SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ik heb het idee dat de kandidaten soms niet goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat de muziek soms te hard is..
Wat is key change?quote:
Van toonsoort wisselen. Van die gek klinkende overgangen in muziekquote:
Heeft hij al gejankt over een familielid die hij nooit ziet ( alleen elke dag mee praat via skype)?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:01 schreef Cee het volgende:
Over welk aspect van Ivan gaan de coaches volgende week 15 minuten extra door ouwehoeren om extra stemmen te krijgen? Mijn hemel zeg.
Mocht hij dat maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:04 schreef iBenny het volgende:
Waarom mag Ivar nog meer liedjes zingen?
vind ik ook, klinkt een stuk aangenamer zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:05 schreef ato het volgende:
Zo klinkt Jennie wel goed, zonder uithalen
Maan, omdat Maanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef Cee het volgende:
Maan heeft 1 liedje gedaan, Ivan 32 dus we gaan nu kijken wie er voor staat.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amsterdam waren ze niet zo te spreken over haar optreden
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amsterdam waren ze niet zo te spreken over haar optreden
[ afbeelding ]
Ik geef het nog 1 blok kans en dan haak ik ook af. Moet veel gebeuren als ik daarna nog blijf kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Wat een slechte show..
Joe
Sterkte nog even dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geef het nog 1 blok kans en dan haak ik ook af. Moet veel gebeuren als ik daarna nog blijf kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |