Brainwashed much? Jesus zegquote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Is ook al voorbij gekomen. Wat vage beelden van een blonde vrouw
Dorpsidiootquote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Is ook al voorbij gekomen. Wat vage beelden van een blonde vrouw
Dit dus!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Red_85 het volgende:
Ach, sommigen zijn gewoon een nare troll hier, of gewoon heel dom.
Heb je inmiddels al die aanranding gevonden?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef MrSlave het volgende:
[..]
Dit dus!
Ben hier net 1 dag, maar het lijkt hier vol met trolls te zitten
Just hushquote:Op zondag 10 januari 2016 01:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al die aanranding gevonden?
Huh? Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:57 schreef riazop het volgende:
De Duitse politie heeft geen beelden, maar er schijnt in deze draad iemand te zitten die slimmer is dan duitse popo.
we zijn benieuwd!!
Die sukkels denken dat een stel Arabieren de taak van de Duitsers gaan overnemen. Ik had de Duitsers toch wel hoger zitten.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.
En jij denkt als naieve Hollander dat de Duitsers daar op gaan wachten zeker?
Dat gebeurt al sinds 1967 niet meer. De tfr ligt nu tegen de 1 aan, en dan sterft het behoorlijk snel uit hoor. Sinds 2010 komt het demografisch deficiet in een stroomversnelling en het lijkt me logisch dat de Duitsers daar niet op gaan wachten.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zelf kinderen op de wereld neuken en anders niet zeiken.
quote:Op zondag 10 januari 2016 02:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Als jij WEL beelden hebt, horen we het graag hoor.
Vooral over Duitse popo gelezen dat ze lacherig op dat plein stonden oudjaarsnacht...quote:Op zondag 10 januari 2016 02:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de Duitse politie de telefoons van de verdachten heeft onderzocht en dat daar belastend materiaal op is gevonden.
bron? filmpjes? Ik geloof je niet. ik wil nu bewijs voor mn neus. Waar is je bewijs? hmmm?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Vooral over Duitse popo gelezen dat ze lacherig op dat plein stonden oudjaarsnacht...
Volgens de huidige lijn 68843000 miljoen, geen zeer grote afname gerekend vanaf 2015 zonder aanpassingen. Een hedendaagse variant van het Lebensborn-programma zou prima werken om in 2070+ boven de huidige aantallen te komenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
En dan importeer je even een miljoen kanslozen. Leuk voor in de mijnen maar je kunt er verder weinig nuttigs mee, en ga maar even een miljoen man resetten en onderwijzen.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat gebeurt al sinds 1967 niet meer. De tfr ligt nu tegen de 1 aan, en dan sterft het behoorlijk snel uit hoor. Sinds 2010 komt het demografisch deficiet in een stroomversnelling en het lijkt me logisch dat de Duitsers daar niet op gaan wachten.
sowieso is er niets mis met afname van de bevolkingquote:Op zondag 10 januari 2016 02:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En dan importeer je even een miljoen kanslozen. Leuk voor in de mijnen maar je kunt er verder weinig nuttigs mee, en ga maar even een miljoen man resetten en onderwijzen.
Gekke Duitsers.
Goede vraag.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:14 schreef topdeck het volgende:
[..]
bron? filmpjes? Ik geloof je niet. ik wil nu bewijs voor mn neus. Waar is je bewijs? hmmm?
De prognose voor 2060 is tussen de 67,6 en 73,1 miljoen - afhankelijk van het aantal immigranten. Het lijkt me bijzonder stug dat de populatie vervolgens in tien jaar tijd halveert.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sowieso is er niets mis met afname van de bevolking
lees aubquote:Op zondag 10 januari 2016 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
afhankelijk van het aantal immigranten. ...
Dat is het ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De insteek moet zijn dat mensen zo snel als mogelijk weer huiswaarts keren. H...
Kansloos is hoe een niet of laaggeschoolde immigrant zich hier gaat voelen. Kansloos op de arbeidsmarkt in ieder geval. Voor laaggeschoold werk hebben we al Oost Europa.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:21 schreef riazop het volgende:
[..]
"kanslozen"
De term van volgevreten vinexhollanders met negative equity voor nieuwe Nederlanders....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |