Helemaal met je eensquote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze staan er wel op internet, of het meevalt of niet, mensen die dit schrijven zijn gestoord en die de oproep deden om naar utopia te komen zijn net zo gestoord.
Een hooliganquote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Voxs het volgende:
Ik snap niet dat je zo ongegeneerd zoveel vuiligheid ( die bedreigingen, benamingen, ik bedoel niet een uiting van boosheid ) op internet kan slingeren. Wat voor een mens ben je dan?
Oke. Ik vind het walgelijk.quote:
Een Cosser?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Voxs het volgende:
Ik snap niet dat je zo ongegeneerd zoveel vuiligheid ( die bedreigingen, benamingen, ik bedoel niet een uiting van boosheid ) op internet kan slingeren. Wat voor een mens ben je dan?
Niet per definitie. Niet iedereen cost zo.quote:
Ik zie jou geen bedreigingen uiten hoor.quote:
Nee bedankt, ik vind de filmpjes en de COS genoegquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je moet die twitter berichten eens lezen.
Ze zijn helemaal van het padje ...
Ik heb nog niet in de Cos gegluurd...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik vind de filmpjes en de COS genoeg
Ik ben dan ook bijzonder vriendelijk en rustigquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie jou geen bedreigingen uiten hoor.
Wat een volk.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was ook iemand die een soort van open brief had geschreven die andere mensen dan konden kopiëren en naar de redactie konden sturen. Ik kan 'm helaas niet meer vinden maar daarin werd Talpa opgeroepen om Ivan met gepaste toepassing van geweld uit Utopia te zetten
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mootie het volgende:
Een mevrouw kan al niet, ze moet haar konijn dwangvoeren
Ach ja, die filmpjes doen wel wat. Iemand die een dier pijn doet, valt bij mij altijd verkeerd. Niet vreemd, maar petities en open brievenquote:
Tuurlijk en het was natuurlijk ook dom die actie, maar de hysterie..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, die filmpjes doen wel wat. Iemand die een dier pijn doet, valt bij mij altijd verkeerd. Niet vreemd, maar petities en open brieven.
Waarom spreken die mensen allemaal zulk beroerd Nederlands?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:41 schreef Punkman het volgende:
Nog eentje dan, deze moest ik stiekem toch wel een beetje om lachen.
[ afbeelding ]
Geen idee ...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom spreken die mensen allemaal zulk beroerd Nederlands?
zulkquote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom spreken die mensen allemaal zulk beroerd Nederlands?
En dat heeft allemaal stemrecht.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Aardig wat handtekeningen.
[ afbeelding ]
Bas had dit nooit gedaanquote:Op zondag 10 januari 2016 00:53 schreef Joezi het volgende:
Als onze Bas dit had gedaan dan was het "lief spelen"
Maar zo begint het hé.....hij heeft dat beestje netquote:Op zondag 10 januari 2016 00:57 schreef Odaiba het volgende:
Achja, ik zal niet ontkennen dat ik nog nooit een hond een klein schopje/tik heb gegeven. Dus ik zal ook Ivan hier niet over aanvallen, aangezien ik hem niet heel erg zie los gaan op die hond. Die hond zal er geen trauma's aan over houden iig.
Is het zijn hond of hun hond, of van een enkele bewoner?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar zo begint het hé.....hij heeft dat beestje net
Zijn hond....de hond gaat met hem mee naar huis....quote:Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Is het zijn hond of hun hond, of van een enkele bewoner?
Mocht het echt uit de klauwen lopen dan grijpt men echt wel in. Ik denk dat Ivan inderdaad meer van oude school is, hopelijk kan iemand van de dierenbescherming hem dat eventueel eens uitleggen, hoe om te gaan met een huisdier, zoals een hondquote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn hond....de hond gaat met hem mee naar huis....
Ja een cursus zou hem goed doen..maar dat je een hond niet moet schoppen hoor je te wetenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mocht het echt uit de klauwen lopen dan grijpt men echt wel in. Ik denk dat Ivan inderdaad meer van oude school is, hopelijk kan iemand van de dierenbescherming hem dat eventueel eens uitleggen, hoe om te gaan met een huisdier, zoals een hond
100% fout, alleen "zo" is hier correctquote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is gewoon correct Nederlands. Of had je een ander punt?
Heb het eerste filmpje nog eens herkeken en ik neem het hem inderdaad kwalijk dat hij de hond in de maag schopt. Een tikje met de schon tegen de achterbenen etc is nog te overzien, maar dit is over het randje. Hij heeft inmiddel zijn excuses aangeboden, daarmee is het voor mij afgehandeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja een cursus zou hem goed doen..maar dat je een hond niet moet schoppen hoor je te weten
Helemaal niet waar. 'Zo' kan ook, maar dat is een andere constructie.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
100% fout, alleen "zo" is hier correct
Dit is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen. Ontopic graagquote:Op zondag 10 januari 2016 01:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. 'Zo' kan ook, maar dat is een andere constructie.
Wat?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb het eerste filmpje nog eens herkeken en ik neem het hem inderdaad kwalijk dat hij de hond in de maag schopt. Een tikje met de schon tegen de achterbenen etc is nog te overzien, maar dit is over het randje. Hij heeft inmiddel zijn excuses aangeboden, daarmee is het voor mij afgehandeld.
Verder viel het me ook al op dat hij zonder enige schaamte dat nekje van die nep baby omdraaide...Vluchtelingen.....
Tot hoever gaan die mensen? En nu de media er ook nog eens bij. Er hoeft maar een tussen te zitten....quote:
Maar de telegraaf brengt het naar buiten ...quote:Op zondag 10 januari 2016 01:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tot hoever gaan die mensen? En nu de media er ook nog eens bij. Er hoeft maar een tussen te zitten....
Nee hebben geen enkel belang in SBS meer, dat zijn Sanoma en Sjon le mol nuquote:Op zondag 10 januari 2016 01:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar de telegraaf brengt het naar buiten ...
Telegraaf is toch een soort onderdeel van SBS ?
Reclame voor het programma misschien ?
Ah oké, dacht dat er nog steeds banden tussen die twee waren.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hebben heen enkel belang in SBS meer, dat zijn Sanoma en Sjon le mol nu
Ik neem aan dat je het nu over de Facebook- en Twitterberichten hebt. Dat gaat ook nergens over.quote:
Ja, die berichten.quote:Op zondag 10 januari 2016 08:57 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat je het nu over de Facebook- en Twitterberichten hebt. Dat gaat ook nergens over.
Maar wat vind je dan van de actie van Ivan? Ik zie jou dat echt niet doen bij je oppashond.
De achtergrond en acties van Ivan in ogenschouw genomen had ik niks anders verwacht. Hij heeft geen geduld, terwijl dat bij dit ras juist zo belangrijk is.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:00 schreef Copycat het volgende:
Ja, die berichten.
En die actie is niet de mooiste, maar alle ophef zo ontzettend niet waard. Overdreven hysterie.
Waarschijnlijk bij velen ook ingegeven door de antipathie voor Ivan.
Een ander verhaal wat in een ander topic al ontkracht werd.quote:
Je ontwijkt mijn vraag, maar dat geeft niet hoor. Het is nog vroeg.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:08 schreef Copycat het volgende:
Een ander verhaal wat in een ander topic al ontkracht werd.
Er stond geen vraag in je laatste post.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:10 schreef beequeen het volgende:
Je ontwijkt mijn vraag, maar dat geeft niet hoor. Het is nog vroeg.
En wat die fokker betreft, die staat op de lijst van broodfokkers. Punt.
Opmerking dan, over Ivan en zijn gedrag.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
Er stond geen vraag in je laatste post.
Er zijn wel meer lijsten in omloop. Maar dat is weer een andere discussie. Voor een ander topic.
Nou ja, ik kan natuurlijk weer zeggen dat ik dat anders zie en dan jij weer ... Maar zo'n herhaling van zetten voegt imo verder weinig toe.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:15 schreef beequeen het volgende:
Opmerking dan, over Ivan en zijn gedrag.
Nee, dat heeft inderdaad weinig zin. Blijft het feit dat ik het jou niet zie doen. Net zo min als Noek bij haar hond.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik kan natuurlijk weer zeggen dat ik dat anders zie en dan jij weer ... Maar zo'n herhaling van zetten voegt imo verder weinig toe.
Met een megafoon nog wel. Hebben wel al iets kunnen horen op de streams?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het kan nog gekker !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg! we hebben allemaal wel eens een tik uitgedeeld of gekregen (van onze ouders bijv). als het niet opgenomen was op camera was er nooit iets aan de hand. Alleen omdat mensen zo overdreven reageren is dit ''nieuws''quote:Op zondag 10 januari 2016 10:57 schreef Disana het volgende:
Dit kwam ik net tegen op Facebook
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:03 schreef snelafgeleid het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! we hebben allemaal wel eens een tik uitgedeeld of gekregen (van onze ouders bijv). als het niet opgenomen was op camera was er nooit iets aan de hand. Alleen omdat mensen zo overdreven reageren is dit ''nieuws''
Hebben we helemaal niets beters te doen??
Ja, dat bericht heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:57 schreef Disana het volgende:
Dit kwam ik net tegen op Facebook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat bericht heb ik ook gelezen.
Wat trouwens heel vreemd is , is dat de mevroi waar de pup vandaan komt alle berichten en foto's omtrent de pups van haar Fb verwijderd heeft. En ze was er zo trots op
Mevroi komt zelf uit Soest, en die Alfred uit Stadskanaal. Waarom kwam mevroi zelf de hond niet brengen, Soest ligt een stuk dichterbij dan Stadskanaal.
Ik vond het e.e.a. hier.
UTO / de utopia pup
BTW: Die Alfred heeft ook vreemde vrienden. Deze foto staat op zijn Fb n.a.v. de gebeurtenissen in Keulen..Met de discussie over de herkomst van de pup bemoei ik me niet, ik heb daar helemaal geen informatie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, lekker plaatje. Duidelijk niet het meest verlichte volk.
Dat begrijp ik, maar ik heb me daar een beetje in verdiept. Zodoende.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:26 schreef Disana het volgende:
Met de discussie over de herkomst van de pup bemoei ik me niet, ik heb daar helemaal geen informatie over.
Ja, lekker plaatje. Duidelijk niet het meest verlichte volk.
Oké, maar ik heb die berichten nog gezien dat die broodfokker niet de fokker van Arthur is. En ik weet niet wat ik moet geloven dus ik laat het maar zo.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb me daar een beetje in verdiept. Zodoende.
Alfred is de eigenaar van de dekreu. De mevroi waar het nest van is komt uit Soest.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:29 schreef Disana het volgende:
Oké, maar ik heb die berichten nog gezien dat die broodfokker niet de fokker van Arthur is. En ik weet niet wat ik moet geloven dus ik laat het maar zo.
Ja, daar is dit meer op zijn plaats. Ik ga dat straks lezen.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alfred is de eigenaar van de dekreu. De mevroi waar het nest van is komt uit Soest.
Te lezen in het andere topic.
Het is gewoon een vreemd verhaal en klopt niet. My two cents.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik wou 'm nog wat harder doen, maar dan was-ie waarschijnlijk direct verwijderd.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:44 schreef beequeen het volgende:
Wat een walgelijke opmerking over Keulen, Pb. Ik had je hoger ingeschat.
Nee, zo ga je niet met een pup om. Heen en weer zwiepen en achterover duwen. Misschien ziet Ivan het als 'spelen' of 'leren' maar imo ziet het er niet goed uit. Misschien moet hij dit 'spelletje' eens met een volwassen herder spelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef beequeen het volgende:
Deze horen hier ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat bericht heb ik ook gelezen.
Wat trouwens heel vreemd is , is dat de mevroi waar de pup vandaan komt alle berichten en foto's omtrent de pups van haar Fb verwijderd heeft. En ze was er zo trots op
Mevroi komt zelf uit Soest, en die Alfred uit Stadskanaal. Waarom kwam mevroi zelf de hond niet brengen, Soest ligt een stuk dichterbij dan Stadskanaal.
Ik vond het e.e.a. hier.
UTO / de utopia pup
BTW: Die Alfred heeft ook vreemde vrienden. Deze foto staat op zijn Fb n.a.v. de gebeurtenissen in Keulen..Die vrouw is natuurlijk lastiggevallen door alles en iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zondag 10 januari 2016 11:44 schreef beequeen het volgende:
Wat een walgelijke opmerking over Keulen, Pb. Ik had je hoger ingeschat.
RLS-ers blijven het leuk vinden om iemand helemaal kapot te maken. Bijzondere hobby wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:03 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit eik net zo'n verhaal uit DGK, Brian met de vermeende handelingen met dat paard.
Sjezus
omg Brie die de koker van Fries ging wassenquote:Op zondag 10 januari 2016 14:03 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit eik net zo'n verhaal uit DGK, Brian met de vermeende handelingen met dat paard.
Sjezus
Wat een randdebielen.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:35 schreef Alocanda het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1DXxyBAARPnKM
Echt druk is het niet
twitter:nielskalkman twitterde op zondag 10-01-2016 om 15:21:22Protest bij #Utopia is vruchteloos afgelopen. Pup Arthur is niet naar buiten gekomen, demonstranten druipen teleurgesteld af.. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |