Als Hij het al niet zien mag mag ik het dan wel zien?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Filmpje is al langs geweest hier.
Kun je even aangeven wanneer die aanrandingen plaats hebben in dat filmpje?
Ben benieuwd , want niemand lukte dat tot dusver.
Ik wacht....
Ja daar krijgen we maar geen antwoord opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:13 schreef Eklasse het volgende:
Waarom zijn er geen beelden van de aanrandingen? Ik snap het niet.
Mutti Merkel moet in een gesticht getieft worden als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Beerput wordt steeds groter, Frau Merkel.
Dit soort figurenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Filmpje is al langs geweest hier.
Kun je even aangeven wanneer die aanrandingen plaats hebben in dat filmpje?
Ben benieuwd , want niemand lukte dat tot dusver.
Ik wacht....
Het is overduidelijk hoe overdreven selectief en kieskeurig je bent wat dit betreft. Ik kan ook telkens doorvragen zonder enig argument met andere zaken.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:33 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja daar krijgen we maar geen antwoord op
Die mensen gun ik het bijna dat hun vrouw of dochter verkracht wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. downplayers op de Frontpage, zoals Okaht, proberen ook al fijntjes te suggeren dat het genoemde aantal aanranders / verkrachters / berovers niet zou kloppen. Hij heeft zogenaamd 'berichten gelezen' dat die 1000 man slechts het totaal aantal mensen op het stationsplein zouden zijn.
Dit soort mensen willen er gewoon niet aan, ook al gebeurt het voor hun ogen.
Eerst waren het aanrandingen en nu weer VERKRACHTINGEN?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die mensen gun ik het bijna dat hun vrouw of dochter verkracht wordt....
Op het politiebureau in de vorm van 379 aangiften.quote:
Nos journaal had het over 167 aangiftes. En een aangifte is geen bewijs...quote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op het politiebureau in de vorm van 379 aangiften.
Ha!quote:
Give me a secquote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ha!
Dan ga jij hier als EERSTE het filmpje geven van zo n aanranding? Deze draad wacht daar al dágen op
In het 8 uur journaal kwam het cijfer 379 naar voren, maar dat hebben ze klakkeloos van hier overgenomen denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Nos journaal had het over 167 aangiftes. En een aangifte is geen bewijs...
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:42 schreef Geralt het volgende:
om zo het complete falen van Merkel te verbloemen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ha!
Dan ga jij hier als EERSTE het filmpje geven van zo n aanranding? Deze draad wacht daar al dágen op
Zijn we geen Nederlanders meer dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.
En jij denkt als naieve Hollander dat de Duitsers daar op gaan wachten zeker?
Denk dat je zoeken kan tot je een ons weegt hoor, ik kan er als ik wat zeg komt meteen stil Hij hoord!quote:
Hetzelfde geld voor een groot deel van de EU. Dit is dan ook een vooropgezet plan vanuit diezelfde EU. Ongetwijfeld is dit hetgeen waarover Wilders zo geschokt was wat hij hoorde in de Commissie Stiekem.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland heeft zonder immigratie in 2070 nog 35 miljoen mensen over.
En jij denkt als naieve Hollander dat de Duitsers daar op gaan wachten zeker?
Ja heel vaag idd hoe ze wordt omsingeld door mannen die arm in arm staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Is ook al voorbij gekomen. Wat vage beelden van een blonde vrouw
Zo wat? Wel eens bij een popconcert geweest?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef MrSlave het volgende:
[..]
Ja heel vaag idd hoe ze wordt omsingeld door mannen die arm in arm staan.
En dat met dat mooie gereedschap wat ze aan haar vingers heeft, daar had ze toch flink wat mensen de ogen mee uit de kas kunnen halen?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef MrSlave het volgende:
[..]
Ja heel vaag idd hoe ze wordt omsingeld door mannen die arm in arm staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |