Die is nu ook al 55.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Over zaad gesproken; Marietje KWakman!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik las ''Anouk rekt haar scheur weer open''
Maar Adele kan het zo goed hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Anouks commentaar zou je ook even naar Adele moeten twitteren
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
Anouk verrast ons ook niet meer als ze zegt dat ze zwanger is
De enige verrassing die nog kan komen is wanneer ze weer een keer zwanger is van dezelfde manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Anouks commentaar zou je ook even naar Adele moeten twitteren
Maar die vullen geen show van twee uur met enkel kweelliedjes. Daar had ze echt wel een punt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ligt Anouk te slapen ofzo. De meeste Nederlandse zangers die brood met hun zang verdienen is voornamelijk Nederlands. Het Engels heeft amper een kans van slagen hier.
Godverdomme Peenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
een spekje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat in dat bekkie stoppen
quote:
Ik snapte haar concert opmerking niet. Doe dat lekker na de show als je je gram wilt halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk
Ze heeft gelijk.
Brace heeft ook gelijk.
Is zo ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die vullen geen show van twee uur met enkel kweelliedjes. Daar had ze echt wel een punt.
Wel hun bankrekening.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die vullen geen show van twee uur met enkel kweelliedjes. Daar had ze echt wel een punt.
of van een blanke manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De enige verrassing die nog kan komen is wanneer ze weer een keer zwanger is van dezelfde man
Mag van mij ook.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
Maan was inderdaad kutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef PinkLow het volgende:
Even een lijstje gemaakt van de beste van de slechtste van vanavond..
Melissa
Maan
Ivar
Dave
Brace
Jared
Ivan
Jennie
Psies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Damn wat gaat dit snel allemaal..
OT; Anouk heeft altijd gelijk!met of zonder hormonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |