abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 11:42:31 #51
5428 crew  miss_sly
pi_158953971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik meen het! Wel is het zo dat een winkel bedoeld is om boodschappen te halen; niet om vrijgezelle dames te spotten.

Op mijn werk lijken de rollen omgedraaid. Mannen lullen, 'huilen', 'knuffelen',dwalen af en bedrijven politiek in overleggen. Vrouwen zijn recht door zee, hekelen slap geouwehoer en denken in oplossingen. Ik werk niet eens bij FOK! inc.
Je ziet ze dus niet, omdat je niet oplet. Slecht argument dus eigenlijk :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 11:44:56 #52
5428 crew  miss_sly
pi_158954011
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voor een deel wel denk ik. Wat niet perse erg is hoor. Als je echt dolgelukkig bent met je wanderlust en je katten is dat ook mooi O+

Ook ken ik een aantal vrijgezelle vrouwen die juist behoorlijk absurde eisen hebben voor een man. Dat zijn niet de zieligerds maar juist HiPo's die verder sociaal prima functioneren. Als het klokje ineens te hard gaat rammelen, zijn er ook wat die dan wel zichzelf verbinden aan iemand ie ze eerder verafschuwden.
Vanwaar de behoefte om zo over anderen te oordelen? Te vinden dat ze vast niet gelukkig zijn, absurde eisen stellen, downgraden vanwege rammelende eierstokken? Het klinkt zo vreselijk veroordelend, en ik snap werkelijk niet waarom.
pi_158954026
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of je hebt wel een relatie, maar eet ook weleens alleen. Geen punt hoor.

Vooral de stapel van 7 kant en klaarmaaltijden is iets typisch vrijgezellig en dat kom je toch eerder bij mannen dan bij vrouwen tegen. Een kipfiletje een zak wokgroente en een pak rijst is net wat lastiger te duiden...
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:45:54 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158954029
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:35 schreef Keep_Walking het volgende:

Is het niet on-topic dan? Gaat over eenzame vrouwen.
Nee, dat stukje ging daar niet over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158954044
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:38 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat ook zo kan zijn, natuurlijk.

Ik word altijd wel een beetje moe van mensen die menen te weten dat een relatie voor iedereen dé oplossing zal zijn. Dat het voor iedereen nodig is en dat je zonder niet gelukkig kan zijn.
Dan zal je zeker moe worden van mij, want mensen zijn sociale dieren die zich willen nestelen. Je kunt prima alone zijn, maar niet forever alone. Onderzoek wijst ook uit dat forever alone de kans op ziektes en vroegtijdig overlijden vergroot. Het is slecht voor je.Je kunt niet je aangeboren bedrading trotseren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geen argument. Mijn ervaring. Jij hebt een andere ervaring.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:48:51 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158954077
Ik heb aardig wat relaties gehad, kortstondig, langdurig, samenwonend, LAT-tend. Nu ben ik alweer aardig wat jaren alleen, maar zeker niet eenzaam, laat staan zoekend.
Bevalt me prima.
pi_158954086
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vanwaar de behoefte om zo over anderen te oordelen? Te vinden dat ze vast niet gelukkig zijn, absurde eisen stellen, downgraden vanwege rammelende eierstokken? Het klinkt zo vreselijk veroordelend, en ik snap werkelijk niet waarom.
Ik heb het nu over mensen die ik daadwerkelijk meemaak, over de rest zeg ik niets. Jij leest het veroordelender dan ik het bedoel. Er hoeft zich hier niemand aangevallen of aangesproken te voelen.

Volgens Briggs-Meijers dinges ben ik een judging type, dat past me blijkbaar.
pi_158954156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, daar lees ik nooit. :P Maar het verbaast me niks dat er daar wél topics worden geopend. Ik heb wel het idee dat er op fok ook meer mannen zitten. Vrouwen zoeken liever steun in vrouwelijke kringen.
Wel logisch ook, hier wordt mannelijke seksuele interesse al als mogelijke oplossing gezien tegen eenzaamheid.
pi_158954223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:46 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dan zal je zeker moe worden van mij, want mensen zijn sociale dieren die zich willen nestelen. Je kunt prima alone zijn, maar niet forever alone. Onderzoek wijst ook uit dat forever alone de kans op ziektes en vroegtijdig overlijden vergroot. Het is slecht voor je.Je kunt niet je aangeboren bedrading trotseren.

[..]

Geen argument. Mijn ervaring. Jij hebt een andere ervaring.
Je moet niet voor andere mensen praten. Nergens goed voor. Ik wil echt echt echt echt echt geen relatie op dit moment.En ik ben niet eenzaam, heb genoeg familie en vriendinnen waar ik wekelijks leuke dingen mee doe, waar ik mee kan praten, waar ik iedere dag contact mee heb.
pi_158954303
Maar je bent inderdaad eenzaam (in mijn ogen) als je een partner als enige sociale contact hebt. dan begrijp ik best dat je je zonder partner eenzaam voelt, want dan heb je verder niks.
pi_158954393
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:55 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je moet niet voor andere mensen praten. Nergens goed voor. Ik wil echt echt echt echt echt geen relatie op dit moment.En ik ben niet eenzaam, heb genoeg familie en vriendinnen waar ik wekelijks leuke dingen mee doe, waar ik mee kan praten, waar ik iedere dag contact mee heb.
Ik spreek je over een aantal jaar wel. Als je wat ouder wordt en geen man kijkt meer naar je als vroeger, terwijl je vriendinnen trouwen, kinderen krijgen en gelukkige foto's op Facebook plaatsen, terwijl je moeder iedere week vraagt waar je prins blijft, maar het lukt je niet om zelfs een kikker aan je te binden, dan slaat de bui wel om.

Niet om gemeen te doen, maar je bent te stellig in deze. :P
pi_158954531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar je bent inderdaad eenzaam (in mijn ogen) als je een partner als enige sociale contact hebt. dan begrijp ik best dat je je zonder partner eenzaam voelt, want dan heb je verder niks.
Met al die andere mensen heb je niet zo'n diepe band als met je vriend(in). Tenzij je partner als een zakelijke verbintenis ziet om een bepaalde rol te vervullen en niet als een persoon waar je zo gehecht aan bent, dat je hem/haar in een rolstoel rond zou rijden en op het toilet zou helpen als dat moest. Kwaliteit boven kwantiteit.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:13:22 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158954572
Je bent echt wel heel erg van het invullen in traditionele denkpatronen, zeg!
Gelukkig vraagt mijn moeder me nooit zulke suffe vragen: die ziet ook wel dat het leven wat ik leid bij me past.
pi_158954759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:25 schreef Keep_Walking het volgende:
In de topic van Chai hebben we uitgebreid besproken over hoe die eenzame mannen die topics openen over maagd zijn eruit zien.

Maar hoe zien eenzame vrouwen eruit? Wat voor topics zouden die openen als ze een topic openen? Waarom zijn er veel minder topics van vrouwen die klagen over eenzaamheid en geen partner kunnen krijgen? Ik ga ervan uit dat er ongeveer evenveel eenzame vrouwen zijn als eenzame mannen.
Ik denk dat er minder eenzame vrouwen zijn. En dat vrouwen eerder alleen zijn Door eigen keus dan gedwongen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:26:06 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158954799
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:13 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig vraagt mijn moeder me nooit zulke suffe vragen: die ziet ook wel dat het leven wat ik leid bij me past.
Heb je het tegen mij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158954801
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:13 schreef Copycat het volgende:
Op mijn werk maak ik het zelf mee. :D

Ik houd ook wel van traditie. Dat moderne vrijgevochten gedoe met eenpersoonshuishoudens, friends with benefits en meer aandacht voor de mensen op je beeldscherm dan de mensen om je heen: het is even een leuke tegenreactie op de oudere generatie, maar dat waait wel weer over.

Vroeg of laat is samenzijn en face-to-face interactie weer helemaal hot en zijn we weer zwanen. *;
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:27:02 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158954824
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:24 schreef PhantomFan het volgende:

[..]

Ik denk dat er minder eenzame vrouwen zijn. En dat vrouwen eerder alleen zijn Door eigen keus dan gedwongen.
Dit is ook een optie. Kan je het onderbouwen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:27:55 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158954841
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Keep_Walking het volgende:

Heb je het tegen mij?
Nee.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:28:54 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158954867
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Drieklank het volgende:

Op mijn werk maak ik het zelf mee. :D

Ik houd ook wel van traditie. Dat moderne vrijgevochten gedoe met eenpersoonshuishoudens, friends with benefits en meer aandacht voor de mensen op je beeldscherm dan de mensen om je heen: het is even een leuke tegenreactie op de oudere generatie, maar dat waait wel weer over.

Volgens mij maak ik inmiddels deel uit van de oudere generatie.
:')
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 12:32:51 #70
5428 crew  miss_sly
pi_158954942
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij maak ik inmiddels deel uit van de oudere generatie.
:')
En je schopt er ook nog steeds tegenaan?
Misschien zie jij het licht nog in het bejaardentehuis dan?

Ik denk overigens dat dat best eens een reden kan zijn dat sommige vrouwen geen behoefte hebben aan een relatie: het zeer traditionele beeld dat nog steeds veel mannen hebben.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:38:26 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158955042
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:03 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik spreek je over een aantal jaar wel. Als je wat ouder wordt en geen man kijkt meer naar je als vroeger, terwijl je vriendinnen trouwen, kinderen krijgen en gelukkige foto's op Facebook plaatsen, terwijl je moeder iedere week vraagt waar je prins blijft, maar het lukt je niet om zelfs een kikker aan je te binden, dan slaat de bui wel om.

Niet om gemeen te doen, maar je bent te stellig in deze. :P
Hier zit de aanname in dat als ze ouder wordt ze geen fijne relatie meer zou kunnen vinden?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 12:39:38 #72
5428 crew  miss_sly
pi_158955060
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hier zit de aanname in dat als ze ouder wordt ze geen fijne relatie meer zou kunnen vinden?
Want ouder = onaantrekkelijk per definitie...zoiets?

Je zult wellicht niet meer aan een jonge man komen, maar ten eerste is dat niet per se waar, en ten tweede moet je je afvragen of je dat wil.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:41:06 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158955086
Ik denk overigens dat je als vrouw prima zonder relatie gelukkig kunt zijn als je geen sterke kinderwens hebt.
  Milf zaterdag 9 januari 2016 @ 12:42:56 #74
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_158955129
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eerder moeizaam.

(Is mijn ervaring dan)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:43:52 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158955150
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want ouder = onaantrekkelijk per definitie...zoiets?

Je zult wellicht niet meer aan een jonge man komen, maar ten eerste is dat niet per se waar, en ten tweede moet je je afvragen of je dat wil.
Maar elke man wil toch een lekker strak jong ding? Dat is wat ik op FOK! regelmatig lees. En dat vrouwen boven de vijfendertig het wel helemaal kunnen vergeten. Dat is alleen nog een kwestie van verder aftakelen en dan doodgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')