SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ben er niet zeker vanquote:
oke.quote:
Sorry... Ik wil je best geloven maar wie zegt dat jij geen mol bent?quote:
Gebeurd wel vaker iddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Nou het kan zomaar zijn dat er echt een vrijstelling ligt. Dus op zich niet heel dom, maar ze doet er zo wel te lang over.
ja dat zou ik ook zeggen... wat een druifquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Haha wtf, maar ze hoorde die stemmen toch wel?
Of de mol.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef Moira. het volgende:
Oké that's it. Ellie is fucking achterlijk
Wat een wijf zeg.
nee ze is niet eens binnen geweest?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Heeft ze uberhaupt naar de koppen gekeken/geluisterd?
Ze is er volgens mij niet eens bij in de buurt gekomenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Heeft ze uberhaupt naar de koppen gekeken/geluisterd?
dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef essnhills het volgende:
En straks zijn we allemaal gefopt en heeft ze wel gewoon een vrijstelling gevonden
Dan is het echt weer zo'n Milouska-mol, die expres de domheid zelve blijft spelen en iedereen zodanig irriteert dat men gaat denken die kán niet de mol zijn.quote:
Neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand achter de hoofden gekeken?
achter HUN rug?
Stompzinnenheid kan een goede tactiek van de mol zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze is er volgens mij niet eens bij in de buurt gekomenDus die heeft ook die stemmen niet gehoord.
Er staat een fucking pad vol fakkels voor je neus.. En je gaat niet eens kijken waar die je naartoe leidt
Ja ik zou ook voor de jokers zijn gegaan. Die krijgen je een ronde verder, ambigue tips niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef Achterhoker het volgende:
Ach die tips zijn toch waardeloos.
Ik hoop dat ze beter is in het politiewerk dat ze doetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze is er volgens mij niet eens bij in de buurt gekomenDus die heeft ook die stemmen niet gehoord.
Er staat een fucking pad vol fakkels voor je neus.. En je gaat niet eens kijken waar die je naartoe leidt
Wel een leuke uitzoek-opdracht voor de mollotenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef Ferdii het volgende:
Zal het laatste woord letterlijk (titel aflevering) te maken hebben met de speeches?
Misschien de laatste woorden aan elkaar plakken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef Ferdii het volgende:
Zal het laatste woord letterlijk (titel aflevering) te maken hebben met de speeches?
Oh dat zou ook kunnen ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef Maartel het volgende:
Oh wacht, is die 'achter je rug'-hint alleen een manier om de deelnemers te hinten over de achterkant van het briefgeld?
Ga van niemand anders uit dan van je zelf ???quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat er ook een hint ergens ligt voor de huidige mol. Of zoals ik al zei: de mol was zelf in het klooster.
En Marjolein ookquote:
'Als u het geluid achterstevoren afspeelt in driekwart snelheid, dan had u gehoord wie de mol is.'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze opdracht gaan we terugzien bij het stukje: dit is hoe u al lang had kunnen weten wie de mol is
Die speelde de rol wel heel overtuigend en met succesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het echt weer zo'n Milouska-mol, die expres de domheid zelve blijft spelen en iedereen zodanig irriteert dat men gaat denken die kán niet de mol zijn.
Dat sowieso, omdat deze groep te dom is om na te denken dat je geen info moet delenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mensen die geen jokers hebben komen er dus gewoon bekaaid vanaf.
Op haar rug toevallig?quote:
Da's ook een goeie, maar als je dat niet van Art gehoord hebt, kom je daar toch nooit zelf achter?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:16 schreef Maartel het volgende:
Oh wacht, is die 'achter je rug'-hint alleen een manier om de deelnemers te hinten over de achterkant van het briefgeld?
Ze is toch alleen woordvoerster?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze beter is in het politiewerk dat ze doet
ze zal wel iets doen want ja ze wist dat t met de klok mee wasquote:
Volgens mij focussen iedere aflevering op een andere kandidaat, vorige week was het vooral klaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Remy wordt idd te sterk als mol geprofileerd.
Parkeer boetes uitdelen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh heeft ook 30 jaar straatwerk gedaan
Kan juist wel verfrissend werken misschien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Parkeer boetes uitdelen?
Mens is totaal vreemd met widm volgens mij
Juist leuk om iemand het eens anders aan te zien pakken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Parkeer boetes uitdelen?
Mens is totaal vreemd met widm volgens mij
Whut dat wijf is toch ergens achteraan in de 30quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh heeft ook 30 jaar straatwerk gedaan
Verdacht..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:21 schreef essnhills het volgende:
Marjolein is amper in beeld geweest volgens mij
49quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Whut dat wijf is toch ergens achteraan in de 30
Stom eigenlijk dat dat verdacht is.quote:
JeSuisAirenquote:
Leuk? Een dode cactus brengt nog meer genot.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:22 schreef Moira. het volgende:
Balen! Vond haar nog verrassend leuk als kandidaat.
Ze is me echt totaal niet opgevallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:22 schreef Moira. het volgende:
Balen! Vond haar nog verrassend leuk als kandidaat.
Ze ziet er leuker uit dan een dode cactus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuk? Een dode cactus brengt nog meer genot.
Hallo je hebt Ellie, Cécile en Marjolein verder nog als vrouwen dit seizoen he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd met een cactus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is me echt totaal niet opgevallen.
Marjolein vind ik als kandidaat ook nog wel oke, maar nauwelijks te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo je hebt Ellie, Cécile en Marjolein verder nog als vrouwen dit seizoen he?
Airen en Annemieke zijn de enigen die wel ok waren.
Ik had Airen op mn shortlist staan voor potentiele mollen. Ze was inderdaad oprecht zenuwachtig bij de executie, dus links of rechtsom had ik haar nu ook weggestreept.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:23 schreef essnhills het volgende:
als ze wel erin was gebleven had ik haar definitief afgeschreven als mol.
Mooie emoties van spanning, dat heeft een mol niet bij de executie
Ik wil alleen maar weten wat welke oudmol zijn en wie welke oudmol was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
Ik moet deze vanavond echt weer terugkijken want ik heb veel te veel gemist
Ik vond haar er ook wel een type voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik had Airen op mn shortlist staan voor potentiele mollen. Ze was inderdaad oprecht zenuwachtig bij de executie, dus links of rechtsom had ik haar nu ook weggestreept.
Ik vind Marjolein leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
Hallo je hebt Ellie, Cécile en Marjolein verder nog als vrouwen dit seizoen he?
Airen en Annemieke zijn de enigen die wel ok waren.
Marjolein is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marjolein vind ik als kandidaat ook nog wel oke, maar nauwelijks te zien.
Ah een actieopdracht, topshow
Ze kan niets.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel sympathiek
neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Er is veel gebeurd deze aflevering"
Is er ooit een aflevering waarover dit niet wordt gezegd?
watquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:26 schreef noodgang het volgende:
Wat was het laatste woord van de aflevering?
Maar ze zeiden letterlijk, dus mss bedoelen ze degenen met het laatste woord in dat promostukje?quote:
oei.... de mol is degene met het laatste woord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef zoem het volgende:
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-mol-aflevering-2/
Dagboek aflevering 2
Ik heb vorig jaar niet voor niets de WIDM prono hier op fok gewonnenquote:
Elliequote:
Dennis Weening, Annemarie Jung, Kees Tol, Susan Visser en Margriet van der Linden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar weten wat welke oudmol zijn en wie welke oudmol was.
Wat een bazin, hopelijk wint ze dit seizoenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ellie! Wat een doos, hoe dat bij de politie kan werken, echt.
heb annemarie echt gemistquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dennis Weening, Annemarie Jung, Kees Tol, Susan Visser en Margriet van der Linden.
Ga vanavond sowieso ff voor mezelf opschrijven wie wat zei maar dan zal ik 't ook wel copypasten in 't hintstopic
Ditquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een bazin, hopelijk wint ze dit seizoen
'het laatste woord, letterlijk'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niet voor niets de WIDM prono hier op fok gewonnen![]()
Wat was trouwens de titel van deze aflevering ? die heb ik gemist
het laatste woord, letterlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niet voor niets de WIDM prono hier op fok gewonnen![]()
Wat was trouwens de titel van deze aflevering ? die heb ik gemist
Door onder iedere steen te kijken zeker?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een bazin, hopelijk wint ze dit seizoen
Je hoeft alleen maar op de juiste persoon te stemmenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door onder iedere steen te kijken zeker?
Dat was die met de superherkenbare rode lippen, zoals Annemarie ook altijd heeft/hadquote:
ow en tx, als je dat wilt doen zou mooi zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dennis Weening, Annemarie Jung, Kees Tol, Susan Visser en Margriet van der Linden.
Ga vanavond sowieso ff voor mezelf opschrijven wie wat zei maar dan zal ik 't ook wel copypasten in 't hintstopic
Die had altijd opvallend rode lippenstift. Hier nu ookquote:
ahaaaaa oke ja die, ik herkende dr stem niet echtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was die met de superherkenbare rode lippen, zoals Annemarie ook altijd heeft/had
Je moet ook de juiste clue's verzamelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar op de juiste persoon te stemmen
Ik dacht net precies hetzelfdequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
Is het gek als ik langzaamaan Remy een beetje begin te verdenken?
Nee, alle pijlen zitten volgens mij zo dik op hem gericht dat ik hem verdenk en dat ik daardoor weer ga denken dat hij het níet is. Halverwege wordt ie dan een verrassende afvaller.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
Is het gek als ik langzaamaan Remy een beetje begin te verdenken?
Ik ben zo getraumatiseerd door WIDM dat ik gewoon nooit meer iemand volop durf te verdenkenquote:
Ja zo zat ik vorige week ook bij Klaas. Was haast ook te opvallend allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, alle pijlen zitten volgens mij zo dik op hem gericht dat ik hem verdenk en dat ik daardoor weer ga denken dat hij het níet is. Halverwege wordt ie dan een verrassende afvaller.
Nee met een korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Achterhoker het volgende:
Misschien is dat bordje 'mineraalzout' wel een aanwijzing.
Zout doe je altijd op friet en wat eet je daar ook bij? REMY, JA.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef Achterhoker het volgende:
Misschien is dat bordje 'mineraalzout' wel een aanwijzing.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout doe je altijd op friet en wat eet je daar ook bij? REMY, JA.
Sowiesoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn? Een seizoen met alleen maar oud-mollen.
Of alleen oud-winnaars. Of mensen van de politie, kijken if ze allemaal onder stenen gaan kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
SowiesoDat gaat wel extra lastig worden voor de mol dan
Maar denk dat het ook wel leuk is om een seizoen met 1e afvallers te doen,Alleen dan is het dubbel sneu als je dan voor de 2e keer als eerste afvalt
Ik zit bijna weer in mijn grootste WIDM-fout: iemand zo graag naar huis willen hebben dat je weigert te geloven dat diegene de mol zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Cee het volgende:
Woah, die theorie met die rug vind ik best scherp.
Taeke speelt als verdediger ook achter de rest van de spelersquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of alleen oud-finalisten. Of mensen van de politie, kijken if ze allemaal onder stenen gaan kijken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:50 schreef Rezania het volgende:
Of mensen van de politie, kijken if ze allemaal onder stenen gaan kijken.
Dan die opdracht met die groene brie, gaan ze in plaats van slepen dat hele strand omspitten.quote:
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef TLC het volgende:
Remy is de mol.
Ik kan dit makkelijk quoten over pakweg 10 weken![]()
Eens. Vanaf nu zet ik alles in op hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef TLC het volgende:
Remy is de mol.
vertel... hier is aynil er opquote:
Veel te obvious met die kruiwagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef TLC het volgende:
Remy is de mol.
is te duidelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens. Vanaf nu zet ik alles in op hem.
en de veterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te obvious met die kruiwagen.
Die wordt veruit het meest verdacht door WIDM-kijkend Nederland. Zo vroeg in het seizoen is dat dus nooit daadwerkelijk de molquote:
jaquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef TLC het volgende:
Remy is de mol.
quote:
Willen jullie ff Remy-hints verzamelen in het hints&theorieën topic? De redenen waarom je om hem zit enzo. Vind ik wel ff interessantquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens. Vanaf nu zet ik alles in op hem.
De mol oppereert in het geheim, in het donker remy niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:51 schreef TLC het volgende:
Remy is de mol.
Marjolein mag het sowieso niet zijn. Inge is het al geweest..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die wordt veruit het meest verdacht door WIDM-kijkend Nederland. Zo vroeg in het seizoen is dat dus nooit daadwerkelijk de mol
Kruiwagen, de test met de rijen en ze lieten niet zien wat hij heeft doorgegeven aan zijn partner tijdens de mollen info.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te obvious met die kruiwagen.
Opzichtig een mol spelen kan een tactiek zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die wordt veruit het meest verdacht door WIDM-kijkend Nederland. Zo vroeg in het seizoen is dat dus nooit daadwerkelijk de mol
hij kon tenminste wat doorgeven, ging niet als een pliziehond onder stenen snuffelenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Kruiwagen, de test met de rijen en ze lieten niet zien wat hij heeft doorgegeven aan zijn partner tijdens de mollen info.
Als je denkt dat de mol dit jaar opzichtig molt dan heb je al sinds december niet goed opgeletquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Opzichtig een mol spelen kan een tactiek zijn.
Marjolein is vanwege haar werk al vanaf seconden 1 verdacht, in het geheim mollen kan niet, opzichtig de mol spelen wel..
Ik heb daar -na aflevering 1- een heel betoog geschreven waarom Remy de mol isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Willen jullie ff Remy-hints verzamelen in het hints&theorieën topic? De redenen waarom je om hem zit enzo. Vind ik wel ff interessant
Oh (nog) niet gezien danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb daar -na aflevering 1- een heel betoog geschreven waarom Remy de mol is
betogen schrijven is niet hints omschrijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb daar -na aflevering 1- een heel betoog geschreven waarom Remy de mol is
Why?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je denkt dat de mol dit jaar opzichtig molt dan heb je al sinds december niet goed opgelet
Sofie en Susan waren tot het eind kamergenoten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef opreis het volgende:
Meestal gaan de personen die een kamer delen met de mol toch ook als eerste naar huis? of iig snel. Ik neem het Remy kwalijk dat Airen naar huis gaat nu.
de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Sofie en Susan waren tot het eind kamergenoten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
de uitzondering die de regel bevestigd?
neemt trouwens niet weg dat ik nog niet overtuigd ben van Remyquote:
Art had ergens in het begin al iets gezegd dat de mol geniepiger is dan ooit, en nu ook weer dat het spel zich niet voor je afspeelt, maar achter je rug, dat de mol juist degene is die je niet ziet, etc etc. Dat is voor zover ik weet geen enkel seizoen zo vaak herhaald.quote:
Er was ook een opmerking van een oud mol dat je niet moest kijken wat er zo verdacht was aan de mollen maar juist wat er niet verdacht was ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Art had ergens in het begin al iets gezegd dat de mol geniepiger is dan ooit, en nu ook weer dat het spel zich niet voor je afspeelt, maar achter je rug, dat de mol juist degene is die je niet ziet, etc etc. Dat is voor zover ik weet geen enkel seizoen zo vaak herhaald.
Ja die had het over kandidaten wegstrepen volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Er was ook een opmerking van een oud mol dat je niet moest kijken wat er zo verdacht was aan de mollen maar juist wat er niet verdacht was ofzo
als jij dat nog even terug gaat luisteren dan lees ik dat nog wel even naquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die had het over kandidaten wegstrepen volgens mij
zorreg dat je er bij komt, bij de pliessiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:05 schreef ArannaeCor het volgende:
Jammer Airen er uit. Zij was nog wel leuk (ook om te zien).
Ik word nu echt gek van Ellie. Telkens bij al die biechten: ''Ja wij bij de politie....'' Kom op zeg. Verder wel idioot dat ze als een gek ging zoeken naar een vrijstelling. Zal je bij de recap zien dat iemand anders hem heeft gepakt.
Dat was Dennis die dat zei. Je moet de kandidaten wegstrepen die zo opvallen dat ze niet de mol zijn. In dit geval Remy en Marjolein (veel te opzichtig mollen)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die had het over kandidaten wegstrepen volgens mij
Opzichtig mollen is juist genieperig dan ooit, niemand neemt haar serieus als mol.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Art had ergens in het begin al iets gezegd dat de mol geniepiger is dan ooit, en nu ook weer dat het spel zich niet voor je afspeelt, maar achter je rug, dat de mol juist degene is die je niet ziet, etc etc. Dat is voor zover ik weet geen enkel seizoen zo vaak herhaald.
Ik vind haar wel verdacht gedrag vertonen, maar juist dat maakt dat ik haar daardoor eigenlijk niet verdenk. Al helemaal dankzij alle tips van Art en de oud mollen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Opzichtig mollen is juist genieperig dan ooit, niemand neemt haar serieus als mol.
Laten we nou eerlijk zijn zou jij inzetten op marjolein? Ze is actrice en heel opzichtig bezig, dus iedereen vergeet haar
sowieso vind ik het vervelend dat iedereen loopt te mollen, dit maakt het voor de mol zo veel makkelijker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel verdacht gedrag vertonen, maar juist dat maakt dat ik haar daardoor eigenlijk niet verdenk. Al helemaal dankzij alle tips van Art en de oud mollen.
Kijk dat is nu precies de tunnelvisie waar een opzichtige mol naar opzoek is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind haar wel verdacht gedrag vertonen, maar juist dat maakt dat ik haar daardoor eigenlijk niet verdenk. Al helemaal dankzij alle tips van Art en de oud mollen.
Ja dat was vorig jaar en/of het jaar daarvoor ook zo ergquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso vind ik het vervelend dat iedereen loopt te mollen, dit maakt het voor de mol zo veel makkelijker.
Ik geloof dat jij daar meer last van hebt dan ik hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Kijk dat is nu precies de tunnelvisie waar een opzichtige mol naar opzoek is.
Daarom zou het mooier zijn als er geen BNers meer mee doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar en/of het jaar daarvoor ook zo erg
Jij wilt niet inzien dat een opzichtige mol ook een hele goede mol kan zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar en/of het jaar daarvoor ook zo erg
[..]
Ik geloof dat jij daar meer last van hebt dan ik hoor
Dat is het niet, er zijn genoeg opzichtige mollen geweest in de geschiedenis van WIDM. Dit jaar wordt alleen vaker herhaald dat de mol juist níét opzichtig is en meer ondergronds en achter je rug doet dan ooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij wilt niet inzien dat een opzichtige mol ook een hele goede mol kan zijn.
Neemt niet weg dat de rest eens moet stoppen met het de mol zo makkelijk maken om te kunnen mollenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij wilt niet inzien dat een opzichtige mol ook een hele goede mol kan zijn.
Behalve de al genoemde Sofie/Susan had je ook Jon/Rick, Anne-Marie/Hadewych, Margriet/Martine en Kim/Sanne.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef opreis het volgende:
Meestal gaan de personen die een kamer delen met de mol toch ook als eerste naar huis? of iig snel. Ik neem het Remy kwalijk dat Airen naar huis gaat nu.
Net als Dennis?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:03 schreef Ireth het volgende:
Remy is in mijn ogen helemaal niet overdreven mollerig aan het doen. Hij is gewoon een kluns heb ik het ideeSoort van Guus Flater! Hij doet het niet eens expres, hij is gewoon zo
Ik vond het hilarisch hoe zij sluipend ging zoeken en daardoor totaal de aanwijzingen niet eens heeft opgemerkt en dan zo heel stellig zei: het is niet gelukt, ik heb niks gevonden.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Zo net even gekeken. Ik moest zo hard lachen toen Ellie begon te zoeken, maar aan de andere kant ergens wel slim want straks ligt er wel iets verstopt. Ik verdenk nog steeds M(arj)ol(ein).
Dat moet hoe dan ook toch ook gewoon gespeeld zijn?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vond het hilarisch hoe zij sluipend ging zoeken en daardoor totaal de aanwijzingen niet eens heeft opgemerkt en dan zo heel stellig zei: het is niet gelukt, ik heb niks gevonden.
heb ook sterk het idee dat in het klooster iets verstopt lag in de vorm van een groene of zwarte vrijstelling zoals ellie ook dacht. alleen zocht zij wel erg verkeerdquote:Op zondag 10 januari 2016 16:59 schreef Moira. het volgende:
Ik denk overigens ook dat de mol sowieso het klooster in is gegaan (of iig wílde gaan).
Sowieso heeft de mol niks aan jokers (als ik zelf kandidaat was geweest was ik hoe dan ook voor die 2 jokers gegaan, 2 jokers in deze fase van het spel staan gelijk aan een vrijstelling, en je hebt geen zekerheid dat je ook daadwerkelijk wat aan de mysterieuze informatie hebt als je naar binnen gaat). Maar de mol wil ook voorkomen dat andere kandidaten tips krijgen van de oud-mollen, dat hen misschien sneller/beter naar hem/haar toe leidt. Door als mol naar binnen te gaan, voorkom je iig al dat jouw 'partner'kandidaat niet de informatie krijgt die 'ie anders zou krijgen.
edit ja dus, dacht te menen dat hier iemand iets uit leek te pakken, maar was een vogel (duif?) die wegvloogquote:Op zondag 10 januari 2016 17:12 schreef Xummon het volgende:
[..]
heb ook sterk het idee dat in het klooster iets verstopt lag in de vorm van een groene of zwarte vrijstelling zoals ellie ook dacht. alleen zocht zij wel erg verkeerd
kwam er toen klaas en cecile in het klooster ook niet snel een shot voorbij van een zwart gat in de muur?
Een hoop mensen denken dat het als tip voor de kandidaten is bedoeld om eens te kijken naar wat er op de achterkant van de briefjes staat (achter hun rug, want zij staan zelf op de voorkant, komt dan een mozaiek van de mol te staan).quote:Op zondag 10 januari 2016 17:57 schreef Injetta het volgende:
De informatie vond ik trouwens wel erg algemeen en steeds terugkerend door de jaren heen.
Het enige dat erg de nadruk kreeg was steeds die laatste zin, het spel achter je rug.
Dat zou eventueel dus te maken kunnen hebben met de titel.
Maar wat kunnen we met het woord 'rug'? En dit letterlijk nemen? Dus gaat het om de letters r.u.g.???
Deze hoor ik vaker, maar was het niet net Taeke z'n naam net na het geld bedrag? Dus als ze hem nog 1tje verder zouden trekken zou ook hij vrij zijn?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:39 schreef Injetta het volgende:
Ik begin Taeke te verdenken. Hij heeft gezorgd in het Slepen van dat topito-dinges, dat ze over de lijn gingen. Tot het laatst, wetend dat er geen tijd meer was, heeft hij ze door laten trekken.
Inderdaad, hij had daar zelf alle belang bij, om na die hele tijd zwoegen nog een paar meter door te zetten.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Deze hoor ik vaker, maar was het niet net Taeke z'n naam net na het geld bedrag? Dus als ze hem nog 1tje verder zouden trekken zou ook hij vrij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |