Waarom met Ivan? Waarom niet met een andere bewoner?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Victoria gaat misschien een poëtisch stuk over iemand schrijven, ze gaat het eerst met King EIvan overhebben.
Flikker toch op![]()
![]()
ja,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Victoria gaat misschien een poëtisch stuk over iemand schrijven, ze gaat het eerst met King EIvan overhebben.
Flikker toch op![]()
![]()
Man man man eerst de dictatorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Flikker toch op![]()
![]()
Sorriequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
COS 10.000... En niet eens Aike of Isa in de TT
en kippen, kalkoen, geitjes, honden shitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:45 schreef ericahysterica het volgende:
lieve cosfamilie bedankt voor al die cospagina s bullshit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat denk ik uiteindelijk voor Basquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Een hoop lol met Bas, en met haar rug naar Bjorn, die zich ondertussen de zenuwen zit te typen.
[ afbeelding ]
Is die jongen nou nog niet over het blauwtje dat hij liep bij Do?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:Heeft ze me toch laten lachen.
Het ligt er ook zo dik bovenop
Het was leuker geweest als ze voor Vicky zou gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze gaat denk ik uiteindelijk voor Bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |