Wisonquote:
quote:
quote:
Oeh, klinkt heel tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Deze alweer een tijdje opstaan.quote:
Ben je helemaal gek geworden?quote:
Ik zat te F5'en tot ik een blauwe duim had, was ik er eindelijk door, tickets gekocht. Ik blij vertellen natuurlijk, kreeg ik als reactie. "Sukkel we zijn dan op skivakantie."quote:
Skieen als je naar Muse kan!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zat te F5'en tot ik een blauwe duim had, was ik er eindelijk door, tickets gekocht. Ik blij vertellen natuurlijk, kreeg ik als reactie. "Sukkel we zijn dan op skivakantie."
Wrijf het er maar in.quote:
Prima idee!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.![]()
Door jou ben ik nu aan het kijken naar andere tickets in april.![]()
quote:
Thanks maar ik hou het bij maartquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Thanks maar ik hou het bij maart![]()
Topper.quote:
Ksst.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je goede muziek post.
Saai vooral, maar ik snap wel dat jij het leuk vind. Ik plaag maar wat, hehquote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat vind je van dit bazennummer dan:
Pestkop. Wat een aidsnummer trouwens, van Ilse.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:20 schreef Impressme het volgende:
[..]
Saai vooral, maar ik snap wel dat jij het leuk vind. Ik plaag maar wat, heh![]()
50 cent voor je nummerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Pestkop. Wat een aidsnummer trouwens, van Ilse.
Eminemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |