feyenoorder in z'n gezicht spugen en de k*nk*r toewensen.
Mwah het is al een tijdje geleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
De Guzhond mag van mij een hele nare blessure oplopen als dit nieuws klopt. Dit is gewoon elke Feyenoorder in z'n gezicht spugen en de k*nk*r toewensen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
Sorry, de Guzman is niet slecht genoeg om samen met Veijnovic en Toornstra op het middenveld te spelen en Jan Arie en Kramer worden er ook ineens onrustig als er tussen hen in ineens iemand wél kan voetballen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
quote:Onno Jacobs was jarenlang financieel directeur bij Feyenoord. Zonder al te veel grote successen vertrok hij bij Feyenoord, maar een terugkeer in de Nederlandse competitie is daar. FC Twente heeft bekend gemaakt Jacobs aan te trekken als aanvulling op de sterk uitgedunde directie.
Twente verkeert in grote financiële nood, diverse kopstukken hebben daardoor het veld moeten ruimen. Ook diverse spelers moesten worden verkocht. Feyenoord hoopt op een kopje uit Enschede en zou geïnteresseerd zijn in middenvelder Renato Tapia.
Een betere aanbieding dan van welke club?quote:Op maandag 11 januari 2016 07:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, de Guzman is niet slecht genoeg om samen met Veijnovic en Toornstra op het middenveld te spelen en Jan Arie en Kramer worden er ook ineens onrustig als er tussen hen in ineens iemand wél kan voetballen.
De Guzman heeft gewoon een betere aanbieding gekregen bij een ploeg die nog in de CL speelt en waar ze een minder overvol middenveld hebben, dus gaat hij daarheen. Nou en
Blijkbaar zijn er Feijenoorders die alle 5000 berichten over de financiële problemen van Feijenoord hebben gemist, of denken dat nu, sinds we enigszins opkrabbelen, meteen weer ettelijke miljoenen kunnen uitkeren aan individuele salarissen.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Een betere aanbieding dan van welke club?
Die jongen wil gewoon spelen. Als hij geen aanbod van Feyenoord heeft gekregen kan je hem zeker niks kwalijk nemen (anders ook niet exht, PSV speelt CL). Wel zonde, we zouden hem goed kunnem gebruiken en dan lekker Toornstra verhuren ofzo.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
Goed "nieuws".quote:Miljardair helpt Feyenoord: ‘We willen samen naar fantastische toekomst’
Cees de Bruin is volgens De Telegraaf de drijvende kracht achter de eensgezindheid tussen Sportclub Feyenoord, Stadion Feijenoord NV en de profclub Feyenoord. De miljardair, sinds een aantal maanden de president-commissaris van het stadion, zou in korte tijd het vertrouwen hebben gewonnen van alle partijen in de slepende stadionkwestie.
De Bruin duwt met zijn status alle betrokken partijen richting ‘een gouden toekomst’, zo stelt het dagblad. Feyenoord kan pas structureel in de top spelen als de begroting met tientallen miljoenen omhoog gaat. Een nieuw topstadion zou helpen, maar tegelijkertijd moeten de Sportclub Feyenoord en de jeugdopleiding aan een modern complex worden geholpen. De Bruin had in het verleden geen trek om de club via ‘de vrienden van Feyenoord’ te ondersteunen, maar nu spant hij zich enorm in.
Volgens voorzitter Wim Voots van de Sportclub Feyenoord is de samenwerking nu geweldig, in tegenstelling tot een paar jaar geleden. “We hebben een paar jaar terug, op z’n Rotterdams gezegd, wel eens een robbertje gevochten”, erkent de bestuurder. “Maar dat is voorbij. We werken fantastisch samen, informeren elkaar en willen samen naar een prachtige toekomst. Een man met de statuur van Cees de Bruin, wiens familie ook nog een groot verleden heeft bij de club, helpt dan in het hele proces.”
Wat ben jij voor rare knipvlieger?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
Mooi, hopelijk gaat er ook wat geld naar transfersquote:
Hahahahaha, lekker hoor Roland010!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
Ik zie 't ding ook niet echt tbh. Alsof Feyenoord die kerel zou kunnen betalen.quote:Op maandag 11 januari 2016 07:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, de Guzman is niet slecht genoeg om samen met Veijnovic en Toornstra op het middenveld te spelen en Jan Arie en Kramer worden er ook ineens onrustig als er tussen hen in ineens iemand wél kan voetballen.
De Guzman heeft gewoon een betere aanbieding gekregen bij een ploeg die nog in de CL speelt en waar ze een minder overvol middenveld hebben, dus gaat hij daarheen. Nou en
Wel fijn dat er nu eindelijk een capabel persoon op dat dossier zit.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik dacht heel even dat die Cees de Bruin miljoenen in de club ging pompen toen ik het bericht las, maar dat was iets te optimistisch gedacht.
Nog steeds het gezeik over het stadion dus.
Afwachten. Het is er maar eentje en die wordt omringd door idiotenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:54 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Wel fijn dat er nu eindelijk een capabel persoon op dat dossier zit.
Dat is al een grote vooruitgang.
Wat ben jij voor zwakzinnige?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
Log uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Roland010 het volgende:
quote:Rick Karsdorp kampt wederom met liesklachten en moest hierdoor de training van maandagochtend staken. Dit meldt Feyenoordtraining.nl. De rechtsbenige vleugelverdediger had eind 2015 last van dezelfde kwetsuur. Het is nog niet bekend wat de gevolgen zijn voor het thuisduel met PSV van zondag.
twitter:feytraining twitterde op maandag 11-01-2016 om 13:42:14Foto: Rick Karsdorp verlaat training eerder omdat hij weer last heeft van liesblessure. https://t.co/7UsuwtyLOB reageer retweet
Ik ben benieuwd hoe onze achterste linie eruit komt te zien tegen PSVtwitter:feytraining twitterde op maandag 11-01-2016 om 12:41:50Botteghin liet partijspel aan zich voorbijgaan.Karsdorp verliet training eerder en greep weer veelvuldig naar zijn lies .Tegenvaller ! reageer retweet
Nelom-Kongolo-Arie-Van Beekquote:Op maandag 11 januari 2016 13:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]twitter:feytraining twitterde op maandag 11-01-2016 om 13:42:14Foto: Rick Karsdorp verlaat training eerder omdat hij weer last heeft van liesblessure. https://t.co/7UsuwtyLOB reageer retweet
Ik ben benieuwd hoe onze achterste linie eruit komt te zien tegen PSVtwitter:feytraining twitterde op maandag 11-01-2016 om 12:41:50Botteghin liet partijspel aan zich voorbijgaan.Karsdorp verliet training eerder en greep weer veelvuldig naar zijn lies .Tegenvaller ! reageer retweet
Botteghin raakt vast nog wel fit. Karsdorp zou wel een groot gemis zijn zegquote:Op maandag 11 januari 2016 13:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]twitter:feytraining twitterde op maandag 11-01-2016 om 13:42:14Foto: Rick Karsdorp verlaat training eerder omdat hij weer last heeft van liesblessure. https://t.co/7UsuwtyLOB reageer retweet
Die zal inmiddels wel onbetaalbaar zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost wil weg zou Van Geel al in actie zijn gekomen.
Dat ie maar optyft naar Amsterdam. Kramaric mag weg, misschien een betere optie.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel onbetaalbaar zijn.
Ligt nog wel vast tot zomer 2018 he... En heeft een Engels salaris... Mocht hij haalbaar zijn zou dat wel een echte aanwinst zijn ja, beter dan Dost denk ik ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ie maar optyft naar Amsterdam. Kramaric mag weg, misschien een betere optie.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ie maar optyft naar Amsterdam. Kramaric mag weg, misschien een betere optie.
Nee, daar moet je daadwerkelijk vechten en niet alleen een grote bek opzetten.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Kunnen we Kazim niet een proefabonnement op MMA geven en hopen dat ie een carrièreswitch maakt?
We gaan hem de komende 2,5 jaar niet meer kwijtraken hè?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar moet je daadwerkelijk vechten en niet alleen een grote bek opzetten.
Nope, zo ongeveer elke kneus die we hebben blijft zitten tot het einde van hun contract. Feyenoord kennende spelen ze net voor het einde van hun contract ineens de sterren van de hemel, waardoor ze een verlenging krijgen....quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan hem de komende 2,5 jaar niet meer kwijtraken hè?
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, zo ongeveer elke kneus die we hebben blijft zitten tot het einde van hun contract. Feyenoord kennende spelen ze net voor het einde van hun contract ineens de sterren van de hemel, waardoor ze een verlenging krijgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |