Leer eens begrijpend lezen, misschien snap je het dan wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je verhaal over Achahbar klopt van geen kanten, kennelijk kijk jij geen Feyenoord. Achahbar heeft bij Feyenoord veel vaker op rechts gespeeld dan op links. Misschien toch eens kijken, of de juiste letters in je handpalm zetten, zodat je links en rechts kunt onderscheiden.
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
"goeie potten" op rechts gespeeld had er moeten staan. Hij heeft inderdaad wel eens invalbeurtjes op rechts gehad, die waren niet om over naar huis te schrijven.
Nee, wat dat betreft staat het nu pas 56-1 in zijn voordeel.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral niet tegen HMF, die dat zelf nou nooit doet.
Prima niveau voor de subtop van de Eredivisie en stukken beter dan Kramer. Dus voor op de bank van Feyenoord prima.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
Die BadderHaring is voorstander van Havenaar, die nemen we dus ook definitief niet meer serieus.
Kijk hem boos zijn danquote:Op zondag 10 januari 2016 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima niveau voor de subtop van de Eredivisie en stukken beter dan Kramer. Dus voor op de bank van Feyenoord prima.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef MPC60 het volgende:
Wordt tijd dat de competitie weer begint. Kunnen we daar weer lekker over zeuren.
Volgende week PSV-thuisquote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef MPC60 het volgende:
Wordt tijd dat de competitie weer begint. Kunnen we daar weer lekker over zeuren.
Standaard winst toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgende week PSV-thuis
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
Dat zou de spanning niet ten goede komen. Dan zou de strijd om het kampioenschap wel erg snel beslist zijn.quote:
PSV gaat winnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de spanning niet ten goede komen. Dan zou de strijd om het kampioenschap wel erg snel beslist zijn.
We gaan ons versterken met Havenaar dus m'n stoeltje staat weer klaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de spanning niet ten goede komen. Dan zou de strijd om het kampioenschap wel erg snel beslist zijn.
Dat denk het ook, die hebben een veel beter elftal.quote:
Waarom niet, jullie hebben pas 3 matige spitsen, daar kan best een 4e bij.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
We gaan ons versterken met Havenaar dus m'n stoeltje staat weer klaar.
Ja precies. 4 matige spitsen telt als 1 goede.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk het ook, die hebben een veel beter elftal.
[..]
Waarom niet, jullie hebben pas 3 matige spitsen, daar kan best een 4e bij.
Ik weet niet hoe mensen in jouw omgeving boos zijn, maar je gedraagt je nu een beetje 'one flew over the cuckoos nest'.quote:
Ach, dat weet je nooit in de Kuip. Want als het fantastische legioen er achter gaat staan en HMF zijn bovenlijf ontbloot en al tandenknarsend verwensingen mompelt naar het uit-vak, dan kunnen er gekken dingen gebeuren daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, dat weet je nooit in de Kuip. Want als het fantastische legioen er achter gaat staan en HMF zijn bovenlijf ontbloot en al tandenknarsend verwensingen mompelt naar het uit-vak, dan kunnen er gekken dingen gebeuren daar.Je begon zo goed het nieuwe jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat ben jij vervelend
.
Ik vind het juist wel verfrissend om te zien dat iemand forumbreed discussieert en zich niet laat wegjagen door de kliekjes die er in veel clubtopics zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Zit je hier nu ook al badder. Is er ook nog een topic waar je niet de boel vol spamt?
Ik niet. En jij bent ook weer irritant. Het leven is weer begonnen in 2016.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel verfrissend om te zien dat iemand forumbreed discussieert en zich niet laat wegjagen door de kliekjes die er in veel clubtopics zijn.
Waarom vind je dat? (mag via DM, dit is misschien een beetje offtopicquote:Op zondag 10 januari 2016 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet. En jij bent ook weer irritant.
Dit inderdaad. In elk clubtopic zitten ze, van die types die denken dat ze hier een alleenrecht hebben op hun eigen virtuele clubhuis. Ik zou willen dat er in het PSV-topic wat meer niet-PSV supporters kwamen met een onderbouwde mening, zoals MaartenFR en Tarado. Maar daar komen verder alleen Vasions en Bronsons met hun 'gevatte' oneliners.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel verfrissend om te zien dat iemand forumbreed discussieert en zich niet laat wegjagen door de kliekjes die er in veel clubtopics zijn.
Omdat je de trol uithangt broekpoepert. Samen met je vriendje. Niet tof.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? (mag via DM, dit is misschien een beetje offtopic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |