Niet zo vreemd...die hapt alleen maar lucht als ze eetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Do moet een pufje laten, dus ze gaat naar buiten.
Nee Gij bent een steukert!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hakim de eerste de oliebollenbakker
Die zat Isa steeds na te doen met de rollende rrrrrrr ettertje was hetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee bah, die was zo gemeen als de pest
Zonder streams zeg ik je hebt het over Bjorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tanden
dat was wel leuk om naar te kijken, ik had hem wel eens met kut laura willen zien,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee bah, die was zo gemeen als de pest
kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Zonder streams zeg ik je hebt het over Bjorn.
Godver. Dat kleurverschil ook van gezicht en hand door die spraytanquote:
Heeft ze nog niets van de FEBO gehoord? Meen te lezen hier vanmiddag dat Gina nu Arthur moet gaan opvoeden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef syllys het volgende:
Feli alle COSsers, Lurkers en Modjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit me toch af te vragen hoe Nicole gaat reageren als ze ziet hoe Ivan ''hun kind'' behandelt?
oh ik dacht laura bquote:
Opgesloten...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hohoho, voordat het hier Histrory Channel wordt.. waar zijn alle honden ineens ?
kan die gnoom ook zijn hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:35 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Kan ook tis me ook niet zo duidelijk
Waaif en Ivan stonden er net nog bij, Arthur zie ik niet. Zal wel in zijn hok liggen (DENK IK)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hohoho, voordat het hier Histrory Channel wordt.. waar zijn alle honden ineens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |