abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158955241
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:11 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Met al die andere mensen heb je niet zo'n diepe band als met je vriend(in). Tenzij je partner als een zakelijke verbintenis ziet om een bepaalde rol te vervullen en niet als een persoon waar je zo gehecht aan bent, dat je hem/haar in een rolstoel rond zou rijden en op het toilet zou helpen als dat moest. Kwaliteit boven kwantiteit.
Dus ik zou niet gehecht zijn aan m'n vriendinnen en familie. Het is meer zakelijk. Oke. :P
pi_158955288
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:03 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik spreek je over een aantal jaar wel. Als je wat ouder wordt en geen man kijkt meer naar je als vroeger, terwijl je vriendinnen trouwen, kinderen krijgen en gelukkige foto's op Facebook plaatsen, terwijl je moeder iedere week vraagt waar je prins blijft, maar het lukt je niet om zelfs een kikker aan je te binden, dan slaat de bui wel om.

Niet om gemeen te doen, maar je bent te stellig in deze. :P
Je raakt mij er niet mee, weet dat het niet waar is. En zo ver kijk ik niet vooruit.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:53:25 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955340
Eenzame vrouwen nemen katten, en zijn dan niet meer eenzaam. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158955347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want ouder = onaantrekkelijk per definitie...zoiets?

Je zult wellicht niet meer aan een jonge man komen, maar ten eerste is dat niet per se waar, en ten tweede moet je je afvragen of je dat wil.
Absoluut. Oudere mannen willen liever een jongere vrouw. Dat is een feit. Waarom denk je dat modellen en sterren overwegend jonge vrouwen zijn? Je waarde als vrouw in deze samenleving is onlosmakelijk verbonden aan jeugd en schoonheid. Sad but true.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:55:41 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158955398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:53 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Absoluut. Oudere mannen willen liever een jongere vrouw. Dat is een feit. Waarom denk je dat modellen en sterren overwegend jonge vrouwen zijn? Je waarde als vrouw in deze samenleving is onlosmakelijk verbonden aan jeugd en schoonheid. Sad but true.
En die oudere mannen ruilen hun strakke vriendin dan elke vijf á tien jaar weer in tegen een jong exemplaar? Hebben oudere mannen geen behoefte aan langdurige relaties? Vinden alle oudere mannen vrouwen wegwerpartikelen?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 13:00:22 #81
5428 crew  miss_sly
pi_158955511
quote:

[..]

Ik zie dat toch echt anders, gelukkig. Wat zou ik een ongelukkig hoopje vrouw zijn, inmiddels, op mijn leeftijd, als ik er zo over zou denken en zou ervaren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158955654
quote:

[..]

Waarde ook echt. :D Jij bent gek.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:07:49 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955658
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:42 schreef nikky het volgende:

[..]

Eerder moeizaam.

(Is mijn ervaring dan)
Mijn moeder wordt volgend jaar 60 en ik sta er soms van te kijken hoeveel aandacht ze nog van mannen krijgt.
Nu is ze een aantrekkelijke en lieve vrouw, en ze ziet er wel iets jonger uit dan ze is maar toch, soms ook echt van jongere mannen (in de 40).

Mocht ze nu vrijgezel raken zal het echt niet lang dure eer ze weer iemand heeft gevonden, mocht ze dat willen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:08:48 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955675
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar elke man wil toch een lekker strak jong ding? Dat is wat ik op FOK! regelmatig lees. En dat vrouwen boven de vijfendertig het wel helemaal kunnen vergeten. Dat is alleen nog een kwestie van verder aftakelen en dan doodgaan.
Heb ik geluk dan, ik wordt over een week 35 en ik heb er al een te pakken, anders was het foerever alone geweest voor mij. :P
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:09:33 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158955696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn moeder wordt volgend jaar 60 en ik sta er soms van te kijken hoeveel aandacht ze nog van mannen krijgt.
Nu is ze een aantrekkelijke en lieve vrouw, en ze ziet er wel iets jonger uit dan ze is maar toch, soms ook echt van jongere mannen (in de 40).

Mocht ze nu vrijgezel raken zal het echt niet lang dure eer ze weer iemand heeft gevonden, mocht ze dat willen.
Joh, mijn tante kreeg nog verkering toen ze begin 70 was! Serieus met vurige brieven en samenwonen!
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:09:45 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955702
quote:

[..]

MILF's zijn tegenwoordig anders aardig in trek hoor, dus spreek voor jezelf. ;)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:10:58 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955731
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh, mijn tante kreeg nog verkering toen ze begin 70 was! Serieus met vurige brieven en samenwonen!
Ah, dat vind ik dan zo schattig! Goed voor haar! (en hem)
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 13:11:02 #88
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_158955732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jouw moeder heeft vast geen jongere kind(eren) waarvoor de de volledige zorg heeft ;). Alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt.
Voor de groep met alleenzorg voor kind is het wel degelijk lastiger om een partner te vinden. Waar haal je namelijk de tijd vandaan? :).

Mijn kennissen die alleenstaande ouder zijn en een bezoekregeling hebben , hebben een stuk meer kans om iemand tegen te komen en beter te leren kennen.

Overigens is mijn leven niet kut ofzo hoor. Veel vrienden waarmee ik regelmatig (met dochterlief) mee afspreek. Sociaal ben ik absoluut niet eenzaam.

[ Bericht 2% gewijzigd door nikky op 09-01-2016 13:21:12 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_158955873
quote:

[..]

Ik zou oppervlakkig contact en de media niet in de war halen met het echte leven. Dat men bij eerste indrukken veel naar het uiterlijk kijkt, vooral bij vrouwen, betekent niet dat relaties daar grotendeels op gebaseerd zijn.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:18:29 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955905
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Jouw moeder heeft vast geen jongere kind(eren) waarvoor de de volledige zorg heeft ;). Alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt.
Voor de groep met alleenzorg voor kind is het wel degelijk lastiger om een partner te vinden. Waar haal je namelijk de tijd vandaan? :).
Nee, haar beide kinderen zijn volwassen.

Ik moet zeggen dat er na mijn scheiding (van mijn eerste man) er voldoende gegadigden waren die interesse toonden. Ik had toen twee kinderen van 4 en 7.

En ik heb dan dus ook weer een relatie gevonden.

Natuurlijk is het wat lastiger dan wanneer je vrijgezel bent, gelukkig zijn er tegenwoordig andere middelen om iemand te vinden, zoals het internet.
En ik had/heb ook ouders, vrienden en familieleden waar de kinderen altijd welkom waren om te logeren. Dat scheelt ook wel denk ik.
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 13:19:58 #91
16000 nikky
pi_158955943
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, haar beide kinderen zijn volwassen. :P

Ik moet zeggen dat er na mijn scheiding (van mijn eerste man) er voldoende gegadigden waren die interesse toonden. Ik had toen twee kinderen van 4 en 7.

En ik heb dan dus ook weer een relatie gevonden.

Natuurlijk is het wat lastiger dan wanneer je vrijgezel bent, gelukkig zijn er tegenwoordig andere middelen om iemand te vinden, zoals het internet.
Zie mijn edit.

De kinderen gingen bij jou dus ook nog naar de andere ouder.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:21:50 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158955977
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:19 schreef nikky het volgende:

[..]

Zie mijn edit.

De kinderen gingen bij jou dus ook nog naar de andere ouder.
Ja, als hij het niet liet afweten dus meestal 1x in de maand.
Maar die 1x in de maand had ik ze bij wijze van ook naar mijn ouders kunnen brengen of bij vrienden.
pi_158956038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

En dan aan elkaar vertellen hoe aardig ze zijn en klagen dat niemand dat ziet? Ja nee dat gaat echt wat oplossen...
De praktijk is natuurlijk anders dan op papier :P.

Vaak hebben die mannen een bepaald beeld van wat voor soort vrouwen ze willen hebben.
De types die deze mannen noway never kunnen krijgen.

Dus ik geloof ook niet dat, dat werkt idd.
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 13:25:16 #94
16000 nikky
pi_158956055
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, als hij het niet liet afweten dus meestal 1x in de maand.
Maar die 1x in de maand had ik ze bij wijze van ook naar mijn ouders kunnen brengen of bij vrienden.
En fulltime baan?

Knap van je.

Ik breng mijn dochter liever niet weg voor dates e.d. maar ook wil ik haar er niet bij betrekken.
Mijn dochter gaat voor alles. Ik wil niet dat ze later denkt dat ook haar mama haar niet belangrijk vond door haar regelmatig uit logeren te sturen.

Dus ik kijk over een jaar of 6 wel weer. Dan kan ze prima een avondje alleen zijn ;)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:29:22 #95
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158956178
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef nikky het volgende:

[..]

En fulltime baan?

Knap van je.

Ik breng mijn dochter liever niet weg voor dates e.d. maar ook wel ik haar er niet bij betrekken.
Mijn dochter gaat voor alles. Ik wil niet dat ze later denkt dat ook haar mama haar niet belangrijk vond door haar regelmatig uit logeren te sturen.

Dus ik kijk over een jaar of 6 wel weer. Dan kan ze prima een avondje alleen zijn ;)
Ik was werkzaam als zelfstandige.
Maar zoals ik al schreef, het internet, dat kan gewoon in de avonduren thuis op de bank bij wijze van.
En natuurlijk vertelde ik de kinderen niet dat mama weg gaat op een date, maar ik bracht ze ook wel eens weg als ik een bruiloft, een concert of wat dan ook had, of wanneer ik in de avond moest werken.
En ze vinden het geweldig om bij opa en oma of bij vrienden te logeren, daarmee geef ik ze echt niet het signaal dat ik ze niet belangrijk genoeg vond. :P (ik vind dat ook een beetje een vreemde redenatie)
Zeker niet al het 1 of 2 keer in de maand is.
pi_158956301
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd.
Zodra ik doe alsof ik een vrouw ben, word ik bedolven onder de gear en guild invites.
En daarom geloof ik het nooit als iemand constant roept dat ze vrouw zijn in games.

Ik kan me ook niet voorstellen dat als een vrouw games speelt en sommigen mannen reageren zo, dat je, je dan serieus genomen voelt.

Ik snap die kerels ook niet. Het is niet dat ze er wat mee bereiken. Zelfs als het een echte vrouw betreft, gaat die heus niet met ze naar bed.

In guilds merk je vanzelf wel wie vrouw is. Zeker met teamspeak. Al is dat laatste weer voor mijn tijd.
pi_158956505
quote:

[..]

Lol nee hoor. Maat van me had laatst een milf van bijna 50. En hij is begin 30.

En voor een relatie is het toch fijner om iemand te hebben waar het op meerdere vlakken klikt. Generatie kloof enzo.

Als het je alleen om sex gaat met een jong ding en dat betreffende jong ding een sugar daddy wil dan klopt dit.

Ik ben nu 35 en zie ook genoeg vrouwen van 40 die echt wel aantrekkelijk zijn.
pi_158956817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:25 schreef Drieklank het volgende:
Toch lijkt dat in de praktijk niet voor te komen. Ik zie bijvoorbeeld nooit een meid in haar eentje wat boodschappen voor zichzelf halen o.i.d.
Hoe weet jij nou als ik boodschappen ga doen en alleen koffie, koffiemelk, boter en chocomel haal of
dat voor mij alleen is of voor zijn tweetjes? :D
pi_158956866
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

ik wil ook vuige brieven als ik 70 ben _O-
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 13:56:06 #100
16000 nikky
pi_158956993
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik was werkzaam als zelfstandige.
Maar zoals ik al schreef, het internet, dat kan gewoon in de avonduren thuis op de bank bij wijze van.
En natuurlijk vertelde ik de kinderen niet dat mama weg gaat op een date, maar ik bracht ze ook wel eens weg als ik een bruiloft, een concert of wat dan ook had, of wanneer ik in de avond moest werken.
En ze vinden het geweldig om bij opa en oma of bij vrienden te logeren, daarmee geef ik ze echt niet het signaal dat ik ze niet belangrijk genoeg vond. :P (ik vind dat ook een beetje een vreemde redenatie)
Zeker niet al het 1 of 2 keer in de maand is.
Dan ging je dus weinig naar concerten, werkte je weinig in de avonduren en had je weinig bruiloften als je ze maar 1 a 2 keer per maand wegbracht en je op die momenten òòk nog gebruikte voor een afspraakje. Of je exman haalde toch regelmatig de kindjes twee keer per maand twee weekenden op waarbij je nog wat dagen extra had.

Je kunt wel blijven hameren op dat online gebeuren, maar ook daar zul je moeten afspreken. En daar zit het hem nu.

Mijn dochter vindt het ook wel leuk om te logeren, maar het liefste is ze bij mij thuis. Elk kind is anders.
Ik wil haar niet te vaak uit logeren doen voor mijn 'pleziertjes' omdat ik al fulltime werk, ze het liefste bij mij is (de reden waarom dit zo is laat ik even in het midden ivm meelezende parasieten) en ik wil voorkomen dat ze later denkt/voelt dat ik haar ook niet wilde. Klinkt misschien hard het laatste, maar is wel de keiharde realiteit (door toedoen van een ander).

Ik beperk mijn uitjes tot ongeveer 5 tot 6 keer per jaar. Dat zijn dan dingen die ik heel erg graag wil doen waarbij geen kinderen mee kunnen.
Voor de rest gaat mijn dochter mee en anders bedank ik vriendelijk :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')