Starmaan*quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Tien tegen een dat er morgen minstens 1 een Bowie classic gaat vernaggelen. Ik gok op Brace met Ruimte Vreemdeling, of Jenny Lena met Starman of Maan omdat ze Maan heet.
Laat Brace het dan maar zijn, ik hoop al 2-3 uitzendingen lang dat hij eruit vliegt. No offense: niet mijn smaak en veel te voorspelbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Tien tegen een dat er morgen minstens 1 een Bowie classic gaat vernaggelen. Ik gok op Brace met Ruimte Vreemdeling, of Jenny Lena met Starman of Maan omdat ze Maan heet.
Eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Brace afvalt. Ik erger me tijdens zijn optredens aan zijn uitspraak. Het was ook nog eens onzuiver gisteravond. Ivar was sowieso beter.
Ook eens met de kanttekening dat zij de favoriet is voor de overwinning. Daarom hoop ik dat er voldoende mensen in haar omgeving zijn die haar wijzen op wat er zangtechnisch nog allemaal verbeterd kan worden. Zij heeft namelijk zeker het vermogen om dat allemaal te leren, als ze daar voldoende in gaat investeren. Nu is ze een Tessa-light, Tessa was al iets verder qua zangtechniek toen ze meedeed, ook een paar jaar ouder dus dat is normaal.quote:Verder is de publiekslieveling natuurlijk Maan. Tienermeisjes zien haar als het ultieme voorbeeld, terwijl volwassen Nederland haar een mooie verschijning vindt. Ze is niet de beste zangeres, maar komt met haar mooie stemgeluid een heel eind. Ik zeg winnares tvoh 2016.
Yes, bende gij er morgen vanavond gewoon weer bijquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Cee het volgende:
Als ze daar maar vanaf blijftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er ook een 'my heart will go on' voorbij komen volgende week? Ik denk dat Maan dat nummer echt professioneel om zeep kan helpen.
Vanwaar deze wilde speculatie dat dat liedje gezongen zou worden? Is Celine Dion ook de afgelopen week overleden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou er ook een 'my heart will go on' voorbij komen volgende week? Ik denk dat Maan dat nummer echt professioneel om zeep kan helpen.
Maan teveel van hetzelfde? Dat valt wel mee. Ze heeft de afgelopen twee weken toch echt iets geheel anders gedaan dan in de eerste twee weken. De enige kandidaten die echt 0,0 hebben verrast zijn de rocker en Brace. Brace is voor mij slaapverwekkend, hij mag er van mij vanavond zeker uit, ongeacht hoe hij optreedt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:18 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik krijg steeds meer waardering voor Dave. Dat optreden van vorige week wasmijn favoriet blijft Jennie.
Maan en Brace vind ik teveel van hetzelfde. Maar Maan kan mijn aandacht echt geen seconde vasthouden, waar Brace dat nog wel kan.
Nee, maar haar man wel en aangezien the voice wel iets heeft met emoties zie ik het zomaar gebeuren. Je geeft zelf het antwoord al op je eigen vraag: zwak bij lage tonen en niet kunnen uithalen. Ver van weg blijven dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vanwaar deze wilde speculatie dat dat liedje gezongen zou worden? Is Celine Dion ook de afgelopen week overleden?
Waarom denk jij dat Maan dat liedje niet aankan?
Ik vind haar wat zwakker bij de lagere tonen, het hoog zingen gaat wel aardig al is ze geen uithalenkoningin. Jennie heeft ook dat kwaaltje, bij het laag zingen is het wat minder goed en soms ook wat minder zuiver.
Ik kijk liever een film, dus ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, bende gij er morgen vanavond gewoon weer bij
Tsja dat kan jij vinden ik denk daar toch echt anders over. Maan is een mooi meisje om te zien en kan leuk zingen maar ik vind haar gewoon niet goed genoeg. Verder zingt ze voornamelijk ballads waar ik ook al niet van houd, en dan ook nog op steeds dezelfde zijige toon. Nee, not my cup of tea.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maan teveel van hetzelfde? Dat valt wel mee. Ze heeft de afgelopen twee weken toch echt iets geheel anders gedaan dan in de eerste twee weken. De enige kandidaten die echt 0,0 hebben verrast zijn de rocker en Brace. Brace is voor mij slaapverwekkend, hij mag er van mij vanavond zeker uit, ongeacht hoe hij optreedt.
Ik vond de gekozen nummers verleden week vreselijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef ato het volgende:
Jennie vond ik ook tegen vallen verleden week.
Vond ik ook, op Jared na..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de gekozen nummers verleden week vreselijk.Hopelijk valt het mee vanavond..
Ik wist niet dat Celine Dion samenwoonde met Dabid Bowie. Ik volg de celebritygossip niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar haar man wel en aangezien the voice wel iets heeft met emoties zie ik het zomaar gebeuren. Je geeft zelf het antwoord al op je eigen vraag: zwak bij lage tonen en niet kunnen uithalen. Ver van weg blijven dus.
Ben jij wel bereid om die CD van Tessa te kopen? Daar staan best aardige liedjes op, zeg ik als zeer kritisch mens m.b.t. muziek.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef ato het volgende:
Er zijn voor en tegenstanders van Maan :-)
Ik ben voor Maan.
Bij mij wisselt het wie ik goed vind, Dave vond ik voor het eerst verleden week slecht, Brace saai ( zoals Anouk zegt, te veel van het zelfde) Jared vond ik weer verrassend goed verleden week.
Maar Maan scoort bij mij wel redelijk hoog iedere week. Maar om een cd van haar te kopen ( wie wel) gaat mij te ver.
Dat het je smaak niet is wil niet zeggen dat ze niet goed is. Goed is ze zeker; ze is inderdaad een natuurtalent, niet een perfect ontwikkeld natuurtalent, ze is nog een ruwe diamant.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Tsja dat kan jij vinden ik denk daar toch echt anders over. Maan is een mooi meisje om te zien en kan leuk zingen maar ik vind haar gewoon niet goed genoeg. Verder zingt ze voornamelijk ballads waar ik ook al niet van houd, en dan ook nog op steeds dezelfde zijige toon. Nee, not my cup of tea.
Wat is haar achternaam ? Op you tube kan ik niets van haar vinden..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ben jij wel bereid om die CD van Tessa te kopen? Daar staan best aardige liedjes op, zeg ik als zeer kritisch mens m.b.t. muziek.
Belinfante.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wat is haar achternaam ? Op you tube kan ik niets van haar vinden..
hij kwam zowat klaar volgens mijquote:
Het gaat om deze CD.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wat is haar achternaam ? Op you tube kan ik niets van haar vinden..
Ik zag laatst Leontien in een reclame met bruin haar en permanent. Ik snap het wel als de Piemp het nu elders zoektquote:
hahaha echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Leontien in een reclame met bruin haar en permanent. Ik snap het wel als de Piemp het nu elders zoekt
Net Sandra Reemer!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Leontien in een reclame met bruin haar en permanent. Ik snap het wel als de Piemp het nu elders zoekt
Die chick doet dat altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten ze steeds dat handje ophouden?
Hij doet alleen artiesten naquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
Ben vanaf nu trouwens voor Jared, de enige die nog wat entertainment en relevantie heeft.
daar ging mijn appelsap bijnaquote:
Babouschka Bujaka DushonkayCeequote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
Ben vanaf nu trouwens voor Jared, de enige die nog wat entertainment en relevantie heeft.
skelet en plofkop?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef MissJ het volgende:
Wendy en Martijn zien er beiden erg mooi uit vandaag
die jaquote:
P'orsha D'fonique Aranxtcha Sonacio D'naynayquote:
Modderbloedjes?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:46 schreef DKUp het volgende:
Flikker toch op met je puur en bloedzuiver
By far!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
slechtste optreden tot nu toe van Maan
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Cee het volgende:
Dit is de ergste aanslag op New York sinds 9/11.
ik wil in september weer gaanquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Cee het volgende:
Dit is de ergste aanslag op New York sinds 9/11.
een vraag die niet beantwoord wordtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef Bos81 het volgende:
En nu krijgen we weer te horen hoe "Geweldig dit was"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond die wel lollig jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef DKUp het volgende:
De Maanhang HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
I agree.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
slechtste optreden tot nu toe van Maan
Kinderen?? Laten we hopen dat dat ons bespaard blijftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:51 schreef Cee het volgende:
Loop je daar in je gouden luier een dampende kak-mash-up te zingen, hoe leg je dit straks uit aan je kinderen?
Die is al wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind Ivar's stem gewoon te weinig ballen hebben.
Ivan, maar ik ben hem nu ook een beetje zat hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind Ivar's stem gewoon te weinig ballen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ik heb het idee dat de kandidaten soms niet goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat de muziek soms te hard is..
Wat is key change?quote:
Van toonsoort wisselen. Van die gek klinkende overgangen in muziekquote:
Heeft hij al gejankt over een familielid die hij nooit ziet ( alleen elke dag mee praat via skype)?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:01 schreef Cee het volgende:
Over welk aspect van Ivan gaan de coaches volgende week 15 minuten extra door ouwehoeren om extra stemmen te krijgen? Mijn hemel zeg.
Mocht hij dat maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:04 schreef iBenny het volgende:
Waarom mag Ivar nog meer liedjes zingen?
vind ik ook, klinkt een stuk aangenamer zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:05 schreef ato het volgende:
Zo klinkt Jennie wel goed, zonder uithalen
Maan, omdat Maanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef Cee het volgende:
Maan heeft 1 liedje gedaan, Ivan 32 dus we gaan nu kijken wie er voor staat.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amsterdam waren ze niet zo te spreken over haar optreden
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amsterdam waren ze niet zo te spreken over haar optreden
[ afbeelding ]
Ik geef het nog 1 blok kans en dan haak ik ook af. Moet veel gebeuren als ik daarna nog blijf kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Wat een slechte show..
Joe
Sterkte nog even dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geef het nog 1 blok kans en dan haak ik ook af. Moet veel gebeuren als ik daarna nog blijf kijken.
Ivan telt voor 5quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:14 schreef Cee het volgende:
Drie kwartier verder en 2 kandidaten geweest.
misschien dat het nu beter wordt...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooooo net op tijd thuis. Heb Maan en Ivan meegekregen, mijn oren zijn nog aan het bijkomen
Voor mij is ze dan dus niet goed genoeg. Wat een ander er verder van vind zal je mij niet over horen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat het je smaak niet is wil niet zeggen dat ze niet goed is. Goed is ze zeker; ze is inderdaad een natuurtalent, niet een perfect ontwikkeld natuurtalent, ze is nog een ruwe diamant.
Nogmaals, ze heeft slechts twee keer een ballad gezongen na de auditierondes, de laatste twee keer deed ze een geheel andere stijl.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wendy's trillende neusschot zingt nog beter dan Maan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wendy's trillende neusschot zingt nog beter dan Maan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |