Helemaal met je eensquote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze staan er wel op internet, of het meevalt of niet, mensen die dit schrijven zijn gestoord en die de oproep deden om naar utopia te komen zijn net zo gestoord.
Een hooliganquote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Voxs het volgende:
Ik snap niet dat je zo ongegeneerd zoveel vuiligheid ( die bedreigingen, benamingen, ik bedoel niet een uiting van boosheid ) op internet kan slingeren. Wat voor een mens ben je dan?
Oke. Ik vind het walgelijk.quote:
Een Cosser?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Voxs het volgende:
Ik snap niet dat je zo ongegeneerd zoveel vuiligheid ( die bedreigingen, benamingen, ik bedoel niet een uiting van boosheid ) op internet kan slingeren. Wat voor een mens ben je dan?
Niet per definitie. Niet iedereen cost zo.quote:
Ik zie jou geen bedreigingen uiten hoor.quote:
Nee bedankt, ik vind de filmpjes en de COS genoegquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je moet die twitter berichten eens lezen.
Ze zijn helemaal van het padje ...
Ik heb nog niet in de Cos gegluurd...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik vind de filmpjes en de COS genoeg
Ik ben dan ook bijzonder vriendelijk en rustigquote:Op zondag 10 januari 2016 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie jou geen bedreigingen uiten hoor.
Wat een volk.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was ook iemand die een soort van open brief had geschreven die andere mensen dan konden kopiëren en naar de redactie konden sturen. Ik kan 'm helaas niet meer vinden maar daarin werd Talpa opgeroepen om Ivan met gepaste toepassing van geweld uit Utopia te zetten
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mootie het volgende:
Een mevrouw kan al niet, ze moet haar konijn dwangvoeren
Ach ja, die filmpjes doen wel wat. Iemand die een dier pijn doet, valt bij mij altijd verkeerd. Niet vreemd, maar petities en open brievenquote:
Tuurlijk en het was natuurlijk ook dom die actie, maar de hysterie..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, die filmpjes doen wel wat. Iemand die een dier pijn doet, valt bij mij altijd verkeerd. Niet vreemd, maar petities en open brieven.
Waarom spreken die mensen allemaal zulk beroerd Nederlands?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:41 schreef Punkman het volgende:
Nog eentje dan, deze moest ik stiekem toch wel een beetje om lachen.
[ afbeelding ]
Geen idee ...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom spreken die mensen allemaal zulk beroerd Nederlands?
zulkquote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom spreken die mensen allemaal zulk beroerd Nederlands?
En dat heeft allemaal stemrecht.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Aardig wat handtekeningen.
[ afbeelding ]
Bas had dit nooit gedaanquote:Op zondag 10 januari 2016 00:53 schreef Joezi het volgende:
Als onze Bas dit had gedaan dan was het "lief spelen"
Maar zo begint het hé.....hij heeft dat beestje netquote:Op zondag 10 januari 2016 00:57 schreef Odaiba het volgende:
Achja, ik zal niet ontkennen dat ik nog nooit een hond een klein schopje/tik heb gegeven. Dus ik zal ook Ivan hier niet over aanvallen, aangezien ik hem niet heel erg zie los gaan op die hond. Die hond zal er geen trauma's aan over houden iig.
Is het zijn hond of hun hond, of van een enkele bewoner?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar zo begint het hé.....hij heeft dat beestje net
Zijn hond....de hond gaat met hem mee naar huis....quote:Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Is het zijn hond of hun hond, of van een enkele bewoner?
Mocht het echt uit de klauwen lopen dan grijpt men echt wel in. Ik denk dat Ivan inderdaad meer van oude school is, hopelijk kan iemand van de dierenbescherming hem dat eventueel eens uitleggen, hoe om te gaan met een huisdier, zoals een hondquote:Op zondag 10 januari 2016 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn hond....de hond gaat met hem mee naar huis....
Ja een cursus zou hem goed doen..maar dat je een hond niet moet schoppen hoor je te wetenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mocht het echt uit de klauwen lopen dan grijpt men echt wel in. Ik denk dat Ivan inderdaad meer van oude school is, hopelijk kan iemand van de dierenbescherming hem dat eventueel eens uitleggen, hoe om te gaan met een huisdier, zoals een hond
100% fout, alleen "zo" is hier correctquote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is gewoon correct Nederlands. Of had je een ander punt?
Heb het eerste filmpje nog eens herkeken en ik neem het hem inderdaad kwalijk dat hij de hond in de maag schopt. Een tikje met de schon tegen de achterbenen etc is nog te overzien, maar dit is over het randje. Hij heeft inmiddel zijn excuses aangeboden, daarmee is het voor mij afgehandeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja een cursus zou hem goed doen..maar dat je een hond niet moet schoppen hoor je te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |