Ik zeg forse duw ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Gert het volgende:
Aangezien het "viral" aan het gaan is: een apart topic.
Zeg het maar! Was het een schop? Of meer een zetje? Is hij een dierenbeul? Waarom blijft de hond na de "schop" bij Ivan staan kwispelen?
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/ (vanaf 2:50)
De Telegraaf:
[ afbeelding ]
Voorzover ik het kan beoordelen, zet Arthur hier zijn tanden in veger en blik en tilt Ivan die omhoog, waardoor Arthur valt als hij loslaat. Is dit ook erg?quote:
Op zich niet, maar dit is nu al de derde keer dat die hond op zijn rug valt ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik het kan beoordelen, zet Arthur hier zijn tanden in veger en blik en tilt Ivan die omhoog, waardoor Arthur valt als hij loslaat. Is dit ook erg?
Ach..je weet dat hij valt als je hem zo optilt...dus ja.....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik het kan beoordelen, zet Arthur hier zijn tanden in veger en blik en tilt Ivan die omhoog, waardoor Arthur valt als hij loslaat. Is dit ook erg?
Daar heb je gelijk in, dat zal wel niet zo gezond zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op zich niet, maar dit is nu al de derde keer dat die hond op zijn rug valt ...
Oké, ik zeg er maar weer bij dat ik geen verstand van honden heb.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach..je weet dat hij valt op je hem optilt...dus ja.....
Zelfs na het zien van het gifje van Heidi? Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
Ik vind het niet echt een schop, meer een zet.
Dat het mensen tegen de borst stuit als ze iemand zo met een pup zien omgaan begrijp ik overigens best.
Ik denk alleen dat het beestje er geen leed van heeft.
En ik denk ook totaal niet dat het de intentie van Ivan was om leed te veroorzaken.
De idioten die op social media al weer allerlei bedreigingen richting Ivan lopen te brallen... hopelijk zijn dat blaffende honden.
Geheel eens. Daarnaast wordt alles gemicrogekeken (dit woord moet officieel bestaan)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
Ik vind het niet echt een schop, meer een zet.
Dat het mensen tegen de borst stuit als ze iemand zo met een pup zien omgaan begrijp ik overigens best.
Ik denk alleen dat het beestje er geen leed van heeft.
En ik denk ook totaal niet dat het de intentie van Ivan was om leed te veroorzaken.
De idioten die op social media al weer allerlei bedreigingen richting Ivan lopen te brallen... hopelijk zijn dat blaffende honden.
Het stelt weinig voor, vind ik. Sorry.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs na het zien van het gifje van Heidi? Onbegrijpelijk.
Waarom commentaar op mensen die er anders over denken? Ik dacht eerst ook dat het geen schop was, maar ik had wel begrip voor de mensen die het zo ervoeren. Toen ik het uitvergrote filmpje zag, constateerde ik toch een fikse duw. Ben ik nu ook aan het 'microkijken'?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daarnaast wordt alles gemicrogekeken (dit woord moet officieel bestaan)
Dus dattuh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef Voxs het volgende:
Waarmee ik dit ook niet goedkeur, maar expres schoppen, nee. Afwerpen van been wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |