Niet zo vreemd...die hapt alleen maar lucht als ze eetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Do moet een pufje laten, dus ze gaat naar buiten.
Nee Gij bent een steukert!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hakim de eerste de oliebollenbakker
Die zat Isa steeds na te doen met de rollende rrrrrrr ettertje was hetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee bah, die was zo gemeen als de pest
Zonder streams zeg ik je hebt het over Bjorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tanden
dat was wel leuk om naar te kijken, ik had hem wel eens met kut laura willen zien,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee bah, die was zo gemeen als de pest
kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Zonder streams zeg ik je hebt het over Bjorn.
Godver. Dat kleurverschil ook van gezicht en hand door die spraytanquote:
Heeft ze nog niets van de FEBO gehoord? Meen te lezen hier vanmiddag dat Gina nu Arthur moet gaan opvoeden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef syllys het volgende:
Feli alle COSsers, Lurkers en Modjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit me toch af te vragen hoe Nicole gaat reageren als ze ziet hoe Ivan ''hun kind'' behandelt?
oh ik dacht laura bquote:
Opgesloten...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hohoho, voordat het hier Histrory Channel wordt.. waar zijn alle honden ineens ?
kan die gnoom ook zijn hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:35 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Kan ook tis me ook niet zo duidelijk
Waaif en Ivan stonden er net nog bij, Arthur zie ik niet. Zal wel in zijn hok liggen (DENK IK)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hohoho, voordat het hier Histrory Channel wordt.. waar zijn alle honden ineens ?
quote:
Is die LauB volgens mij, en in het midden zit die pukkel van haarzelf.quote:
Jaja Heel zielûûg allemaal dat geschop met puppies en later vrolijk allerlei Hondegasten binnelatenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Was er nou een petitie over de hond?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef Lady-night het volgende:
die was ook leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet van wie deze gif is.
[ afbeelding ]
Gio wil ook nog een handje geven.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet van wie deze gif is.
[ afbeelding ]
Gio wil ook nog een handje geven.
Neen, een petitie om bjurn vrij te latenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Ingebouwd, super handig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze een tattoo van een microfoon?
Heb je al getekend? Ik nog niet, Utopia's populairste inwoner wegstemmen, ik denk er nog over naquote:
Ik wacht op de petitie Ivan weg uit utopiaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je al getekend? Ik nog niet, Utopia's populairste inwoner wegstemmen, ik denk er nog over na
Waarom met Ivan? Waarom niet met een andere bewoner?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Victoria gaat misschien een poëtisch stuk over iemand schrijven, ze gaat het eerst met King EIvan overhebben.
Flikker toch op![]()
![]()
ja,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Victoria gaat misschien een poëtisch stuk over iemand schrijven, ze gaat het eerst met King EIvan overhebben.
Flikker toch op![]()
![]()
Man man man eerst de dictatorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Flikker toch op![]()
![]()
Sorriequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
COS 10.000... En niet eens Aike of Isa in de TT
en kippen, kalkoen, geitjes, honden shitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:45 schreef ericahysterica het volgende:
lieve cosfamilie bedankt voor al die cospagina s bullshit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat denk ik uiteindelijk voor Basquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Een hoop lol met Bas, en met haar rug naar Bjorn, die zich ondertussen de zenuwen zit te typen.
[ afbeelding ]
Is die jongen nou nog niet over het blauwtje dat hij liep bij Do?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:Heeft ze me toch laten lachen.
Het ligt er ook zo dik bovenop
Het was leuker geweest als ze voor Vicky zou gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze gaat denk ik uiteindelijk voor Bas
Mag ook voor mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze voor Vicky zou gaan.
Krijg het idee dat ze voornamelijk op zichzelf valt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mag ook voor mij.Valt ze ook op vrouwen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Sheets het volgende:
Namens een enorme lurker, gefeliciteerd!! 10000 cossen !!!
hey welcome back ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mag ook voor mij.Valt ze ook op vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Sheets het volgende:
Namens een enorme lurker, gefeliciteerd!! 10000 cossen !!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:55 schreef mario390 het volgende:
ondertussen in dodewaard![]()
![]()
gaat ze uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan ik haar tegenkomen
'' I am under no obligation to make sense to you.''
misschien nur zusjesgdoequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gaat ze uit?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gaat ze uit?
Op de snap daarna was ze in de ikea met pa en maquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gaat ze uit?
Alleen hier kunnen de batterijen niet uitquote:
ohhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op de snap daarna was ze in de ikea met pa en ma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |