We hebben geen beelden wat er zich heeft afgespeeld op terrein, dus laat die merkel en co hier buiten svp.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah, werkelijk kritisch ben je niet. Alleen jegens de scenario's die jou niet uitkomen. Staat genoteerd.
Duidelijk, jij bent niet serieus en duidelijk vooringenomen. En je weet blijkbaar niet eens wat seksueel geweld inhoudt. Sterker nog, je kunt het niet eens spellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:42 schreef Eklasse het volgende:
[..]
40% sexueel geweld, de ander 50% poging aanranding? 10% beroving?
Dat geeft geenzins antwoord op de vraag, maar goed ik ga naar bed. tot morgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze hebben het in iedergeval door daar de kogel erin!
bijl aanrennen niet de kans geven!
Maar nee: het was een suicide by cop he!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Kan hier ook wel even bij, hoewel hij geen westerse vrouwen aan het aanranden was......twitter:JeroenAkkermans twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:28:43Dader achter aanslag op politiebureau in Parijs woonde met steeds wisselende nationaliteit in AZC in Duitsland https://t.co/gj8lAWEY19 reageer retweet
Beerput wordt steeds groter, Frau Merkel.
Ho ho we hebben geen beelden, voor wie ben jij gemachtigd nog meer te schrijven, of wie bedoel je met WE?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef Eklasse het volgende:
[..]
We hebben geen beelden wat er zich heeft afgespeeld op terrein, dus laat die merkel en co hier buiten svp.
Jij hebt ze wel gezien dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ho ho we hebben geen beelden, voor wie ben jij gemachtigd nog meer te schrijven, of wie bedoel je met WE?
Hoeft ook niet, omdat het een feit isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien maar ik heb jouw niet gemachtigd om voor mij te oordelen!
Het is een feit dat jij WE geschreven hebt ja dat klopt, of dat andere een feit is daar plaats ik nog even een vraagteken bij, trots dat het oordeel voor mij al voor 90% vast staat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:50 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, omdat het een feit is
Maar wat wil je nu? Zou je echt willen beweren dat het niet gebeurd is, of dat het allemaal niet zo erg was... Wil je dat nu echt gaan beweren omdat je geen beelden hebt gezien?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:49 schreef john2406 het volgende:
Ik heb ze niet gezien maar ik heb jouw niet gemachtigd om voor mij te oordelen!
Kerel lees eens alles terug dan kan je mijn standpunt!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu? Zou je echt willen beweren dat het niet gebeurd is, of dat het allemaal niet zo erg was... Wil je dat nu echt gaan beweren omdat je geen beelden hebt gezien?
Iedereen wordt aangevallen en bestolen, er is totale chaos, je bent je leven niet zeker en jij gaat rustig filmpjes maken van verkrachtingen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Overtuig me met beelden. Vooral op zo'n groot terrein met zoveel mensen moeten er toch wel beelden zijn?? Metname bij het vieren van nieuw jaar trekt iedereen zn mobieltje uit zn zak om het spektakel te filmen zoals de de beelden in de OT. Maar niemand die iets heeft kunnen filmen van de aanrandingen??serieus
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Overtuig me met beelden. Vooral op zo'n groot terrein met zoveel mensen moeten er toch wel beelden zijn?? Metname bij het vieren van nieuw jaar trekt iedereen zn mobieltje uit zn zak om het spektakel te filmen zoals de de beelden in de OT. Maar niemand die iets heeft kunnen filmen van de aanrandingen??serieus
Iedereen staat altijd alles te filmen, en nu ineens niet meer?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Iedereen wordt aangevallen en bestolen, er is totale chaos, je bent je leven niet zeker en jij gaat rustig filmpjes maken van verkrachtingen?
joetoep als je wilt kan je toch zoeken of niet?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Vreemd toch?
Als iemand een scheet laat staat het op joetoep...
Maar hier?
Filmpje is al langs geweest hier.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
joetoep als je wilt kan je toch zoeken of niet?
Als Hij het al niet zien mag mag ik het dan wel zien?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Filmpje is al langs geweest hier.
Kun je even aangeven wanneer die aanrandingen plaats hebben in dat filmpje?
Ben benieuwd , want niemand lukte dat tot dusver.
Ik wacht....
Ja daar krijgen we maar geen antwoord opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:13 schreef Eklasse het volgende:
Waarom zijn er geen beelden van de aanrandingen? Ik snap het niet.
Mutti Merkel moet in een gesticht getieft worden als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Beerput wordt steeds groter, Frau Merkel.
Dit soort figurenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Filmpje is al langs geweest hier.
Kun je even aangeven wanneer die aanrandingen plaats hebben in dat filmpje?
Ben benieuwd , want niemand lukte dat tot dusver.
Ik wacht....
Het is overduidelijk hoe overdreven selectief en kieskeurig je bent wat dit betreft. Ik kan ook telkens doorvragen zonder enig argument met andere zaken.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:33 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja daar krijgen we maar geen antwoord op
Die mensen gun ik het bijna dat hun vrouw of dochter verkracht wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. downplayers op de Frontpage, zoals Okaht, proberen ook al fijntjes te suggeren dat het genoemde aantal aanranders / verkrachters / berovers niet zou kloppen. Hij heeft zogenaamd 'berichten gelezen' dat die 1000 man slechts het totaal aantal mensen op het stationsplein zouden zijn.
Dit soort mensen willen er gewoon niet aan, ook al gebeurt het voor hun ogen.
Eerst waren het aanrandingen en nu weer VERKRACHTINGEN?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die mensen gun ik het bijna dat hun vrouw of dochter verkracht wordt....
Op het politiebureau in de vorm van 379 aangiften.quote:
Nos journaal had het over 167 aangiftes. En een aangifte is geen bewijs...quote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op het politiebureau in de vorm van 379 aangiften.
Ha!quote:
Give me a secquote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ha!
Dan ga jij hier als EERSTE het filmpje geven van zo n aanranding? Deze draad wacht daar al dágen op
In het 8 uur journaal kwam het cijfer 379 naar voren, maar dat hebben ze klakkeloos van hier overgenomen denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Nos journaal had het over 167 aangiftes. En een aangifte is geen bewijs...
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:42 schreef Geralt het volgende:
om zo het complete falen van Merkel te verbloemen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ha!
Dan ga jij hier als EERSTE het filmpje geven van zo n aanranding? Deze draad wacht daar al dágen op
Zijn we geen Nederlanders meer dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.
En jij denkt als naieve Hollander dat de Duitsers daar op gaan wachten zeker?
Denk dat je zoeken kan tot je een ons weegt hoor, ik kan er als ik wat zeg komt meteen stil Hij hoord!quote:
Hetzelfde geld voor een groot deel van de EU. Dit is dan ook een vooropgezet plan vanuit diezelfde EU. Ongetwijfeld is dit hetgeen waarover Wilders zo geschokt was wat hij hoorde in de Commissie Stiekem.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.
En jij denkt als naieve Hollander dat de Duitsers daar op gaan wachten zeker?
Ja heel vaag idd hoe ze wordt omsingeld door mannen die arm in arm staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Is ook al voorbij gekomen. Wat vage beelden van een blonde vrouw
Zo wat? Wel eens bij een popconcert geweest?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef MrSlave het volgende:
[..]
Ja heel vaag idd hoe ze wordt omsingeld door mannen die arm in arm staan.
En dat met dat mooie gereedschap wat ze aan haar vingers heeft, daar had ze toch flink wat mensen de ogen mee uit de kas kunnen halen?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef MrSlave het volgende:
[..]
Ja heel vaag idd hoe ze wordt omsingeld door mannen die arm in arm staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |