Ja, iedereen moet 'm kopiëren en naar Talpa opsturen om de mailbox daar te laten ploffen, las ik.quote:
Dat lijken me mooie streamsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Bikers for Animals wil de hond ook al op gaan halen. De shit is aan, mensen.
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet 'm kopiëren en naar Talpa opsturen om de mailbox daar te laten ploffen, las ik.
Of het nou zo'n goed idee is om een puppy in de loods te gooien is een andere kwestie. Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:21 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Ivan of Nicole hadden zich van te voren (!!!!) in moeten lezen en mensen van een puppycursus moeten vragen.
Nooit naderhand.
Jij praat het min of meer goed en dat vind ik triest=understatement.
Ronkende motoren die het hek omver rijden en woeste bikers die Ivan bij zijn kladden pakken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat actie op de stream.
Gaat veel te ver dit.quote:
Oma in haar hummer er achter aan ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ronkende motoren die het hek omver rijden en woeste bikers die Ivan bij zijn kladden pakken.
Dit was ook wel te verwachten. Ivan is dan wel UvhJ, maar landelijk is hij volgens mij helemaal niet zo geliefd. En een dier tussen al die mensen levert vanzelfsprekend kritiek op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gaat veel te ver dit.
Dit is dus ook een reden dat veel mensen geen hond wouden verkopen aan Utopia.
Joeziequote:
waarschijnlijk snapt dat beest er geen hol van want er word niet aan gegeven wat ivan nou wel wil.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens dat een puppy van zo'n zetje "mentaal flink kan lijden".
Hij ervaart dit als een seintje van iemand hoger in de roedel die de hierarchie even aangeeft. Niks bijzonders, laat staan iets traumatisch.
Maar nogmaals: ik snap wel dat dit in verkeerde aarde kan vallen.
Als hij het beestje echt geschopt had dan stond ik nu ook met een fakkel voor de poort. Godverdomme. Maar dit stelde niets voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij gaat het om beide, die pup verdiend een normaal baasje en omgeving.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen. Het gaat allang niet meer om de pup. Een hele grote groep mensen grijpt dit met beide handen aan om Ivan eens flink door het slijk te halen.
Wat mij betreft gaat het wel om de pup. Beestje krijgt niet de juiste aandacht. Zie caps etc. Daarbij wordt hij als Ivan het even niet weet in de bench gestopt. Mishandeling gaat me ook even iets te ver. Maar onkunde wat betreft een hondje "africhten" daar slaan ze de plank behoorlijk mis. Zowel Nicole als Ivan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen. Het gaat allang niet meer om de pup. Een hele grote groep mensen grijpt dit met beide handen aan om Ivan eens flink door het slijk te halen.
Voor mij gaat het toch echt over de pup hoor. Een beestje zo de lucht in schoppen dat is gewoon pure mishandeling en dat verdiend zo'n diertje niet. Ik heb geen enkele reden om Ivan door het slijk te willen halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
Mafkezen.quote:
Stelletje debielen. Hebben ze de fakkels al klaarliggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het kan nog gekker !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit gaat echt veel te ver.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Stelletje debielen. Hebben ze de fakkels al klaarliggen?
Ik had er nog nooit van gehoord, een dier een vriend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gaan morgen demonstreren voor de poort. Stel klapharken.
Ik vind het gewoon heel heftig wat mensen nu allemaal schrijven, zelfs doodsbedreigingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het nou zo'n goed idee is om een puppy in de loods te gooien is een andere kwestie. Ik denk van niet.
Ik vind alleen dat de "schop" van Ivan nogal opgeblazen wordt (hihi, hij zei opgeblazen)
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mishandeling gaat me ook even iets te ver. Maar onkunde wat betreft een hondje "africhten" daar slaan ze de plank behoorlijk mis. Zowel Nicole als Ivan.
Allemaal internet hooligans, in het echt durven ze niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel heftig wat mensen nu allemaal schrijven, zelfs doodsbedreigingen.
Ik schaam me diep voor de reacties wat er allemaal geschreven wordt. Leuk he filmpjes rondstrooien en doorsturen naar de media. Mensen hebben nu doelbewust ivan als dierenmishandelaar neergezet niet nadenkend dat er idioten door kunnen slaan en nu zelfs doodsbedreigingen neerzetten. Dat is waar ik me druk om maak. Met die hond komt het goed met de gevolgen voor ivan heeft niemand die dit veroorzaakt heeft nagedacht. En ja het was niet mooi van ivan maar geen opzet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
Ik vind het ronduit gestoord gedrag, en dat geldt ook voor de dingen die ik in de Cos lees. Dan zit er echt een steekje los.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel heftig wat mensen nu allemaal schrijven, zelfs doodsbedreigingen.
Een aantal mensen zit nu echt met een stijfje. Of het vrouwelijke equivalent.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor de reacties wat er allemaal geschreven wordt. Leuk he filmpjes rondstrooien en doorsturen naar de media. Mensen hebben nu doelbewust ivan als dierenmishandelaar neergezet niet nadenkend dat er idioten door kunnen slaan en nu zelfs doodsbedreigingen neerzetten. Dat is waar ik me druk om maak. Met die hond komt het goed met de gevolgen voor ivan heeft niemand die dit veroorzaakt heeft nagedacht. En ja het was niet mooi van ivan maar geen opzet.
Hooivorken wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Stelletje debielen. Hebben ze de fakkels al klaarliggen?
Ik heb de naam van de twitteraar maar weg gelaten ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Een aantal mensen zit nu echt met een stijfje. Of het vrouwelijke equivalent.
En ja, nogmaals, dat vind ik ziekelijk.
ach die durven alleen thuis achter hun computer dit te zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die bedreigingen zullen wel meevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor de reacties wat er allemaal geschreven wordt. Leuk he filmpjes rondstrooien en doorsturen naar de media. Mensen hebben nu doelbewust ivan als dierenmishandelaar neergezet niet nadenkend dat er idioten door kunnen slaan en nu zelfs doodsbedreigingen neerzetten. Dat is waar ik me druk om maak. Met die hond komt het goed met de gevolgen voor ivan heeft niemand die dit veroorzaakt heeft nagedacht. En ja het was niet mooi van ivan maar geen opzet.
Drie pitjes en een rollator, mijn voorspelling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hooivorken wel.
Mijn god, dit gaat echt ver. Er zijn altijd die er heen gaan, puur om te kunnen rellen.
Ik hoop niet dat het een project X word of zo.
Ik hoop het.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Drie pitjes en een rollator, mijn voorspelling.
ze staan er wel op internet, of het meevalt of niet, mensen die dit schrijven zijn gestoord en die de oproep deden om naar utopia te komen zijn net zo gestoord.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Die bedreigingen zullen wel meevallen
Er is zelfs een facebookpagina voor aangemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze staan er wel op internet, of het meevalt of niet, mensen die dit schrijven zijn gestoord en die de oproep deden om naar utopia te komen zijn net zo gestoord.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat ze dan keihard uitgelachen worden.
Maar laten we wel wezen..alle tekenen waren er....hij was al eens veroordeeld voor geweld, het vliegtuig incident, de tafelomgooi affaire, het hekje en meer agressief / dominant gedragquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
Het is van de pot gerukt. Debielen die dergelijke ranzigheden op hun viezige toetsenbordjes intypen met hun proleterige worstenvingers, zouden ze stuk voor stuk door de shred... o wacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alvast voor Kerst 2016 zeker.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mootie het volgende:
Een mevrouw kan al niet, ze moet haar konijn dwangvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |