abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 14:03:33 #101
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_158957186
En ja, het is voor mij dan een keuze om eenzaam (in de liefde) te zijn. Kind gaat voor alles.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 14:03:38 #102
5428 crew  miss_sly
pi_158957191
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:56 schreef nikky het volgende:

[..]

Dan ging je dus weinig naar concerten, werkte je weinig in de avonduren en had je weinig bruiloften als je ze maar 1 a 2 keer per maand wegbracht en je op die momenten òòk nog gebruikte voor een afspraakje. Of je exman haalde toch regelmatig de kindjes twee keer per maand twee weekenden op waarbij je nog wat dagen extra had.

Je kunt wel blijven hameren op dat online gebeuren, maar ook daar zul je moeten afspreken. En daar zit het hem nu.

Mijn dochter vindt het ook wel leuk om te logeren, maar het liefste is ze bij mij thuis. Elk kind is anders.
Ik wil haar niet te vaak uit logeren doen voor mijn 'pleziertjes' omdat ik al fulltime werk, ze het liefste bij mij is (de reden waarom dit zo is laat ik even in het midden ivm meelezende parasieten) en ik wil voorkomen dat ze later denkt/voelt dat ik haar ook niet wilde. Klinkt misschien hard het laatste, maar is wel de keiharde realiteit (door toedoen van een ander).

Ik beperk mijn uitjes tot ongeveer 5 tot 6 keer per jaar. Dat zijn dan dingen die ik heel erg graag wil doen waarbij geen kinderen mee kunnen.
Voor de rest gaat mijn dochter mee en anders bedank ik vriendelijk :).
Ik snap je helemaal. Ik sta er ook zo in, en heb ook zo'n dochter. Ik heb dan wel het geluk dat haar vader ook mijn partner is, en dat hij dus ook regelmatig de zorg doet, zodat ik wel weg kan. Samen weg kunnen is voor ons ook iets lastigs omdat we haar niet te vaak uit logeren willen doen. Ze vindt het best leuk, hoor, maar ze is nu eenmaal het liefste bij (een van) ons.
Ik zou dat ook wel als het grootste obstakel zien, inderdaad, mocht ik alleen komen te staan. Een groter obstakel dan mijn zogenaamde onaantrekkelijkheid als niet meer jonge vrouw. Ik geloof daar echt niet in. Ik denk dat veel mensen uiteraard best vallen voor jong en mooi en slank, maar de meesten vinden dat voor een echte relatie helemaal niet het belangrijkste,
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 14:07:34 #103
16000 nikky
pi_158957294
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal. Ik sta er ook zo in, en heb ook zo'n dochter. Ik heb dan wel het geluk dat haar vader ook mijn partner is, en dat hij dus ook regelmatig de zorg doet, zodat ik wel weg kan. Samen weg kunnen is voor ons ook iets lastigs omdat we haar niet te vaak uit logeren willen doen. Ze vindt het best leuk, hoor, maar ze is nu eenmaal het liefste bij (een van) ons.
Ik zou dat ook wel als het grootste obstakel zien, inderdaad, mocht ik alleen komen te staan. Een groter obstakel dan mijn zogenaamde onaantrekkelijkheid als niet meer jonge vrouw. Ik geloof daar echt niet in. Ik denk dat veel mensen uiteraard best vallen voor jong en mooi en slank, maar de meesten vinden dat voor een echte relatie helemaal niet het belangrijkste,
Precies. Ik ben ook helemaal niet bang om alleen te blijven. Mijn tijd komt nog wel. Eerst mijn dochter de liefde, zorg, aandacht en opvoeding geven waarmee ze (hopelijk) uitgroeit tot een zelfverzekerde vrouw.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_158957437
quote:

[..]

Maar alsof je alleen maar slank en mooi bent als je jong bent. Of als je onaantrekkelijk bent als je oud en niet slank bent, of zo. :+ Genoeg mooie oudere vrouwen die niet superslank zijn enz.
pi_158957609
quote:

[..]

Nouja, iemand moet er gewoon wel leuk uitzien (naar eigen subjectieve invulling)
Maar dat hangt naar mijn mening niet echt vast aan "jong en strak"zijn.
Ik vind de vrouwen van een jaar of 35 die er nog mooi uitzien het mooiste eigenlijk... Alleen niet iedere vrouw blijft zo lang mooi.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 14:35:22 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158958127
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja, iemand moet er gewoon wel leuk uitzien (naar eigen subjectieve invulling)
Maar dat hangt naar mijn mening niet echt vast aan "jong en strak"zijn.
Ik vind de vrouwen van een jaar of 35 die er nog mooi uitzien het mooiste eigenlijk... Alleen niet iedere vrouw blijft zo lang mooi.
Ben jij eigenlijk een man of een vrouw?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158958151
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk een man of een vrouw?
Wat maakt dat uit? Ik laat mij niet uit over mijn geslacht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 14:38:59 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158958227
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Ik laat mij niet uit over mijn geslacht.
Maar je hebt je profiel wel op 'vrouw' ingesteld. Ik weet al genoeg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158958271
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je hebt je profiel wel op 'vrouw' ingesteld. Ik weet al genoeg.
Wat is dit? :')
pi_158958894
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor een deel wel denk ik. Wat niet perse erg is hoor. Als je echt dolgelukkig bent met je wanderlust en je katten is dat ook mooi O+

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar deze uitspraak komt een beetje denigrerend over. Ik heb respect voor vrouwen die veel gereisd hebben (reizen is, vind ik, 1 van de leukste dingen die je kunt doen), helemaal als ze alleen gereisd hebben. Daar heb je moed voor nodig.

Ik ben ook al heel lang vrijgezel en ik vind het heerlijk.
pi_158959280
On topic: ik denk dat vrouwen minder vaak eenzaam zijn omdat het makkelijker is voor hun om een relatie te krijgen.

Zie:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd.
Zodra ik doe alsof ik een vrouw ben, word ik bedolven onder de gear en guild invites.
En:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:40 schreef Sarasi het volgende:
Ik denk dat sommige vrouwen beter alleen kunnen zijn. Ik heb vriendinnen die een drukke studie volgen en daarom geen relatie willen en dus ook niet hebben. Geen tijd voor, is dan het argument, hoewel ze genoeg worden versierd.
En:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:18 schreef snakelady het volgende:

Ik moet zeggen dat er na mijn scheiding (van mijn eerste man) er voldoende gegadigden waren die interesse toonden. Ik had toen twee kinderen van 4 en 7.

Vrouwen in mijn omgeving hadden ook veel sneller dating succes met dating apps en dating websites ondanks dat ik prima foto's had en een prima profiel.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:42:56 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158959585
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:56 schreef nikky het volgende:

[..]

Dan ging je dus weinig naar concerten, werkte je weinig in de avonduren en had je weinig bruiloften als je ze maar 1 a 2 keer per maand wegbracht en je op die momenten òòk nog gebruikte voor een afspraakje. Of je exman haalde toch regelmatig de kindjes twee keer per maand twee weekenden op waarbij je nog wat dagen extra had.

Je kunt wel blijven hameren op dat online gebeuren, maar ook daar zul je moeten afspreken. En daar zit het hem nu.

Mijn dochter vindt het ook wel leuk om te logeren, maar het liefste is ze bij mij thuis. Elk kind is anders.
Ik wil haar niet te vaak uit logeren doen voor mijn 'pleziertjes' omdat ik al fulltime werk, ze het liefste bij mij is (de reden waarom dit zo is laat ik even in het midden ivm meelezende parasieten) en ik wil voorkomen dat ze later denkt/voelt dat ik haar ook niet wilde. Klinkt misschien hard het laatste, maar is wel de keiharde realiteit (door toedoen van een ander).

Ik beperk mijn uitjes tot ongeveer 5 tot 6 keer per jaar. Dat zijn dan dingen die ik heel erg graag wil doen waarbij geen kinderen mee kunnen.
Voor de rest gaat mijn dochter mee en anders bedank ik vriendelijk :).
Dat is ook prima, ik veroordeel je ook niet ofzo, ik bedoel alleen dat als je echt een relatie wil aangaan dat zelfs met kinderen kan. Zonder de kinderen op de tweede plek te zetten. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:46:53 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158959662
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:03 schreef nikky het volgende:
En ja, het is voor mij dan een keuze om eenzaam (in de liefde) te zijn. Kind gaat voor alles.
mijn kinderen ook, en nu hebben ze dus een geweldige stiefvader en twee leuke stiefbroers erbij die ze de aandacht geeft die ze moesten missen van hun echte vader.

Ik begrijp niet zo goed waarom je er op blijft hameren dat je kind voor alles gaat, daar twijfelt niemand aan toch?
Als je er mee wil zeggen dat ik dat niet doe of heb gedaan kan ik je vertellen dat dat niet klopt. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 16:19:03 #114
16000 nikky
pi_158960417
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom je er op blijft hameren dat je kind voor alles gaat, daar twijfelt niemand aan toch?
Als je er mee wil zeggen dat ik dat niet doe of heb gedaan kan ik je vertellen dat dat niet klopt. ;)
Dan heb je mijn postings op een andere manier geïnterpreteerd dan ik heb bedoeld.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 16:54:04 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158961328
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:19 schreef nikky het volgende:

[..]

Dan heb je mijn postings op een andere manier geïnterpreteerd dan ik heb bedoeld.
Daarom vraag ik het ook gewoon, zo dat er geen misverstanden ontstaan. :*
pi_158963931
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou oppervlakkig contact en de media niet in de war halen met het echte leven. Dat men bij eerste indrukken veel naar het uiterlijk kijkt, vooral bij vrouwen, betekent niet dat relaties daar grotendeels op gebaseerd zijn.
Hier een stukje echte leven voor je.

http://www.newstatesman.c(...)we-value-older-women

Zie ook het gejuich waar deze post mee ontvangen is.

quote:
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.

Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).

Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"

Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....

Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
KLB / Vrouwen van boven de 25.

Volgens mij heb je zelf ook ervaren dat je zonder die eerste indruk ook weinig kans op een relatie. Iedereen, ook jij, wordt beïnvloed door de media. Anti-rimpel crèmes, botox, haarverf: allemaal zooi waar vrouwen grof geld aan uitgeven om er jonger te zijn.

MILFS zijn een joke. De naam zegt het al: een fantasie om je ding in te steken, maar denk je nou echt dat een zichzelf respecterende man andermans kind op wil voeden? Alleen als dat zijn beste kans is om aan een vrouw te komen.

Maar nee, niet in een topic waar oh zo vrijdenkende vrouwen ongemakkelijke waarheden op alle mogelijke manieren van de hand wijzen.

_O-
pi_158965237
Het lijkt erop dat de 'eenzame' vrouwen van een ander type zijn dan de eenzame mannen. Eenzame mannen van het type waarin de OP naar verwezen wordt zijn onervaren met vrouwen en hebben weinig mogelijkheid om dit - behalve betaald- te veranderen.
Eenzame vrouwen hebben gewoonlijk minstens wel eens een vriendje gehad.

Maagdelijke vrouwen die dolgraag ontmaagd willen worden, zijn euh sja zeldzaam.
Hun mannelijke pendant daarentegen zie je op R&P.

Er zijn wel onvrijwillig relatieloze vrouwen, die kom ik in echtleven ook wel tegen. Maar die zijn niet onervaren en zeker geen maagd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_158965848
Ik denk dat het verschil erin zit dat mannen sneller geneigd zijn te zeggen eenzaam te zijn als ze geen partner hebben. Vrouwen zeggen dat vooral als ze te weinig sociale contacten hebben, dat staat vrij los van wel/geen partner hebben.

Ken zat vrouwen die klagen geen leuke partner te kunnen vinden, maar geen van hen zal zichzelf eenzaam noemen. Ken wel iemand die zich eenzaam noemt, maar die is getrouwd, haar bevalt de verhuizing van de stad naar het platteland niet. Zij mist die sociale drukte.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158966050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn moeder wordt volgend jaar 60 en ik sta er soms van te kijken hoeveel aandacht ze nog van mannen krijgt.
Nu is ze een aantrekkelijke en lieve vrouw, en ze ziet er wel iets jonger uit dan ze is maar toch, soms ook echt van jongere mannen (in de 40).

Mocht ze nu vrijgezel raken zal het echt niet lang dure eer ze weer iemand heeft gevonden, mocht ze dat willen.
Mijn moeder heeft nu een 'vriendje', ze is ruim in de 60 en heeft er al heel wat af moeten wijzen sinds het overlijden van mijn vader.
Ze vindt het leuke dingen doen samen wel fijn, maar meer als een latrelatie met veel eigen ruimte zit er wat haar betreft niet meer in. De mannen in haar leeftijdsklasse blijken wel erg graag te willen settelen, de vrouwen niet ;)
Is echt grappig om tussen die omas te zitten en ze geboren praten daarover. De rollen lijken echt omgedraaid ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158967518
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nah.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:48:12 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158967520
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

KLB / Vrouwen van boven de 25.

Volgens mij heb je zelf ook ervaren dat je zonder die eerste indruk ook weinig kans op een relatie. Iedereen, ook jij, wordt beïnvloed door de media. Anti-rimpel crèmes, botox, haarverf: allemaal zooi waar vrouwen grof geld aan uitgeven om er jonger te zijn.

MILFS zijn een joke. De naam zegt het al: een fantasie om je ding in te steken, maar denk je nou echt dat een zichzelf respecterende man andermans kind op wil voeden? Alleen als dat zijn beste kans is om aan een vrouw te komen.

Maar nee, niet in een topic waar oh zo vrijdenkende vrouwen ongemakkelijke waarheden op alle mogelijke manieren van de hand wijzen.

_O-
En het kan niet zo zijn omdat jij vrouwen alleen als gebruiksvoorwerpen ziet die aan bepaalde esthetische kenmerken moeten voldoen dat je denkt dat iedere man er hetzelfde over denkt als jij?

Ik heb het idee dat jij nog nooit een emotionele connectie hebt gehad met een vrouw, en dat eigenlijk ook niet zoekt, misschien dat je sowieso emotioneel niet snel banden hebt.

Maar ik vind je wel erg pessimistisch over oudere vrouwen en ik ben ook enorm blij dat ik weet dat niet iedere man zo denkt als jij.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft nu een 'vriendje', ze is ruim in de 60 en heeft er al heel wat af moeten wijzen sinds het overlijden van mijn vader.
Ze vindt het leuke dingen doen samen wel fijn, maar meer als een latrelatie met veel eigen ruimte zit er wat haar betreft niet meer in. De mannen in haar leeftijdsklasse blijken wel erg graag te willen settelen, de vrouwen niet ;)
Is echt grappig om tussen die omas te zitten en ze geboren praten daarover. De rollen lijken echt omgedraaid ;)
Leuk!! :D
En nu je het zegt, mijn oude buurvrouw is na haar huwelijk ook gaan latten en heeft ook geen behoefte aan een vaste relatie.
pi_158967737
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:03 schreef nikky het volgende:
Gaat een kind en liefde met een partner niet samen dan?

Wat zijn de obstakels.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:59:43 #123
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158967897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:54 schreef I-care het volgende:

[..]

Gaat een kind en liefde met een partner niet samen dan?

Wat zijn de obstakels.
Inderdaad, dat begrijp ik dus ook niet helemaal, alsof wanneer je een nieuwe relatie aan gaat je kind niet meer op de eerste plaats komt.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 21:02:48 #124
5428 crew  miss_sly
pi_158967992
Dat gaat niet om en nieuwe liefde, maar wel het vinden er van. Het daten, elkaar leren kennen, zonder je kind daar al in te betrekken. Daarvoor moet je er toch op uit, zonder kind.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158968003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, dat begrijp ik dus ook niet helemaal, alsof wanneer je een nieuwe relatie aan gaat je kind niet meer op de eerste plaats komt.
ik zou dat dus serieus op zijn zachts gezegd niet leuk vinden :@

Misschien omdat ik zelf geen kinderen heb en ik dat niet gewend ben.
Dus een vent met kinderen zou ik dan weer niet om zitten te springen om eerlijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')