abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158970050
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158970068
:3
-
pi_158970096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:58 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik hoorde het haar duidelijk zeggen "er zijn onderhand al meer dan honderd aangiftes gedaan." punt. Niks aan mijn oren.
Lees ff terug dan, sensatiezoeker
pi_158970187
When I was a Revolutionary Marxist, we were all in favour of as much immigration as possible. It wasn't because we liked immigrants, but because we didn't like Britain. We saw immigrants - from anywhere - as allies against the staid, settled, conservative society that our country still was at the end of the Sixties.

Also, we liked to feel oh, so superior to the bewildered people - usually in the poorest parts of Britain - who found their neighbourhoods suddenly transformed into supposedly 'vibrant communities'. If they dared to express the mildest objections, we called them bigots.

Revolutionary students didn't come from such 'vibrant' areas (we came, as far as I could tell, mostly from Surrey and the nicer parts of London). We might live in 'vibrant' places for a few (usually squalid) years, amid unmown lawns and overflowing dustbins.

But we did so as irresponsible, childless transients - not as homeowners, or as parents of school-age children, or as old people hoping for a bit of serenity at the ends of their lives. When we graduated and began to earn serious money, we generally headed for expensive London enclaves and became extremely choosy about where our children went to school, a choice we happily denied the urban poor, the ones we sneered at as 'racists'.

What did we know, or care, of the great silent revolution which even then was beginning to transform the lives of the British poor? To us, it meant patriotism and tradition could always be derided as 'racist'.
- Christopher Hitchens
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158970299
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef Eufonie het volgende:
When I was a Revolutionary Marxist, we were all in favour of as much immigration as possible. It wasn't because we liked immigrants, but because we didn't like Britain. We saw immigrants - from anywhere - as allies against the staid, settled, conservative society that our country still was at the end of the Sixties.

Also, we liked to feel oh, so superior to the bewildered people - usually in the poorest parts of Britain - who found their neighbourhoods suddenly transformed into supposedly 'vibrant communities'. If they dared to express the mildest objections, we called them bigots.

Revolutionary students didn't come from such 'vibrant' areas (we came, as far as I could tell, mostly from Surrey and the nicer parts of London). We might live in 'vibrant' places for a few (usually squalid) years, amid unmown lawns and overflowing dustbins.

But we did so as irresponsible, childless transients - not as homeowners, or as parents of school-age children, or as old people hoping for a bit of serenity at the ends of their lives. When we graduated and began to earn serious money, we generally headed for expensive London enclaves and became extremely choosy about where our children went to school, a choice we happily denied the urban poor, the ones we sneered at as 'racists'.

What did we know, or care, of the great silent revolution which even then was beginning to transform the lives of the British poor? To us, it meant patriotism and tradition could always be derided as 'racist'.
- Christopher Hitchens
Hij wordt absoluut gemist. :-\
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:30:16 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158971011
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef Eufonie het volgende:

- Christopher Hitchens
Dat soort lui zag ik in de jaren '70 op tv als het ging over gastarbeiders en de mensen die er naast moesten wonen en er niet blij mee waren vanwege de overlast ( vuil dat in hun tuin werd gesmeten ,kinderen die tot laat in de avond kabaal maakten enz. ) werden dan, keurig uit de hoogte heel fijntjes voor racist uit gemaakt.
De reactie * maar u hoeft er niet naast te wonen * werd weggelachen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158971540
Ik snap de titel niet?
pi_158971940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:48 schreef BlauweSporttas het volgende:
Ik snap de titel niet?
Ja het leek alsof het een mannen-demonstratie tegen een vrouwen-demonstratie zou zijn. :')
pi_158972135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef Joezi het volgende:

[..]

Lees ff terug dan, sensatiezoeker
In die link die je gaf zei ze het, waar heb je het over.
-
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 23:09:21 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_158972149
Uit het vorige topic dit plaatje:

Deed me denken aan de facebook "klik op like als je binnen 2 seconden de 8 vindt (in een veld vol met 9. Maar dan:" klik op like wanneer je binnen 10 seconden een vrouw ziet".

(Kon niet quoten omdat topic dicht is en ik mobiel fok)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_158972204
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef nikky het volgende:

[ afbeelding ]

Deed me denken aan de facebook "klik op like als je binnen 2 seconden de 8 vindt (in een veld vol met 9. Maar dan:" klik op like wanneer je binnen 10 seconden een vrouw ziet".

ik zie er niet eens ook maar één ;(
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:12:03 #12
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158972224
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef nikky het volgende:

[ afbeelding ]

Waarom wordt dit toch geen halt toegeroepen? Dit is een invasie. Heeft niks met vluchtelingen te maken. Echt helemaal niks.
Stop the world, I want to get out.
pi_158972267
Waarom zijn er geen beelden van de aanrandingen? Ik snap het niet. Wel beelden van vuurwerk?
pi_158972323
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:13 schreef Eklasse het volgende:
Waarom zijn er geen beelden van de aanrandingen? Ik snap het niet. Wel beelden van vuurwerk?
Zouden die op die gestolen mobieltjes kunnen staan?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:18:02 #15
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158972409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:13 schreef Eklasse het volgende:
Ik weet niet of je veel tijd en ruimte hebt om te filmen als je midden in een massa-aanranding en massaverkrachting zit? Daarbij zijn mensen ook massaal beroofd en daarbij zullen smartphones zeker ook massaal achterovergedrukt zijn.
pi_158972442
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zouden die op die gestolen mobieltjes kunnen staan?
Weet niet, de media was blijkbaar aanwezig om de aanwezigen te filmen die het nieuwjaar vieren met vuurwerk. Waar zijn de beelden van de massale aanrandingen?? Sorry jongens, ik twijfel dat er massaal aangerand is. Lijkt gewoon eea opgezette actie via Facebook ofzo om aangiften te doen
pi_158972470
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Weet niet, de media was blijkbaar aanwezig om de aanwezigen te filmen die het nieuwjaar vieren met vuurwerk. Waar zijn de beelden van de massale aanrandingen?? Sorry jongens, ik twijfel dat er massaal aangerand is. Lijkt gewoon eea opgezette actie via Facebook ofzo om aangiften te doen
Zal best zo wezen die hebben afgesproken we doen dat gelijk tijdig met die andere steden.
pi_158972482
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:18 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik weet niet of je veel tijd en ruimte hebt om te filmen als je midden in een massa-aanranding en massaverkrachting zit? Daarbij zijn mensen ook massaal beroofd en daarbij zullen smartphones zeker ook massaal achterovergedrukt zijn.
Als je naar de videobeelden kijkt in de OP lijkt er niets aan de hand te zijn. Uiteraard heb je natuurlijk van die vervelende tussen zitten die het vuurwerk het publiek in schiet, maar thats it
pi_158972496
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Ah hier is er weer een, zo'n zeldzame downplayer.
-
pi_158972529
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Als je naar de videobeelden kijkt in de OP lijkt er niets aan de hand te zijn. Uiteraard heb je natuurlijk van die vervelende tussen zitten die het vuurwerk het publiek in schiet, maar thats it
Wat is je geboorte nationaliteit als ik vragen mag?
pi_158972542
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zal best zo wezen die hebben afgesproken we doen dat gelijk tijdig met die andere steden.
Ik mag aannemen dat er bewakingscamera's aanwezig zijn op die plein? Aangezien de terreur dreiging in de Europa nog altijd hoger dan normaal is verwacht je metname bij een groot trein station camera's
pi_158972581
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat er bewakingscamera's aanwezig zijn op die plein? Aangezien de terreur dreiging in de Europa nog altijd hoger dan normaal is verwacht je metname bij een groot trein station camera's
En dan kan je in die kring van mensen filmen?
Wat was het ook weer fuik insluit methode?
pi_158972613
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat is je geboorte nationaliteit als ik vragen mag?
Ben gewoon kritisch, ja ben iemand die je moet overtuigen met feiten
pi_158972654
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:25 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens terug lezen daar staat genoeg over hoe het gegaan zou hebben!
Of kom je eventjes en wil je speciaal voor jou alles nog eens herhaald hebben?
pi_158972662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

En dan kan je in die kring van mensen filmen?
Wat was het ook weer fuik insluit methode?
Tegenwoordig zijn die dingen voorzien van in zoom opties en in HD kwaliteit. Dus kom op met die beelden
pi_158972726
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens terug lezen daar staat genoeg over hoe het gegaan zou hebben!
Of kom je eventjes en wil je speciaal voor jou alles nog eens herhaald hebben?
Ja ja, een getuigen zegt dit de ander zegt dat.. Kom op. Op een groot terrein waar duizenden mensen aanwezig waren en geen enkel maar dan ook niemand die de aanrandingen heeft kunnen filmen?? 350 gevallen toch? Serieus, dan moet er iemand wel iets gefilmd hebben
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:30:28 #27
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158972782
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn die dingen voorzien van in zoom opties en in HD kwaliteit. Dus kom op met die beelden
Ach, waarom, het zou geen verschil maken. Je standpunt staat overduidelijk toch al vast.
pi_158972793
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Ik heb ze niet, volgens mij als ze er al duidelijk zijn liggen die bij een rechtbank of ze kunnen zijn weggekomen
quote:

[..]

Je kunt ook kritisch zijn met een andere nationaliteit of niet?
Maar als je er al niet voor uitkomt?
pi_158972800
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:29 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Ja ja, een getuigen zegt dit de ander zegt dat.. Kom op. Op een groot terrein waar duizenden mensen aanwezig waren en geen enkel maar dan ook niemand die de aanrandingen heeft kunnen filmen?? 350 gevallen toch? Serieus, dan moet er iemand wel iets gefilmd hebben
"een getuigen"

-
pi_158972802
NWS / Dld: Strikte orders om misdaden van vluchtelingen niet te melden

Leuk topic voor mensen die geloven dat vluchtelingen alleen maar lief, knuffelbaar en onbegrepen zijn.

quote:
In 2015 waren er volgens de minister van Binnenlandse Zaken in deelstaat Saxen maarliefst “1006 aanvallen en misdaden tegen de menselijke vrijheid in asielzoekerscentra, inclusief elf gevallen van doodslag of moord.”

Slechts drie(!) van deze misdaden zijn ook bekend gemaakt. Acht gevallen van seksueel misbruik en verkrachting, waarbij voor een deel kinderen slachtoffer werden, verdwenen in de doofpot.
:o Ja maar, ja maar als je een groep Nederlanders bij elkaar zet, krijg je ook wel eens ruzie hoor!!!
pi_158972843
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef ToT het volgende:

Leuk topic voor mensen die geloven dat vluchtelingen alleen maar lief, knuffelbaar en onbegrepen zijn.

[..]

:o Ja maar, ja maar als je een groep Nederlanders bij elkaar zet, krijg je ook wel eens ruzie hoor!!!
Duidelijk op facebook verzonnen!
-
pi_158972890
quote:

[..]

Maar... zijn daar wel filmpjes van??? Anders ik niet geloof.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:33:53 #33
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158972892
quote:

[..]

Ook een aardige voor Eklasse hierboven, die zegt kritisch te zijn. Maar dit zal minder goed in zijn 'kritische straatje' passen.
pi_158972893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ach, waarom, het zou geen verschil maken. Je standpunt staat overduidelijk toch al vast.
Overtuig me met beelden. Vooral op zo'n groot terrein met zoveel mensen moeten er toch wel beelden zijn?? Metname bij het vieren van nieuw jaar trekt iedereen zn mobieltje uit zn zak om het spektakel te filmen zoals de de beelden in de OT. Maar niemand die iets heeft kunnen filmen van de aanrandingen?? :') serieus
pi_158972939
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Overtuig me met beelden. Vooral op zo'n groot terrein met zoveel mensen moeten er toch wel beelden zijn?? Metname bij het vieren van nieuw jaar trekt iedereen zn mobieltje uit zn zak om het spektakel te filmen zoals de de beelden in de OT. Maar niemand die iets heeft kunnen filmen van de aanrandingen?? :') serieus
Welk gedeelte van mensen werden massaal beroofd van hun mobieltje heb je niet begrepen?
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:35:22 #36
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158972940
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Misschien heeft mutti Merkel het de politie of omstanders wel verboden om ermee naar buiten te komen, weet jij veel? Het zou me niets verbazen. Er wordt in Duitsland zoveel onder het vloerkleed geschoven. Zie ook de link van ToT hierboven.
pi_158972999
Eklasse= mercedes?
  FOK!fotograaf zaterdag 9 januari 2016 @ 23:37:43 #38
13368 NiGeLaToR
pi_158973011
quote:

[..]

Beelden waren op tv - van groepen/kringen mensen en heel veel vuurwerk. Dus, nu je bewijs? Of rekende je op smeuige beelden die de aanranders zelf op dumpert hadden geupload waar ze in HD laten zien hoe ze de slipjes van 15 jarige meisjes afscheuren?

Nee dan is je suggestie dat de aangiftes in scene zijn gezet natuurlijk veel logischer.

Overigens geeft politie beelden vrij als het nodig is en anders zeker niet voor een rechtzaak.
pi_158973019
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:35 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Welk gedeelte van mensen werden massaal beroofd van hun mobieltje heb je niet begrepen?
Volgens de laatste update zijn de meeste slachtoffers voornamelijk aangerand en niet beroofd
pi_158973045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:35 schreef Lkw het volgende:

[..]

Misschien heeft mutti Merkel het de politie of omstanders wel verboden om ermee naar buiten te komen, weet jij veel? Het zou me niets verbazen. Er wordt in Duitsland zoveel onder het vloerkleed geschoven. Zie ook de link van ToT hierboven.
Tuurlijk :')
pi_158973067
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:38 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Volgens de laatste update zijn de meeste slachtoffers voornamelijk aangerand en niet beroofd
Nee de update stelt dat het de daders in eerste plaats te doen was om aanranding, dat betekent niet dat er geen berovingen hebben plaatsgevonden. Er zijn onderhand al vele mobieltjes getraceerd.. naar asielzoekercentra.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:39:35 #42
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158973081
quote:

[..]

Nope, andersom.
Aantal aangiften Keulen gestegen naar 379
pi_158973101
JeroenAkkermans twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:28:43 Dader achter aanslag op politiebureau in Parijs woonde met steeds wisselende nationaliteit in AZC in Duitsland https://t.co/gj8lAWEY19 reageer retweet
Kan hier ook wel even bij, hoewel hij geen westerse vrouwen aan het aanranden was......

Beerput wordt steeds groter, Frau Merkel.
I´m back.
pi_158973109
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:37 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Beelden waren op tv - van groepen/kringen mensen en heel veel vuurwerk. Dus, nu je bewijs? Of rekende je op smeuige beelden die de aanranders zelf op dumpert hadden geupload waar ze in HD laten zien hoe ze de slipjes van 15 jarige meisjes afscheuren?

Nee dan is je suggestie dat de aangiftes in scene zijn gezet natuurlijk veel logischer.

Overigens geeft politie beelden vrij als het nodig is en anders zeker niet voor een rechtzaak.
Ja dan zou je op z'n minst schreeuwende vrouwen horen en gegil en chaos waarbij je vrouwen huilend en boosheid ziet wegrennen, maar dat zie je nergens terug op geen enkele beeldmateriaal
pi_158973113
quote:
dat is volgens de downplayers dus allemaal op facebook gefabriceerd.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:41:15 #46
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158973132
quote:

[..]

Tuurlijk :')
Ah, werkelijk kritisch ben je niet. Alleen jegens de scenario's die jou niet uitkomen. Staat genoteerd.
pi_158973138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
JeroenAkkermans twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:28:43 Dader achter aanslag op politiebureau in Parijs woonde met steeds wisselende nationaliteit in AZC in Duitsland https://t.co/gj8lAWEY19 reageer retweet
Kan hier ook wel even bij, hoewel hij geen westerse vrouwen aan het aanranden was......

Beerput wordt steeds groter, Frau Merkel.
Dat vind ik wel een vreemder geval persoonlijk, men zei dat de gordel nep was. Hier meer over?
-
pi_158973172
quote:
40% sexueel geweld, de ander 50% poging aanranding? 10% beroving?
pi_158973192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:41 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een vreemder geval persoonlijk, men zei dat de gordel nep was. Hier meer over?
Ze hebben het in iedergeval door daar de kogel erin!

bijl aanrennen niet de kans geven!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 23:45:10 ]
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:45:07 #50
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_158973225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Peachbird het volgende:

[..]

dat is volgens de downplayers dus allemaal op facebook gefabriceerd.
Ja. downplayers op de Frontpage, zoals Okaht, proberen ook al fijntjes te suggeren dat het genoemde aantal aanranders / verkrachters / berovers niet zou kloppen. Hij heeft zogenaamd 'berichten gelezen' dat die 1000 man slechts het totaal aantal mensen op het stationsplein zouden zijn.

Dit soort mensen willen er gewoon niet aan, ook al gebeurt het voor hun ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')