Die is nu ook al 55.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Over zaad gesproken; Marietje KWakman!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik las ''Anouk rekt haar scheur weer open''
Maar Adele kan het zo goed hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Anouks commentaar zou je ook even naar Adele moeten twitteren
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
Anouk verrast ons ook niet meer als ze zegt dat ze zwanger is
De enige verrassing die nog kan komen is wanneer ze weer een keer zwanger is van dezelfde manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Anouks commentaar zou je ook even naar Adele moeten twitteren
Maar die vullen geen show van twee uur met enkel kweelliedjes. Daar had ze echt wel een punt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ligt Anouk te slapen ofzo. De meeste Nederlandse zangers die brood met hun zang verdienen is voornamelijk Nederlands. Het Engels heeft amper een kans van slagen hier.
Godverdomme Peenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
een spekje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat in dat bekkie stoppen
quote:
Ik snapte haar concert opmerking niet. Doe dat lekker na de show als je je gram wilt halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk
Ze heeft gelijk.
Brace heeft ook gelijk.
Is zo ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die vullen geen show van twee uur met enkel kweelliedjes. Daar had ze echt wel een punt.
Wel hun bankrekening.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die vullen geen show van twee uur met enkel kweelliedjes. Daar had ze echt wel een punt.
of van een blanke manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De enige verrassing die nog kan komen is wanneer ze weer een keer zwanger is van dezelfde man
Mag van mij ook.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
Maan was inderdaad kutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef PinkLow het volgende:
Even een lijstje gemaakt van de beste van de slechtste van vanavond..
Melissa
Maan
Ivar
Dave
Brace
Jared
Ivan
Jennie
Psies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Damn wat gaat dit snel allemaal..
OT; Anouk heeft altijd gelijk!met of zonder hormonen.
quote:
We weten allemaal dat Maan gaat winnenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat Dave gaat winnen.
De bescheiden jongen met zijn gitaartje, doet het altijd goed. Alleen die schaamhaarbaard is echt te goor.
Jeanny de beste, maar ouwelijk gezicht en niet echt een persoonlijkheid die er verder uitspringt.
Brace doet zoals Anouk zei altijd hetzelfde.
Maan: mooie meid, maar haar stem onthoud ik niet
De rest ben ik al vergeten.
Mensen zuigen door dat haar kritiek niet goed is. Uitleg van concerten is dan nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik snapte haar concert opmerking niet. Doe dat lekker na de show als je je gram wilt halen.
Ik heb vorig jaar m'n donatie gestopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe komt zo'n stichting aan primetimegeld?
Genoeg leed al gezien deze avond.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef Pheno het volgende:
Ah, op vrijdagavond nog even wat dierenleed laten zien. What's next? Vrouwen uit Keulen?
donatiesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe komt zo'n stichting aan primetimegeld?
Vluchtelingenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef Pheno het volgende:
Ah, op vrijdagavond nog even wat dierenleed laten zien. What's next? Vrouwen uit Keulen?
echt he, die zap ik ook altijd wegquote:
die zitten al in die van die vrouwen uit Keulenquote:
wendyquote:
Ben ik niet met je eens. Jenny heeft meer persoonlijkheid dan welke andere kandidaat dan ook..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat Dave gaat winnen.
De bescheiden jongen met zijn gitaartje, doet het altijd goed. Alleen die schaamhaarbaard is echt te goor.
Jeanny de beste, maar ouwelijk gezicht en niet echt een persoonlijkheid die er verder uitspringt.
Brace doet zoals Anouk zei altijd hetzelfde.
Maan: mooie meid, maar haar stem onthoud ik niet
De rest ben ik al vergeten.
Jennie. Dit staat vast in het contract van Anouk, denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Cee het volgende:
Wie denken jullie dat Idols TVOH gaat winnen?
Oehhhh scherpquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zitten al in die van die vrouwen uit Keulen
Ze heeft ze opgesnoven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef iBenny het volgende:
Wendy heeft de lijnen bevroren. Ijskonijn.
het is tot en met 27 (of 28?) jaar, dus dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Peter het volgende:
Romeo wil weer gaan optreden toch? Dan zal daarvan vast iemand aan Idols meedoen.
En misschien nog een oudere uitgerangeerde zanger(es)?
Manuela? Angela? Patricia?
Ik wil niet vragen of je dit letterlijk of figuurlijk bedoelt. Maar doe het toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Beschamend weer..
Zelfs m'n poes begint rare geluiden te maken..
mijn poes ligt voor pampusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Beschamend weer..
Is Ali er al uit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Beschamend weer..
het talent van jamai. Gaat ie maar snel weer naar een musical, dan heb ik er geen last vanquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef roos85 het volgende:
Had ik nou goed gelezen dat Jamai in de jury van Idols komt?
Geloof me, dit wil je niet weten...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil niet vragen of je dit letterlijk of figuurlijk bedoelt. Maar doe het toch.
De rol van valse nichtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
JaIk hoop dat ie lekker venijnig gaat doen.
Dit. Er moet minstens 1 jurylid venijnig zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
JaIk hoop dat ie lekker venijnig gaat doen.
momentquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef Cee het volgende:
Lijkt me leuk als er een keer per ongeluk een snapchat van een fappende vijftiger op het scherm verschijnt.
Nou, wat let je?!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef Cee het volgende:
Lijkt me leuk als er een keer per ongeluk een snapchat van een fappende vijftiger op het scherm verschijnt.
haar moeder beldequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef MissJ het volgende:
aha, Jenny heeft het knoopje van haar blouse maar dicht gedaan
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef iBenny het volgende:
Ivan weg. Heeft voor de 22ste alweer optredens staan
Dit. 5/7 would doquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef MissJ het volgende:
Ivar moet wel blijven hoor, anders valt er niets meer te soppen
QFT.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef MissJ het volgende:
Ivar moet wel blijven hoor, anders valt er niets meer te soppen
Goeie beat voor ritmische gymnastiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef Pheno het volgende:
De danseressen zijn interessanter. Waarom is dit een hit?
oh, dacht dat het alleen handig was voor ritmisch epileptische aanvallenquote:
Weet je het zeker? dacht ook altijd dat parijs in frankrijk lag en niet in duitslandquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Danke?
we zijn hier gvd niet in Duitsland
Nieuwe plaat toch, vorige een hit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef Pheno het volgende:
Hersendood zijn is in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef Pheno het volgende:
dat gaan we maan-denlang horenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef iBenny het volgende:
Deze uitzending voelt een beetje als een mislukte woordgrap
Sommige woordgrappen zijn anders best goed gelukt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef iBenny het volgende:
Deze uitzending voelt een beetje als een mislukte woordgrap
dat zijn de talentenjachten helaas al jarenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef PinkLow het volgende:
Tis net een slechte film, maar je wilt gewoon weten hoe het afloopt..
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef PinkLow het volgende:
Tis net een slechte film, maar je wilt gewoon weten hoe het afloopt..
Iets over dat Marco het erg vindt dat aan z'n integriteit werd getwijfeld.quote:
quote:
lijk je op Ivar?quote:
quote:
Ja en zij zong ooit eens: mensen toch, oh mensen toch, doe elkaar geen pijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heet zij echt Marietje Kwakman, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |