+1!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:44 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb een klein vraagje.. geen idee of dat bij meer mensen leeft. Namelijk de topic titels. Heel vaak kan ik er totaal niet uit opmaken waar het topic over gaat en dat vind ik persoonlijk eigenlijk best irritant. Om te weten of het topic voor mij enigszins interessant is moet ik dan eerst door vaak lange OP's heen worstelen. Is het een idee om daar in te modereren? Ik bedoel dan op TT's als 'Wat moet ik hiermee?', 'Wat is dit?', 'Vraagje' of 'Is dit normaal?'.
Kut is dat he, zijn toch weer 5 seconden van je leven die je nooit meer terug krijgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:44 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb een klein vraagje.. geen idee of dat bij meer mensen leeft. Namelijk de topic titels. Heel vaak kan ik er totaal niet uit opmaken waar het topic over gaat en dat vind ik persoonlijk eigenlijk best irritant. Om te weten of het topic voor mij enigszins interessant is moet ik dan eerst door vaak lange OP's heen worstelen. Is het een idee om daar in te modereren? Ik bedoel dan op TT's als 'Wat moet ik hiermee?', 'Wat is dit?', 'Vraagje' of 'Is dit normaal?'.
Vragen of de mods nog meer werk op zich willen nemen zodat je lekker lui kunt scrollen tot je iets interessants ziet. Alsof ze al niets te doen hebben. Sommige mensenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:44 schreef Ouder1 het volgende:
Zoals je ziet heb ik na die post de rem erop gezet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:55 schreef Lienekien het volgende:
En dit laten we gewoon staan. Waarom is een raadsel.
Maar die kutpost staat er nog steeds.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals je ziet heb ik na die post de rem erop gezet.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:59 schreef Copycat het volgende:
Maar als het je zo aan het hart gaat, wil ik die ook wel verwijderen. Met alle reacties erop.
No biggie.
Dat vind ik op mijn beurt jammer. Die laatste post van haar was redelijk neutraal getrokken. Maar prima hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:59 schreef Copycat het volgende:
Maar als het je zo aan het hart gaat, wil ik die ook wel verwijderen. Met alle reacties erop.
No biggie.
Maar het blijft reactie op reactie uitlokken, dus dan is dit beter. Anders wordt het hele topic erdoor verneukt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dat vind ik op mijn beurt jammer. Die laatste post van haar was redelijk neutraal getrokken.
Daar is een rode draad in te ontdekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het blijft reactie op reactie uitlokken, dus dan is dit beter. Anders wordt het hele topic erdoor verneukt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ik vraag me of of deluzion Syndroom eigenlijk niet tegen zich zelf -Deluzion- beschermd moet worden. Het zijn wel behoorlijk zieke uitspraken die hij hier doet zeg.
Het is al zo ver dat Syndroom een 2e account heeft gaan gemaakt?quote:
Nee, deluzion heeft al een hele r&p geschiedenis. Mods houden het volgens mij ook wel aardig in de gaten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is al zo ver dat Syndroom een 2e account heeft gaan gemaakt?
Ik moet echt uitloggen en een leven maken
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, deluzion heeft al een hele r&p geschiedenis. Mods houden het volgens mij ook wel aardig in de gaten.
Nee, zo bedoelde ik die post niet. Ik denk dat de mods het wel begrijpen. Zo niet, dan hoor (lees) ik het nog wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is al zo ver dat Syndroom een 2e account heeft gaan gemaakt?
Ik moet echt uitloggen en een leven maken
Oké! En toen?quote:Op maandag 8 februari 2016 08:50 schreef Gutmensch het volgende:
R&P / Iemand minder dan mens zien
Het is toch echt het mechanisme.
Welke opmerking?quote:Op maandag 8 februari 2016 08:52 schreef Gutmensch het volgende:
Toen haalde jij die opmerking weg en nu lijkt TS heel dom.
Hij kan het nu hier lezen.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was ik. Als je íemand wilt verbeteren uit pure meelevendheid stuur je 'm maar even een DM
En doe je dat hier in een topic, zonder verdere inhoudelijkheid, dan zullen wij dat blijven verwijderen.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:56 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wijs mensen altijd op dergelijke taalfouten. Ook in een serieus gesprek.
in de gaten houden? Denken ze soms van de geheime dienst te zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, deluzion heeft al een hele r&p geschiedenis. Mods houden het volgens mij ook wel aardig in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |