En als het puur gaat om slechte genen dan lijkt het mij een betere oplossing om een knip te laten zetten (steriliseren) dan om voor chemische castratie te kiezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal creepy klinken eigenlijk. Wat zijn 'slechte genen'? Wanneer heb je 'slechte genen'? Heb ik slechte genen als ik naar doe tegen mensen? Heb ik slechte genen als mensen mij vertellen dat ik lelijk ben, los van de vraag of ik er echt 'lelijk' utizie? (en wanneer ben je dan 'lelijk'?) Overigens vind ik het moeilijk voor te stellen dat echt álle vrouwen je zouden negeren en onaantrekkelijk vinden. Kan het niet zo zijn dat er een vrouw was die jou wél leuk vond, maar dat jij het niet doorhad omdat je er niet in geloofde? Dat ze wel signalen gaf maar jij die afdeed als iets anders? Ik vind het echt heel triest om te lezen dat iemand zichzelf eigenlijk onzichtbaar zou willen maken. Hoe onzeker TS ook is, dit lijkt me niet de manier. Deluzion heb je ooit contact gezocht met een psycholoog?
TS ik zou zeker niet hetzelfde doen als wat hier beschreven staat. Ik denk dat je het meeste baat hebt bij een psycholoog en een training om je sociale vaardigheden te verbeteren. Kan me namelijk niet voorstellen dat er echt niemand is die jou aardig zou vinden.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:39 schreef Koral het volgende:
Al dat geklaag over gepest vroeger. En dan dat gewoon overnemen en bij jezelf gaan doen. En dan In elke faal de bevestiging zien. Alsof succesvolle mensen nooit falen
Begin nou gewoon eens categorisch alle negatieve gedachte die tot jezelf doordringen te weigeren. Dat heet voor jezelf zorgen. Als je dat eenmaal een beetje kan (geeft en passant ook meer vertrouwen dat je voor anderen kan zorgen - dat maakt je aantrekkelijk van binnen - ongeacht je genen) en ga je vanzelf merken hoe je invloed positieve krijgt op het beeld dat andere mensen van je hebben.
Leer van jezelf te houden en onderwijs het daarna aan mensen in je omgeving. Liefde is niet blind. Liefde is schoonheid zien waar niemand anders het ziet. Om te beginnen bij jezelf!
Super tip! Kom je vervolgens met een heel leger aan vrouwen in contact: De telefoniste, de balie medewerkster, de verpleegkundige, de arts-assistent, de co-arts en met een beetje geluk is de arts ook een vrouw! Top!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:38 schreef Meike26 het volgende:
Of als je iemand met een hond ziet, gooi er een leugentje om bestwil (jezelf) uit en zeg dat je net zo'n hond hebt gehad, aai het beest, vraag om zijn naam en zeg maar weer gedag..
Dit is precies wat ik ga laten doen over een paar maanden. Zodat zekere frustraties zullen verdwijnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Denken aan chemische castratie terwijl je 25 bent, alleen maar omdat je geen meisje kunt krijgen.... Dit is toch wel het dieptepunt hoor. Luister naar je huisarts en zoek professionele hulp man.
Ja, je voelt je heel even beter en over 2 dagen ben je weer geil. En ondertussen waren je problemen nog steeds aanwezig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
Altijd zo-waardig om te zien hoe maagden (dit soort maagden) over seks denken. Ja, het is leuk, maar denk je nou serieus dat een vleeshomp die op en neer gaat in een gat ineens al je persoonlijke problemen op gaat lossen? Dat is wel heel overrated hè. Je zal toch ook echt zelf iets moeten doen. En ga dan daarna maar eens aan seks denken, voor het de grootste teleurstelling van de eeuw gaat worden.
professionele psychische hulp is inderdaad een goede stap jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik ga laten doen over een paar maanden. Zodat zekere frustraties zullen verdwijnen.
Oh dat andere gedeelte had ik niet gelezen. Nee ik bedoel chemische castratie uiteraard.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:14 schreef Re het volgende:
[..]
professionele psychische hulp is inderdaad een goede stap ja
dat gaat je niet lukkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Oh dat andere gedeelte had ik niet gelezen. Nee ik bedoel chemische castratie uiteraard.
Het is toegestaan voor veroordeelde pedoseksuelen om herhaling te voorkomen bij hen bij wie TBS geen effect heeft gehad........ Zover ik weet idd niet voor autistische heteroseksuelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken, elke arts die dat zou toelaten zouden ze gelijk moeten schorsen voor het leven
Zou wat zijn ook als iedereen overal zomaar medicijnen voor kreeg in plaats van dat ze aan zichzelf moeten gaan werken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is toegestaan voor veroordeelde pedoseksuelen om herhaling te voorkomen bij hen bij wie TBS geen effect heeft gehad........ Zover ik weet idd niet voor autistische heteroseksuelen.![]()
Mmmm.. Ja. Ik begrijp de angst echter wel. Autisten en mensen met autistische trekjes worden helaas hun hele leven beoordeeld op hun sociale vaardigheden en niet op de dingen waarin ze vaak juist heel erg goed zijn. Een stap naar een psycholoog lijkt dan wederom het zoveelste gevecht dat ze moeten gaan leveren, incl. veroordelingen en afwijzingen als mens, op dat hele kleine vlak wat ze niet kunnen. Hopelijk kan de arts een psycholoog adviseren die met deze problematiek om kan gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:58 schreef j1nxnl het volgende:
@syndroom, laat nooit angst meewegen in het maken van rationele beslissingen.
Bel maandag nog eens de huisarts, zeg hem dat je een weekendje heb nagedacht en graag de verwijzing aanneemt.
Niet bang zijn voor wat gaat komen.
Ja dat. Geen hele gekke gedachtegang toch? Ik kreeg boze DM's naar aanleiding van die postquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, je voelt je heel even beter en over 2 dagen ben je weer geil. En ondertussen waren je problemen nog steeds aanwezig.
Het is natuurlijk vervelend als je op die manier wordt afgerekend. Maar hoe weinig talent je ergens ook voor hebt, je kunt jezelf natuurlijk wel trainen om (iets) beter mee te komen in de maatschappij. Dan word je ook zelfverzekerder, als dingen die je voorheen heel eng of awkward vond ineens wel lukken. Ik vond het vroeger ook doodeng om iemand iets te vragen, na een training heb ik mezelf aangeleerd om het gewoon te doen en na 10 keer vond ik het niet eng meer. Nu stap ik heel makkelijk op mensen af. Dat wil niet zeggen dat je iemand altijd *compleet* kan veranderen, maar niet iedereen die dit soort problemen heeft is een hopeloos geval.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmmm.. Ja. Ik begrijp de angst echter wel. Autisten en mensen met autistische trekjes worden helaas hun hele leven beoordeeld op hun sociale vaardigheden en niet op de dingen waarin ze vaak juist heel erg goed zijn. Een stap naar een psycholoog lijkt dan wederom het zoveelste gevecht dat ze moeten gaan leveren, incl. veroordelingen en afwijzingen als mens, op dat hele kleine vlak wat ze niet kunnen. Hopelijk kan de arts een psycholoog adviseren die met deze problematiek om kan gaan.
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar... Als jij niet goed bent in hardlopen wordt je op den duur toch ook doodziek van het gezeur als je daar dagelijks op afgerekend wordt?
Maar TS zou zelf ook moeten accepteren dat hij dit gewoon niet kan op de manier waarop 'gewone' mensen dat wel kunnen en zich meer moeten focussen op wat hij wel kan.
Wauw, dit zeg je wel heel mooi!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:39 schreef Koral het volgende:
Al dat geklaag over gepest vroeger. En dan dat gewoon overnemen en bij jezelf gaan doen. En dan In elke faal de bevestiging zien. Alsof succesvolle mensen nooit falen
Begin nou gewoon eens categorisch alle negatieve gedachte die tot jezelf doordringen te weigeren. Dat heet voor jezelf zorgen. Als je dat eenmaal een beetje kan (geeft en passant ook meer vertrouwen dat je voor anderen kan zorgen - dat maakt je aantrekkelijk van binnen - ongeacht je genen) en ga je vanzelf merken hoe je invloed positieve krijgt op het beeld dat andere mensen van je hebben.
Leer van jezelf te houden en onderwijs het daarna aan mensen in je omgeving. Liefde is niet blind. Liefde is schoonheid zien waar niemand anders het ziet. Om te beginnen bij jezelf!
Je was me voor. Ik wilde net zeggen: in al zijn triestheid, heel mooi/gezegd!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauw, dit zeg je wel heel mooi!
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Denken aan chemische castratie terwijl je 25 bent, alleen maar omdat je geen meisje kunt krijgen.... Dit is toch wel het dieptepunt hoor. Luister naar je huisarts en zoek professionele hulp man.
Wat rot dat je als kind gepest bent, maar wat hierboven ook al gezegd werd, nu pest je jezelf. Volwassen mensen sluiten je niet buiten, ze merken je simpelweg niet op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben heel m'n leven altijd al het buitenbeentje, pispaaltje geweest. Op school vroeger altijd de minste positie in de hiërarchie, daardoor teveel moeten pikken. De stille verlegen jongen, pesten, uitlachen, belachelijk maken. Ik heb het altijd proberen te negeren maar het vormt je wel. Ook toen had ik al amper contact met meisjes, waar klasgenoten een vriendin, scharrel, of date hadden was ik meer met mezelf bezig en dacht 'het komt wel' maar jaren later heb ik echt 0 vooruitgang geboekt. Sterker nog ik ben meer vervreemd geraakt omdat ik al jaren in een sociaal isolement zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |