Ik zeg forse duw ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Gert het volgende:
Aangezien het "viral" aan het gaan is: een apart topic.
Zeg het maar! Was het een schop? Of meer een zetje? Is hij een dierenbeul? Waarom blijft de hond na de "schop" bij Ivan staan kwispelen?
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/ (vanaf 2:50)
De Telegraaf:
[ afbeelding ]
Voorzover ik het kan beoordelen, zet Arthur hier zijn tanden in veger en blik en tilt Ivan die omhoog, waardoor Arthur valt als hij loslaat. Is dit ook erg?quote:
Op zich niet, maar dit is nu al de derde keer dat die hond op zijn rug valt ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik het kan beoordelen, zet Arthur hier zijn tanden in veger en blik en tilt Ivan die omhoog, waardoor Arthur valt als hij loslaat. Is dit ook erg?
Ach..je weet dat hij valt als je hem zo optilt...dus ja.....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik het kan beoordelen, zet Arthur hier zijn tanden in veger en blik en tilt Ivan die omhoog, waardoor Arthur valt als hij loslaat. Is dit ook erg?
Daar heb je gelijk in, dat zal wel niet zo gezond zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op zich niet, maar dit is nu al de derde keer dat die hond op zijn rug valt ...
Oké, ik zeg er maar weer bij dat ik geen verstand van honden heb.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach..je weet dat hij valt op je hem optilt...dus ja.....
Zelfs na het zien van het gifje van Heidi? Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
Ik vind het niet echt een schop, meer een zet.
Dat het mensen tegen de borst stuit als ze iemand zo met een pup zien omgaan begrijp ik overigens best.
Ik denk alleen dat het beestje er geen leed van heeft.
En ik denk ook totaal niet dat het de intentie van Ivan was om leed te veroorzaken.
De idioten die op social media al weer allerlei bedreigingen richting Ivan lopen te brallen... hopelijk zijn dat blaffende honden.
Geheel eens. Daarnaast wordt alles gemicrogekeken (dit woord moet officieel bestaan)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
Dat het mensen tegen de borst stuit als ze iemand zo met een pup zien omgaan begrijp ik overigens best.
En ik denk ook totaal niet dat het de intentie van Ivan was om leed te veroorzaken.
De idioten die op social media al weer allerlei bedreigingen richting Ivan lopen te brallen... hopelijk zijn dat blaffende honden.
Het stelt weinig voor, vind ik. Sorry.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs na het zien van het gifje van Heidi? Onbegrijpelijk.
Waarom commentaar op mensen die er anders over denken? Ik dacht eerst ook dat het geen schop was, maar ik had wel begrip voor de mensen die het zo ervoeren. Toen ik het uitvergrote filmpje zag, constateerde ik toch een fikse duw. Ben ik nu ook aan het 'microkijken'?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daarnaast wordt alles gemicrogekeken (dit woord moet officieel bestaan)
Dus dattuh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef Voxs het volgende:
Waarmee ik dit ook niet goedkeur, maar expres schoppen, nee. Afwerpen van been wel.
Dan hoop ik dat je nooit een pup neemt. Sorry.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:02 schreef Gert het volgende:
Het stelt weinig voor, vind ik. Sorry.
En dan kan ik er dus nog echt wel inkomen dat mensen het vervelend vinden om te zien dat er wat ruw met zo'n schattig weerloos beestje wordt omgesprongen.
Maar wat ik dan lees... met name facebook e.d.... dan wordt het wel (weer) enórm achterlijk opgeklopt, jezus.
geen fysiek leed. een puppy kan daar mentaal wel flink onder lijden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
ik denk het wel. Sensatie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dus dattuh.
Zou het op tv aangestipt worden in de uitzending?
RTLBoe eb Shownieuws tellen niet mee.
Maar Gert, je bent het er toch wel mee eens dat het niet handig was om Ivan op te zadelen met een hond.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stelt weinig voor, vind ik. Sorry.
En dan kan ik er dus nog echt wel inkomen dat mensen het vervelend vinden om te zien dat er wat ruw met zo'n schattig weerloos beestje wordt omgesprongen.
Maar wat ik dan lees... met name facebook e.d.... dan wordt het wel (weer) enórm achterlijk opgeklopt, jezus.
Nee kan niet, huub is niet zo schattig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Huub in een hondenpak is.
Ah hier ben jequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom commentaar op mensen die er anders over denken? Ik dacht eerst ook dat het geen schop was, maar ik had wel begrip voor de mensen die het zo ervoeren. Toen ik het uitvergrote filmpje zag, constateerde ik toch een fikse duw. Ben ik nu ook aan het 'microkijken'?
Ik ben het niet met je eens dat een puppy van zo'n zetje "mentaal flink kan lijden".quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
geen fysiek leed. een puppy kan daar mentaal wel flink onder lijden.
daarom ook hond prijzen als hij het goed doet en ongewenst gedrag negeren.
overigens vind ik buiten dat dat je met je poten van dieren af moet blijven.
ps. kwispelen doen honden ook als ze stres ervaren.
Ik vroeg me dus af of ik me aangesproken moest voelen, omdat jij in het algemeen sprak over de mensen die er een punt van maken. Ik heb zelf het idee dat veel mensen gewoon erg zijn geschrokken van wat ze zagen; petities gaan mij te ver al meen ik wel dat het dier elders beter af zou zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ah hier ben je
Nee, ik heb het over het algemeen vanaf dat het beestje de loods inkwam is iedereen bezig op elke beweging commentaar te leveren en maakt men van elke fout iets groots.
Daarnaast sprak ik jou toch niet persoonlijk aan?
Whehe, ben zelfs jij dus een beetje geraakt door deze hele kwestie. Geeft niet, je zou Facebook momenteel eens moeten zien: mensen zijn totaal over de rooiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:15 schreef Voxs het volgende:
Ow sorry disana, miscommunicatie en slecht lezen van mijn kant. Laatste opmerking neem ik terug want dat vroeg je niet zo.
Sorry.
Ehmm.... wie dit bedacht heeft is behoorlijk briljant. Telegraaf, Shownieuws, noem maar op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar Gert, je bent het er toch wel mee eens dat het niet handig was om Ivan op te zadelen met een hond.
Wie dat dan ook maar bedacht heeft.
Haha ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehmm.... wie dit bedacht heeft is behoorlijk briljant. Telegraaf, Shownieuws, noem maar op.
mijn microopmerking was inderdaad commentaar, maar vooral wbt de overtrokken reacties op fb en ook in de cos. Niet op het uiten van bezorgdheid, de overtrokken over de top reacties dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus af of ik me aangesproken moest voelen, omdat jij in het algemeen sprak over de mensen die er een punt van maken. Ik heb zelf het idee dat veel mensen gewoon erg zijn geschrokken van wat ze zagen; petities gaan mij te ver al meen ik wel dat het dier elders beter af zou zijn.
Ja, dat is wel weer waar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehmm.... wie dit bedacht heeft is behoorlijk briljant. Telegraaf, Shownieuws, noem maar op.
dar bedoelde ik dus en ik akn totaal niet overweg met ipad en dan gedoe met hoppen en nadenken en dies gefragmenteerd opgejaagd gevoel van die pad ..ik kruip even achter laptopquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe, ben zelfs jij dus een beetje geraakt door deze hele kwestie. Geeft niet, je zou Facebook momenteel eens moeten zien: mensen zijn totaal over de rooie
Kom even tot rust, doe ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
dar bedoelde ik dus en ik akn totaal niet overweg met ipad en dan gedoe met hoppen en nadenken en dies gefragmenteerd opgejaagd gevoel van die pad ..ik kruip even achter laptop
Ivan of Nicole hadden zich van te voren (!!!!) in moeten lezen en mensen van een puppycursus moeten vragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |